Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko on anoppeja, jotka vaihtelee verhot kysymättä, tai keittiötavaroiden paikat?!

Vierailija
31.01.2011 |

Niin kliseistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olettaa, että kaikki vintissä oleva on tarkoitettu hänelle. Joka kerta pitäisi päästä ullakkoa tonkimaan ja kantaa sieltä kaikenlaista tavaraa, jonka haluaa myydä, koska "siitä saa rahaa", Joka kerta otamme vanhat matkalaukut, amppelit, tarjottimet, pitsiliinat jne. pois ja muistutamme, että olemme vielä kovasti hengissä, joten meitä ei voi periä. Huomautamme myös, että koska hän ei ole naimisissa poikamme kanssa, ei perintöä kannata odottaa muutenkaan.

Vierailija
22/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän takuuvarmasti tee yhtään mitään. Astiat jätetään pöydälle, roskat lattialle, kuratahrat mattoon jne. Jos kysyy, että miksi ei laita astioita koneeseen, niin vastaus on aina, että ei hän osaa, jos ne menee väärin jne. Sama roskien kanssa, ei hän huomannut, miten ne sitten lajitellaankaan jne.

Kun mummi on meillä illan, saa jälkiään siivota koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini vaihtaa lapsen vaatteet sillä välin kun mulla silmä välttää, sillä hänen mielestään lapsella täytyy olla aina yhden tietyn merkkiset vaatteet. Hän valitsi mieheni veljen perheen lastenvaunut täysin oman makunsa mukaan. Meille lupasi ostaa ruokapöydän, vaan kun ei saanut sitä itse valita, kieltäytyikin ostamasta. Sama kävi verhojen kanssa. Hän myös kantaa meille tavaroita, joista olemme sanoneet, että emme halua. Kun olemme kommentoineet, että emme halua hänen valitsemiaan, hän ei välitä. Kerran vain totesi tietävänsä paremmin, että mitä pitää olla. Hän ilmeisesti jatkaa ikuisesti kotimme pakkosisustusta ja lapsemme pakkopukemista omien valintojensa perusteella.

Vihaan häntä. Puhe ei mene perille, eikä myöskään huuto. Ei edes täysin silmitön raivoaminen. Hän on ylijumala ja tietää kaiken paremmin. Meidän kaikkien elämä olisi helpompaa, jos vain alistuisimme hänen kaikkivaltiaaseen tahtoonsa.

Vierailija
24/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkii postit, kaivaa laatikot ja laittaa oma-aloitteisesti koristeita esille.

Vierailija
25/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoi keittiössä kaappien sisällöt aivan nurin kurin, vaihtoi verhot, huonekalujen paikat, siivosi, silitti ja puuhasti. Leikkasi lapsen tukat ja nauroi vielä edm. juttujen jälkeen että hän tekee mitä tarpeelliseksi katsoo, kun koitin nätisti sanoa...

Vimmeinen niitti oli, kun tulimme lomalta oli postit avattu ja meidän kaikki laskut maksettu!

Tämä on tosi juttu. Hyvä tarkoitus varmasti, mutta tuolloin anoppi meni liian pitkälle

Vierailija
26/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma äitini on tyranni pahimmasta päästä.

Vierailija
27/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon äiti siis. Yrittää tyrkyttää omaa sisustustyyliään meille. Kantaa verhoja sisään ja ripustaa ne ylös. Otti nokkiinsa, kun totesin, että emme halua kodistamme mitään mummolaa. Muuten hänen apunsa on arvokasta.

Vierailija
28/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt vara-avaimilla muutamankin kerran hakemassa jotain kodistamme viikonloppuaamuina ihan niin että olemme itse vielä nukkuneet.. vrt. normaalikäytökseen->jos haluaa tulla väkisin käymään anivarhain, voisiko siitä vaikka ilmoitella ja jos vaikka nyt sattuu tarvitsemaan meiltä jotain, niin mieluummin niin että soittaa ovikelloa ja herättää kuin niin että hiippailee kodissamme.

Pari kertaa olen ostanut lapselle esim. uudet verkkarit, jotka on tarvittu ja ne eivät sitten anopin mielestä ole olleet tarpeeksi hienot. Silloin on heti menty MAALAAMAAN kun lapsella on ollut nämä uudet housut/paita päällä. Siis ihan talomaalilla joka ei tietenkään lähde pesussa. Sitten kun lapsi on sotkenut itsensä maaliin, ostaa itse "pahoillaan" uudet tilalle oman makunsa mukaan.

En ole vaan saanut sanottua mitään..

Vierailija
29/29 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin purkkeihin ja vielä kirjoitteli väärin nimilaput. On naurattanut monta kertaa, kuten himosokeri ynnäm,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä