Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkatkaa, mitä mies tarkoittaa tämmöisellä tekstarilla?

Vierailija
31.01.2011 |

Hei!

Kertokaa, annanko olla vai mitä ihmettä?

Olen tapaillut yhtä ihanaa miestä. Eilen hän tekstaili minulle pariin otteeseen ja kysyin, että "olisko kiva vielä nähdä?". Vastasi: Juu, nähdään varmaankin" ja sit luki vielä "ollaan yhteyksissä".

Tarkoittaako tuo varmaankin, ettei ole varma vai mitä ihmettä? Ja jos, niin miksi sitten laittaa ollaan yhteyksissä.

Mä olen tosi huono näissä miesjutuissa ja siksi tämmöisiä kyselen :DD

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhteyksissä = Älä soita mulle.

Vierailija
2/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä, että ei tavata enää ikinä, tai sitä, että kyllä, ilman muuta, mutta en tiedä vielä missä välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, itse hän laitteli niitä tekstareita, mihin sitten vastailin...

Kun olemme yhdessä, niin on aivan ihanaa. On tosi kova halailemaan jne. Ja moneen kertaan sanonut, että "kanssani on hyvä olla". Plääh.

Voi itku, ihana mies olisi ollut. Mutta, minä olen ollut oma itseni ja jos en kelpaa, niin sitten en ole häntä varten :(

Vierailija
4/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ensi viikon yövuorossa ja sitten lähtee kolutukseen ja palaa vasta yli viikon päästä. Voisiko se tarkoittaa sitä?

Tää vaikuttaa nyt epätoivoiselta, mutta en oikeasti sitä ole. En ainakaan myönnä :)

Vierailija
5/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette joskus ja ehkä haluaa treffatakin joskus jos ei ole muuta tekemistä, mutta muuta hän ei halua teidän suhteelta.

Vierailija
6/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua edetä niin nopeasti, onko säikähtänyt omaa tahtiaan.

Vierailija
7/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala pommittamaan vaan anna miehen ottaa yhteyttä. Olet vähän aikaa vaikeastitavoiteltava, se on useinmiten paras keino herättää kiinnostus joten nyt vaan jäitä hattuun.

Vierailija
8/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai haluaisin, mutta en tee sitä.

Mutta siis, mies on ollut se aktiivisempi osapuoli, ottanut aina yhteyttä. Olen toki aivan onnessani, kun ottaa yhteyttä, mutta olen jättänyt sen hänelle....

Vierailija
9/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

Odottele kaksi viikkoa, että mies saa tehtyä ne vuoronsa ja koulutuksensa. Turha sitä silloin on hätyyttää... mutta kahden-kolmen viikon päästä mä varmaan heittäisin tekstiviestin, kysyisin vaik kahville tms.

Vierailija
10/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, itse hän laitteli niitä tekstareita, mihin sitten vastailin...

voisi kuvitella että kiinnostusta on. Älä tulkitse liikaa, hyvät asiat muuttuvat huonoiksi ;)

Vierailija
11/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä ihminen on joutunut aikaa ennen näitä keskustelupalstoja. Toi on ihan totta, annan hänen nyt hoitaa noi hommansa pois. Ja toisaalta, saan etäisyyttä asiaan, kun en nää häntä hetkeen.

Vierailija
12/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei analysoi kirjoitteluaan noin, älä sinäkään. Olkaa siis yhteyksissä ja nähkää.

Vierailija
13/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tämä mies on aika kova analysoimaan. Siihen itse asiassa olen vähän ihastanut, tuollaista miestä, joka huomaa asioita, en ole koskaan tavannut. Iiiks ja kamalaa.

Ja odottavan aika on pitkä. Ja muuta en voi :(

Vierailija
14/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi vähänkin oikeasti ihastunut sinuun, niin a) vastaus olisi ollut innokkaampi b) hän olisi todennäköisesti SOITTANUT takaisin, eikä vain tekstannut.

Vierailija
15/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epämääräinen ilmaisu, eli ei viitsi sanoa suoraan että 'ei oikeastaan'

Vierailija
16/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde jatkuu ehkä, mutta ei nyt kauhean tiiviisti. Toki suhde voi muuttuakin tuosta, mutta nyt ainakin mies haluaa vähän ottaa etäisyyttä. Se ei ole oikein hyvä merkki, vaikka tilanteethan saattaa aina muuttua ja jotkut on vaan hitaampia tiivistämään suhdetta.

Nyt ap, vedät henkeä ja et ota mitään yhteyttä. Odotat pari viikkoa ja sitten voit heittää jonkun ympäripyöreän tekstarin tyyliin: "moi, miten menee? Täällä ollut kovasti kiireitä ja flunssakin iski päälle." Jos ei tartu tuohon selkeästi ja ehdota tapaamista, niin sitten annat olla.

Vierailija
17/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo tarkoittaisi sitä, että

suhde jatkuu ehkä, mutta ei nyt kauhean tiiviisti. Toki suhde voi muuttuakin tuosta, mutta nyt ainakin mies haluaa vähän ottaa etäisyyttä. Se ei ole oikein hyvä merkki, vaikka tilanteethan saattaa aina muuttua ja jotkut on vaan hitaampia tiivistämään suhdetta.

ymmärsin että sitä etäisyyttä tulee pakostakin, jos mies joutuu olemaan reissussa.

Vierailija
18/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tästä tietoa. Minkäikäinen mies muuten on? Kyllä se varmaan haluaa nähdä vielä.

Vierailija
19/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma itsensä ja heillä on ollut hyvä olla yhdessä, miksi ei voisi kysyä asiaa suoraan? Kauniisti tietenkin, mutta mitä menetettävääkään on? Esim.

"Hei, kanssasi oli mukavaa, haluaisitko vielä tavata minua?".

Ei miehet yleensä ajattele niin monimutkaisesti, ihan hyvin voit kysyä asiaa suoraan "kasvojasi menettämättä", turhaa pohdiskellä ja miettiä..

Tsemppiä!

Vierailija
20/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda noi miehet! Sulla todella on huonoa tuuria mutta se johtuu sinusta itsestäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän