Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa :/ minun pitäisi huomenna, ja koko ensivko, olla 2 ihmisen paikalla mutta

Vierailija
30.01.2011 |

nyt on kurkkuni ihan höttöinen ja kipeähkö+lihaksia jomottaa.

Työskentelen siis parissa päiväkodissa kiertävänä opena ja ensivkolla on 2 ihmistä lomilla, aamupvät olen toinen ja iltapäivät toinen.

Huokaus :((

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:sta Ö:hön kurkuun, lepoa koko päivä ja asenne kohdilleen!

Mä inhoon näitä ihmisiä jotka alkaa valittamaan ekasta aivastuksesta, että "varmasti oon seuraavat kolme viikkoa kuolemankielissä" kun nyt jo nokka vuotaa ku niagara ja kurkkuaki karhistaa".

Vierailija
2/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, kyllähän sitä kannattaa olla se "työn sankari" ja glorian kruunu päälaella varsinkin kun lasten parissa työskentelee.

Minä taas inhoan tuollaisia omia johtopäätelmiään tekeviä yksisilmäisiä paskoja jotka arvostelevat ihmisiä jotka "kehtaavat" sairastaa.

Tulee mieleen eräs ex-kolleega joka puhui kaikista selän takana kun hän tuli töihin 38 asteen kuumeessa ja niin pitäisi kaikkien muidenkin tehdä.

ap*ps missä sanoin että olen päättänyt olla menemättä huomenna töihin????*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kauan MLL:n lastenhoitajana ja mm luokanope.

Olen kyllä jo mummi-iässä. Missä työpaikkasi sijaitsee? Mä asun Espoossa ja autoa ei ole.

Vierailija
4/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitäs lääkkeitä mä nyt vedän pääni täyteen ettei tauti vaivaa tai pahene?? panacodia löytyis, ja panadolia ja buranaa, ottaisinko kaikkia? en ainakaan tuntisi tuota kurkkukipua.

Sitten olis punaisella kolmiolla yskänlääkettä ja äitini kuoleman ajoilta pari rauhoittavaa tabua, ottaisinko nekin??

Ja valkosipuliletin tietty vedän, kossulla kurlaan kurkkuani, hunajaa vedän purkin, samoin c-ja d-vitamiinia yliannostukset.

Ja asenne, se on noiden jälk varmasti kohdillaan, olenhan palveluammatissa ja kun joku vanhemmista kritisoi ja valittaa sitä että hlökunta sairaana töissä tartuttamassa lapsia niin hymyilen ja kerron että näin neuvottiin av-palstalla!!

ap

Vierailija
5/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sijaispalvelusysteemiä heillä ei ole.

Eli kun jengiä on poissa niin minä olen paikalla-paitsi jos olen itse sairas.

Silloin tehdään talojen sisäisiä hlökuntajärjestelyä ja rikotaan tietty päivähoitolakia koska kun yhdestä otetaan joku pois niin ainahan sitä vajetta jossakin sitten on.

ap*pk-alueella*

Vierailija
6/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole enää pk ikäistä lasta! Olisi aika karmeaa miettiä, että häntä hoitaisi noin agressiivinen ihminen!

Oletko ap ajatellut jotain mielialalääkitystä helpottamaan oloasi?

Vierailija
7/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta kun hän on kipeä niin pitää ymmärtää. Toisaalta ap:n todelisuuden taju kyllä tuntuu heittävän jonkin verran.

Tai sitten tämä ketju on vaan provo enkä minä ymmärrä huumoria. :-)

Onneksi mulla ei ole enää pk ikäistä lasta! Olisi aika karmeaa miettiä, että häntä hoitaisi noin agressiivinen ihminen!

Oletko ap ajatellut jotain mielialalääkitystä helpottamaan oloasi?

Vierailija
8/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko pieneen päähänne sellainen ajatus että tällä alalla työskentelevilla on useimmilla mitta aika täynnä vanhempia jotka vain vaativat ja vaativat ja kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää, aina!

Jos ette hauku koulutusta joka hoitajalla saattaa olla niin sitten asennetta tai sitä että tulee sairaana töihin tartuttamaan mussukkanne tai sitten sitä että kehtaa olla pois ja lapsenne saa vieläkin vähemmän aikuisen huomiota ja aikaa ja hoitoa jne.jne.jne

Mikään ei ikinä ole hyvä, aina löytyy jotakin mistä arvostella, virnuilla ja haukkua, aina!!

ap

Vierailija
9/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko pieneen päähänne sellainen ajatus että tällä alalla työskentelevilla on useimmilla mitta aika täynnä vanhempia jotka vain vaativat ja vaativat ja kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää, aina!

Jos ette hauku koulutusta joka hoitajalla saattaa olla niin sitten asennetta tai sitä että tulee sairaana töihin tartuttamaan mussukkanne tai sitten sitä että kehtaa olla pois ja lapsenne saa vieläkin vähemmän aikuisen huomiota ja aikaa ja hoitoa jne.jne.jne

nämä pointit?

Eikä toi purkaus vähennä yhtään mielikuvaa kiukkuisesta tarhantädistä joka äyskii ja tiuskii lapsille siksi kun niillä on mulkut vanhemmat...

Ota nyt vaikka vähän niitä rauhottavia jos se aurinko paistais vähän sunkin kurjaan risukasaan sen jälkeen =)

Mikään ei ikinä ole hyvä, aina löytyy jotakin mistä arvostella, virnuilla ja haukkua, aina!!

ap

Vierailija
10/10 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

nämä pointit?

Eikä toi purkaus vähennä yhtään mielikuvaa kiukkuisesta tarhantädistä joka äyskii ja tiuskii lapsille siksi kun niillä on mulkut vanhemmat...

Ota nyt vaikka vähän niitä rauhottavia jos se aurinko paistais vähän sunkin kurjaan risukasaan sen jälkeen =)