Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kertoa yksi juttu joka juolahti mieleen nuoruudestani, saatte oksentaa ja torua!

Vierailija
29.01.2011 |

Minulla oli hyvin tärkeä koe josta oli pakko päästä läpi, muuten olisi pitänyt uusia koko kurssi ja se olisi ollut liian vaivalloista minulle.

Halusin siis tehdä lunttilapun. Mietin vain että minne piilottaisin sen, kun penaalia ei saanut pitää pöydällä ja meidät tutkittiin ennen koetta ja vessaan ei saanut ottaa mitään mukaan.

Näppäränä tyttönä kirjoitin oooooikein pitkän lunttilapun paperille, rullasin tiukaksi kapeaksi rullaksi ja työnsin emättimeeni.

Koetilanteessa luin kaikessa rauhassa koekysymykset ja vastasin niihin mihin osasin.

Kun en enää muistanut vastauksia tai vuosilukuja tms. niin kysyin saanko käydä vessassa.

Opettaja tarkisti, että minulla ei ole mitään mukanani, hihoissa, taskuissa, rintsikoissa jne.

Ei ollut.

Menin vessakoppiin, kaivoin paperirullan emättimestäni ja luin siinä pytyllä kakkien vastauksia. Painoin ne mieleeni ja pyyhin, rullasin paperin ja työnsin takaisin pimppiin.

Menin helpottuneena takaisin kokeeseen ja kirjoitin vastaukset paperille.

Pääsin kokeesta läpi!

Enkö ollutkin kauhea oppilas? :D

t. ylioppilas vuosimallia 2000.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vieläkin siellä?

Vierailija
2/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa, että joku opettaja penkoisi rintsikoita lunttilapun pelossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohtaisinkin vastauksia ja pitäisi mennä uudelleen vessaan.

En myöskään uskaltanut laittaa sitä pönttöön, jos se menisi vaikka tukkoon ja se huomattaisiin.

Otin sen pois kokeen jälkeen ja työnsin ulkona bussipysäkin roskikseen.

t.ap

Vierailija
4/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olis pimppiin tarvinnut alunperinkään tunkea vaan ihan vaan pikkareihin...

Vierailija
5/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit vähännauttia tuhmasta koetilanteesta?

Ihmettelen kovasti kokeita joissa tutkitaan rintsikatkin. Olen itse ollut parissa kokeessa joissa turvallisuustaso on ollut tiukka ja sellaisessa on aina onnistunut lunttilapun laittaminen alushousuihin. Pilluun tai persiiseen ei ole tarvinnut tunkea. Mutta kukin tyylillään :)

Vierailija
6/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo AP:n toiminta nyt on ihan näpertelyä. Itse tungin koko 2000-sivuisen tenttikirjastoni vittuuni ja iPadin anaaliini kun olin lääkiksen tenteissä.

Vierailija
7/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppilappu.

Vierailija
8/8 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun kirjoituksissa v.82 wc-koppiin ei saanut valoja (ope odotti ulkopuolella).