miehen suku ahdistaa
onko muita joita anoppi ja käly haukkuvat selän takana? Satuin kuulemaan juttuja minusta joita nä´mä olivat minusta puhuneet. Osa niistä oli jo sanottu suoraan: pukeudun huonosti heidän hienoihin juhliinsa (anoppi soittaa ennen juhlia ja sanoo että mekko päälle sitten), en osaa tehdä tarjottavia (anoppi neuvoo puhelimessa että leivot sitten itse jotain kivaa), suhteeni sukulaisiini on vääränlainen (anoppi pohtii ääneen että roikunko äidissäni).olen liian lihava (anoppi kehottaa menemään lääkäriin asian takia vaikka kyseessä ovat vain raskauskilot).Ja tietenkin ostan lapsille liikaa leluja (anoppi jaksaa aina huutaa miten paljon niitä on) ja olen liian kauan kotiäitinä. enkä varmaan pääse koulutukseen johon haluan vaikka yksi yliopistotutkinto on mulla purkissa.
Nyt kuulin että kälykin joka esittää kivaa, on anopin kanssa näitä samoja jauhanut minusta. Olen tosi masentunut tästä, joudun koko ikäni olemaan tiiviisti tekemisissä tuollaisten latistavien ihmisten kanssa joiden mielestä minussa ei ole mitään hyvää.
Kohtalotovereita?
katsokaa aloituksen vuosilukua. anoppi lienee jo kuollunna 🤣