Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua kenneleistä

Vierailija
30.01.2011 |

Olen seurannut joidenkin koirarotujen kasvattajia. Minusta ei voi puhuakodinomaisuudestajos pennut syntyvät 30 koiran laumaan, jotkaelävät erillisessä rakennuksessa. Lisäksi eräs kasvattaja on itse kertonut lopettaneensa terveitä pentuja jotka eivät ole menneet kaupaksi. Käyvät liian kalliiksi ja lähellä puolta vuotta ei ostajat enää pidä söpöinä pentuina :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasista oloista ap koiransa ostaisi?

Vierailija
2/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen halunnut tavata pennut emon kanssa

- Pennut kasvavat kotona, jonka olen oikeasti nähnyt

- Kasvattajan kanssa olen jutellut useamman kerran

- Ei huipputuloksia tahkonnut kasvattaja, koska riski tehtailuun suuri. (tämä pentuja lopettanut on todella arvostettu vuosia rotuaan kasvattanut ihminen)

-Vanhemmilla tulee olla joku rodulle ominainen "meriitti" suoritettuna (ei näyttely)

Siinä muutamia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan koiran mielummin kennelistä tv. ja käyn paikan päällä arvioimassa itse onko koirien kannalta järkevää ostaa juuri kyseiseltä kasvattajalta.

Jos pentutehtaus haiskahtaa niin unohdan koko jutun. Samoin teen jos ilmenee jotain muuta epämääräistä.

Rahastuksen makua se on jos tetättää pentuja enemmän kuin mikä on "tarpeen".

Ei tuon kaltainen tahtailu ole mitään kasvatusta. Pilaavat vain muiden kasvattajien kallisarvoisen työn ja kenties koirien elämän.

Vierailija
4/4 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni arvostettu kasvattaja sa pentueita useamman vuodessa.Itsellä herää kyllä epäilys tehtailusta. Vaikka vetoavat siihen, että osa pennuista kasvaa sijoitusnartun kodissa ym. Eikö se kasvatuksen ammattitaito ole siellä kasvattajalla eikä sijoitusnartun omistajalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan