Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun mies näkee minussa kun on äärettömän mustis kenen tahansa

Vierailija
31.01.2011 |

miehen katseista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miehen pän sisällä joka yleensä kertoo omistamisesta ja hallitsemisesta. Virheellisesti voi luulla mustasukkaisuutta rakkaudeksi, se ei ole sitä jos mustasukkaisuus on turhaa.

Jos miehesi on pelkistä katseista mustis, lähtisin menemään, koska enemmin tai myöhemmin hän kostaa sinulle vaikka mitään ei olisi tapahtunut.

Terve ihminen olisi ylpeä katseista, että onpas minulla ihana nainen mutta varattu minulle, Katselkoot kateellisena.

Vierailija
2/3 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha epäillä pettämisestä ellei itse toimi samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pidemmän päälle erittäin kuluttavaa. Sitä alkaa varomaan jokaista askeltaan, ettei mies vaan suutu. Ja sairaalloisen mustasukkainen mies suuttuu ihan kaikesta, vaikkapa siitä että miespuolinen kaupan kassa sanoo ystävällisesti "hyvää päivän jatkoa". Nuorena seurustelin miehen kanssa joka sai raivarin siitäkin, jos vaikka kauppareissu kesti normaalin 15 min sijaan 25 min, olin selvästi ollut luvattomilla teillä kun niin kauan kesti! Lopulta en liikkunut juuri minnekkään yksin, ja sittenkin sain yrittää selittää pihasta löytyneet auton renkaan jäljet. Siis kuka on oikein käynyt minun luonani hänen poissa ollessa... Ihan sairasta, onneksi pääsin irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi