miehen suku ahdistaa
onko muita joita anoppi ja käly haukkuvat selän takana? Satuin kuulemaan juttuja minusta joita nä´mä olivat minusta puhuneet. Osa niistä oli jo sanottu suoraan: pukeudun huonosti heidän hienoihin juhliinsa (anoppi soittaa ennen juhlia ja sanoo että mekko päälle sitten), en osaa tehdä tarjottavia (anoppi neuvoo puhelimessa että leivot sitten itse jotain kivaa), suhteeni sukulaisiini on vääränlainen (anoppi pohtii ääneen että roikunko äidissäni).olen liian lihava (anoppi kehottaa menemään lääkäriin asian takia vaikka kyseessä ovat vain raskauskilot).Ja tietenkin ostan lapsille liikaa leluja (anoppi jaksaa aina huutaa miten paljon niitä on) ja olen liian kauan kotiäitinä. enkä varmaan pääse koulutukseen johon haluan vaikka yksi yliopistotutkinto on mulla purkissa.
Nyt kuulin että kälykin joka esittää kivaa, on anopin kanssa näitä samoja jauhanut minusta. Olen tosi masentunut tästä, joudun koko ikäni olemaan tiiviisti tekemisissä tuollaisten latistavien ihmisten kanssa joiden mielestä minussa ei ole mitään hyvää.
Kohtalotovereita?
Kommentit (41)
Sama tilanne täällä, ahdistaa jo valmiiksi tulevat ristäiset, kun olen alinta pohjasakkaa heidän mielestään. Miestäni valistettiin jo suhteemme alussa ettei minulle pidä ostaa yhtään mitään lahjoja, syystä jota en ymmärrä (on kyllä toteutunut). Mieheni on vähän lapanen kun ei koskaan pidä puoliani tai sitten yhtyy perheensä kanssa minun mollaamiseen selkäni takana, mistäs sen tietää. Elämänhalu meinaa mennä silloin kun mietin kaksinaamaisia miehen sukulaisia, yöök.
Olen jo miettinyt eroakin, saisin silloin ehkä mielenrauhan, eikä tarvitsisi tavata kerään ketä en halua nähdä.
Ei tosiaan ole ihme että eroja tulee paljon kun anoppi työntää nokkansa joka asiaan!!!
Omalta kohdalta voin sanoa että palautan anopille hänen poikansa ilomielin, niin paljon on pilannut meidän keskinäisiä välejä miehen kanssa, eikä ole napanuoraa terveellä tavalla katkaistu. Mies alkaa varmasti juhlimaan urakalla niinkuin ennen meidän suhdettamme. No voi anoppi laittaa sitten senkin minun syykseni kun ei anoppi itse ota mistään vastuuta sen enempää kuin poikansakaan. Hyvää elämää heille😂
On myös sellaisia ihmisiä jotka eivät ymmärrä kuin oman kantansa, eikä mitään muutosta tapahdu vaikka kuinka puhuisi asiat halki. Ainoastaan seläntakana puhuminen ja mollaaminen lisääntyi. Kun tulin paikalle niin yllättäen keskustelu lakkasi. Joten on parempi mitä vähempi olen anopin ja kuppikunnan kanssa tekemisissä. Omat ystävät on maailman parasta, koska ne on itse valittu.
katsokaa aloituksen vuosilukua. anoppi lienee jo kuollunna 🤣
Miksi aikuisella ihmisellä ei saisi olla omaa, vahvaakin mielipidettä siitä, antaako helteellä vettä lapselle vai ei? Lapsen parastahan se ajattelee ja varmaan on kokemustakin lasten kasvatuksesta. Minä olen aina antanut hieman vettä hörpyttämällä vauvalle helteillä. Ei siitä varmasti mitään haittaakaan ole, jos vesi on keitettyä eikä sitä anneta liikaa. Korviketta nauttiville lapsille veden antaminen on pakollista.
Ettekö te hyvä ihme ymmärrä, että anopit ovat miestenne äitejä? Luultavasti te ette rakasta miehiänne niin paljon kuin heidän äitinsä. Jos ero tulee, mies tarvitsee taatusti vanhempiaan ja varmasti saakin tukea, jos ette ole onnistuneet tuhoamaan heidänkin välejään. Luin kerran, että pahinta mitä voi tehdä avioliitolleen, on haukkua puolison äitiä. Puolet avioliitoista hajoaa, eikä mikään ihme.