Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on toive! Arvatkaas?

Vierailija
30.01.2011 |

Mä haluaisin, että poliisi ottaisi kaiken talteen minkä mä av:lle kirjoitan. Jäljittäisi kaikki mun kirjoitukset tästä IP-osoitteesta.

Miten mä saan tän toteutumaan? Mitä mun tarttee tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänäänkin kaikenlaisia aloituksia, mutta ne on sellaisia juttuja, että en niistä voi mitään henkilökohtaista....ne koskee koko yhteiskunta...

Mun toive elää...se on niin elossa...mä haluan...

Kuulitteko uutisen niistä, jotka olivat laittaneet Suomen (ja Ruotsin) lippujan koirankakkapökäleisiin...Sitä mäkin olisin voinut olla tekemässä...Ei väliä, vaikka olisi tullut tuomio...jostakin lipun häpäisemisestä kun itse asia on niin vakava...

Vierailija
2/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säätää rasistipaskasuutimensa kokoa ja miettii, miten isolle suutimen voi laittaa ennenkuin napsahtaa syyte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin pientä on jo tutkinnassa...mutta tuskin ne sen takia mun juttuja seurailisi...Mä en muuten ainakaan tietoisesti ole tekemässä mitään rikosta. Tykkään vaan av:llä keskustella ihmisten kanssa elämästä täällä Suomenmaassa 2011.

Mä haluisin, että ihmiset todella kertoisivat mimmosta heillä on...hyvää ja huonoa...arkea ja juhlaa...

Mä voisin vaikka olla joku Suomen pikku Oprah...

Vierailija
4/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti mulla ei ole salaista numeroa.

Ja tietysti mulla ei ole mitään salattavaa.

Ja tietysti pitäisin mielummin lankapuhelinta kun kännyä.

Mutta sen ystäväpuhelimen mä perustaisin kyllä Prepaid-liittymällä. Sellasen, jossa vaan rupateltaisiin ja pidettäis seuraa...ei mikään auttava- tai kriisipuhelin, koska mulla ei ole mitään apua tarjolla, vaikka Apulehti lähettikin mulle jääkaappimangneetin, jossa lukee punaisella Apu...ja toisen mä sain Terveystalosta, mutta tämä mun koti ei kyllä ole mikään Terveystalokaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi