Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vahva tunne että mieheni pettää minua

Vierailija
29.01.2011 |

Olen lukenut ketjuja joissa kerrotaan pettämisen merkkejä ja mieheni täyttää niistä melkeinpä kaikki. Mua oikein oksettaa kun kuvittelen sen toisen kanssa, mulla sattuu oikein vatsaan kun ajattelen asiaa. Ja tiedän kenen kanssa pettää jos pettää. Viettää sen kanssa kaiken aikansa. Mies vaan kieltää kaiken vaikka oon sanonu että turha enää valehdella kun kaikki merkit pätee. Mitä mä teen kun en pysty käsittelemään asiaa eteenpäin ennen kun saan täyden varmuuden. Mieheni vannoo rakkautta minuun ja kuulostaa puheissaan siltä ettei oikeasti voisi minua pettää, mutta kun merkkejä on niin paljon ja mulla on näin kamala tunne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en saa otettua puheeksi. Siis miehellä on jotain omituista salailua kännykkänsä kanssa, just äsken huomasin, että makkarissa katsoi taas sitä. Ei kukaan kaverikaan tähän aikaan varmaan lähetä viestejä.

Vierailija
2/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailet mitä miehesi puuhaa tämän ihmisen kanssa. Vai tapaavatko ollenkaan julkisilla paikoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitellä mut tälle naiselle pian, mutta entäs jos esittelee vaan etten mä epäilis mitään. Kyllä ne tapaa julkisilla paikoilla, ellei mies sitten valehtele missä on. Mutta on jäänyt monta kertaa valheesta kiinni tähän naiseen liittyvissä jutuissa. Ja puhelin mukana kaikkialla ja jos pyydän että saanko katsoa niin suuttuu kauheesti ja ei anna puhelintaan. Olen katsonut salaa, mutta ei ole ollut mitään epäilyttäviä viestejä, mutta luultavasti ne on poistanu, koska lokitiedoissa näkyy sille lähetettyjä viestejä mut kansiosta on poistanu. En pysty noin vaan lähtee varjostaa kun on kaks pientä lasta.

ap

Vierailija
4/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pettämiseltä, ei voi muuta sanoa. Oletteko pitkään olleet yhdessä, huomaatko jos miehesi valehtelee sinulle?

Vierailija
5/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen numero miehen puhelimesta jos pystyt ja ole rohkea ja soita!

Vierailija
6/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut neg asia mitä tuli mieleen oli, että mitä jos mitään ei paljastu, miehesi varmaan ihmettelee soittoasi...?

Vierailija
7/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysynyt asiasta, mutta jotenkin heittää "leikiksi", siis oikein poraava katse ja sanoo en ja kelpasko. Ollaan oltu kohta 4 vuotta yhdessä. On töiden takia väsynyt, mutta sitten yhtäkkiä sitä jaksamista riittää aina kaikille muille paitsi minulle ja lapsille. Ja on tosi välinpitämätön mua kohtaan, ei puhu tunteistaan ellen pyydä ja silloinkin sanoo "en tykkää kun tolleen pakotat kertoo, kerron kun siltä tuntuu". mut eipä se ole kertonu yhtään mitään, joskus rakastan sinua, siinä kaikki. Ei kuuntele mua kun puhun, saan toistaa kaikki asiat monesti ja tuntuu ettei ole kiinnostunut mun jutuista vaan kääntää heti aiheen siihen mistä itse haluaa puhua. ja tän naisen kanssa juttelevat paljon ja on niin hienoa keskusteluja. Puhuivat kerran jopa jostain hemmetin koirista vaikka mieheni ei ole koskaan niistä erityisemmin tykännyt. Kaikkea vaan paljastuu koko ajan ja mies aina raivostuu kun otan asian esille. Tiedän että tää on aika päivänselvä juttu, mutta miks mies ei myönnä, kun on kaikki tää paljastunut, miksi edelleen yrittää vakuuttaa että ei vois ikinä pettää mua ja että ei halua ketään toista. Miks sit ei vietä aikaansa mun kanssa jos kerta niin rakastaa? oon sanonu miehelle että mun sydämeen sattuu tää kaikki ja lopettais yhteydenpidon siihen naiseen, mut ei, liian hyvä ystävä joita on harvassa.

ap

Vierailija
8/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut neg asia mitä tuli mieleen oli, että mitä jos mitään ei paljastu, miehesi varmaan ihmettelee soittoasi...?

tai no mies poisti sen ja sanoi etten koskaan saa sille soittaa kun pilaisin sen ystävyyden. Mutta osaan sen numeron ulkoa ja sekös mun miestä ärsyttää, on sen sanonutkin.

Enkä mä uskalla soittaa jos olenkin väärässä. Mut voiko noiden mun kertomien juttujen jälkeen olla muuta mahdollisuutta kun että mies pettää??

ap

Vierailija
9/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai "hyvän jätkän" näköinen?

Vierailija
10/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tyhjä viesti ja katso, mitä vastaa.

Vierailija
11/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on joskus usein ja joskus taas viikonkin taukoja. No mies sanoo syyks väsymyksen, sitä se kyllä tosiaan joskus onkin. Mut on tullut semmonen uus juttu, suostuu tekee mulle suuseksiä. Ensimmäisen lapsen odotuksesta alkaen se loppui täysin eli melkein 3 vuotta sitten. Toista odottaessa pyysin, lupas aina tehdä, muttei koskaan tehnytkää. sit eka kerta pitkään aikaan kun teki, tapahtui lyhyt aika sen jälkeen kun oli tavannut tämän naisen. En osannut silloin yhdistää kun en epäillyt mitään mutta nyt tajusin. Ja silloin teki sen ilman että mun tarvitsi pyytää, ja sen jälkeen sitä ei ole ollut joka kerralla mutta jokatoisella ainakin.

ap

Vierailija
12/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai "hyvän jätkän" näköinen?

mutta sanoo että mä olen paljon kauniimpi. Mut näen sen naisen pian, sitä tässä suuresti odotankin. Molempien käyttäymistä toistensa seurassa ja miltä se nainen näyttää. Jos ovat vaivaantuneita niin eikö se ole selvä että on jotain salattavaa.

ap

Vierailija
13/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin yhteen sen naisen lähettämään viestiin ja sit toiseen viestiin kirjoitin jotain että"menen muijan viereen nukkuu, öitä". Eipä vastannut enää siihen viestiin mitään...

ap

Vierailija
14/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty noin vaan lähtee varjostaa kun on kaks pientä lasta. ap

Ei kai teidän yhteiselo ole kuin teidän yhteinen päätös. Jos mies näkee tarpeelliseksi pitää "ystävää" ja niin tärkeänä, että sinun epäilykset eivät anna syytä jättää sitä, totea miehelle, että menköön ystävänsä luokse sitten.

Ei kai sinun tarvitse todeta kuin valitsee sinut tai hänen ystävänsä, sinähän ratkaiset kuinka paljon muiden kanssa olemista hyväksyt. Ei ne valheet, vaan tosiasiat, eli lienee selvä, että mies valehtelee sen naisen takia, ei ole enää mistään turhista epäilyistä kyse. Tietenkin voit soittaa ja kysyä siltä ystävältä, mitä he tekevät. Jos oikeasti ei ole mitään ja se ystävä osaa vakuuttaa sinut siitä, sehän on helpotus. Jos se ystävä jättää epäilykset, voit haistattaa molemmille, vaikka esittäisivät mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan