Olisitko surullinen vai onnellinen, jos nyt heräisit ja olisit 16-vuotias.
Siis olisit 16- vuotiaana mennyt nukkumaan ja kaikki mitä tähän päivään mennessä olet kokenut, lastensaamiset ja muut, olisivatkin olleet vain unta.
Herätyskello soi, tai äiti tulee herättämään, heräisit ja alkaisit tehdä lähtöä kouluun.
Olisitko surullinen vai onnellinen?
Kommentit (54)
ja sama ihana armas vierellä, niin eipä siinä mitään. Kroppa olis aika ihanassa kunnossa, mutta sekin on saavutettavissa vielä.
Luultavasti tehtäis kaikki samalla lailla, kuten tähänkin päivään asti, mentäis naimisiin, kaksi ihanaa lasta lisää ja maksettais asuntolainaa jne.
En tekisi samoja virheitä uudestaan. Yrittäisin mm. muuttaa pois kotoa mahdollisimman pian. Isäni on hyvin estoinen tyyppi ja kiitos hänen olin monta vuotta ujo ja pelkäsin ihmisiä.
ainoa asia mitä toivoisin 16 ikävuoden jälkeisistä asioista olisi se, että tapaisin mieheni. Mutta muuten elämä on mennyt aika surkeasti juuri lukion jälkeen...eli sen puolesta voisi sitten palata 16-vuotiaaksi ja yrittää tehdä asiat paremmin.
nuorena en tajunnut, miten suuri vaikutus isälläni oli minuun. Koin vain koko ajan olevani luuseri, kun hän jankutti minulle, etten ymmärrä rahasta mitään, en ymmärrä elämästä mitään enkä luultavasti tule koskaan omillani toimeen. En edes uskaltanut ajatella kotoa muuttamista, koska olin varma, etten pärjäisi.
enkä saakaan tätä ihanaa elämää mitä minulla on 32-vuotiaana.
Mieheni tapasin jo 16v. :) Kaiken varmaan tekisin samalla tavalla :)
mutta kuitenkin surullinen siitä, että tämä kaikki paska olisi edessä päin.
Muistaisin unen koko elämäni ajan ja eläisin toisin.
- kävisin lukion kunnolla
- hakeutuisin korkeakoulutukseen
- jättäisin monet kokeilut ja humputukset tekemättä
- valitsisin alun alkaen erilaiset miesystävät
- hankkisin heti omistusasunnon vuokralla asumisen sijaan
- aloittaisin harrastukseni aiemmin
- en muuttaisi seudulle, jota inhoan
..
lapsiluvun luultavasti pitäisin samana. Tahdon monta lasta
rankkaa! Mutta haluaisin herätä 33v 10kk ja 25pv vanhana! Saisin korjattua vuorokauden joka ratkaisi minun ja rakastettuni elämän lopullisesti...
n50
Mutta jos saisin pitää tämän kaiken tiedon, voisin tehdä asiat toisin.
rankkaa! Mutta haluaisin herätä 33v 10kk ja 25pv vanhana! Saisin korjattua vuorokauden joka ratkaisi minun ja rakastettuni elämän lopullisesti...
n50
Joutui asumaan kotona ja vanhemmat "kyttäsi". Muutin opiskelmaan 18-vuotiaana ja sitten oli mukavaa. Kotini oli ihan hyvä ja ei mitään traumoja, mutta olihan se rajoittavaa. Eivät oikein aina ymmärtäneet, miksi 16-vuotias kotiutuu viideltä aamuyöllä.:) Olin ihan fiksu teini, koulut meni hyvin jne.
Ikää nyt 34 ja kaksi lasta.