Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella on roskis vessassa? Mitä sinne laitetaan?

Vierailija
29.01.2011 |

Ymmärrän, että työpaikoilla, tavarataloissa ja ravintoloissa on roskis vessassa. Sinne voidaan laittaa esim. terveyssiteet.

Laitatteko te siis siteet kotonakin roskikseen? Yök. Haisevat siellä? Laitatteko vauvojen vaippoja?

Meillä viedään kaikki roskat roskikseen muualle, ettei ole montaa roskista tyhjennettävänä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tops-puikkoja, kynnenpalasia ja kondomeja.

Siteet ja vaipat ovat kestoja, tyhjät purkit kierrätetään uusiksi tai viedään energiajätteeseen.

Vierailija
22/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten joku voi olla käyttämättä hammaslankaa? Hyi saasta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyläilevä tarttee roskista verisille muoviroikaleilla. KAIKKI käyttää nykyään kuukuppia tms.!

Vierailija
24/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitähän? Siteet, korvapuikot, saippuapänikät.. Mihin Sinä laitat "haisevat siteet"?? Viet joka nyytin erikseen ulkoroskikseen? Eipä nuo nyt päivätolkulla siellä wc:n roskiksessa ole. Ja ihan vieraitakin ajatellen vessassa on kiva olla roskis, kiva muuten vaikka juhlissa kiikuttaa jotain sidettä keittiön roskiin kun muut synttärivieraat kahvipöydässä...

Vierailija
25/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne laitetaan mm. harjatessa irronneet hiukset... et kai ap huuhdo karvoja alas lavuaarista!!

Meidän perheen naisilla on kaikilla pitkät hiukset.

ja hammasväliharjat ja -langat, pumpulipuikot.

Vierailija
26/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin asiaankuuluvia eritteitä ja vessapaperia alas. En edes hiuksia.

Vien hiukset, tyhjät shampoopullot, topsipuikot, vauvan vaipat ja siteet keittiön roskikseen.

Oletan, etteivät vieraat jätä kuukautissiteitään meidän roskiksiin, vaan vievät kotiin. Jotenkin rahvaanomaista ja ällöttävää jättää omia kuukautissiteitä haisemaan toisten roskiksiin. Vien itse aina käsilaukussa siteet kotiin muovipussissa.

Olen huomaavainen, en juntti!!

ap

Vierailija
27/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hävetti koko juttu jotenkin, että jemmasin niitä käärylöitä vessan alakaappiin, aattelin että vien ne (sinne KEITTIÖN)roskiin sitten kun kukaan ei ole keittiössä näkemässä... ja unohdin ne sinne kaappiin.

Mutsi varmaan sitten joskus ne löysi sieltä... Ei kuitenkaan aatellut laittaa vessaan omaa roskista ;)

Vessasta löytyy roskis kyllä. Harvoin tarvitsee tyhjentää kuitenkin, lähinnä kun on vaipallisia vieraita käymässä (joko lapsia tai naisia).

Vierailija
28/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli sellainen koira, joka haki aina roskiksesta kaikki veriset siteet tai tamponit, ja levitteli ne ympari taloa, ja mulle jaannyt siita traumoja.

Vierasvessan roskiksen tarkistan, jos siella on joku kaynnyt, ja eipa sita oo tarvinnut paljoa tyhjennella.

Lasten vessassa on roskis, mutta ei niilta niin tule roskia. Ja ne nyt jattaa yleensa sotkut sinne tanne, kunnes niita hoputtaa siivoamaan, jolloin se roskis sitten samantien menee ulos.

Mulla on kampauspoydalla pieni kippo vanulapuille ja pumpulipuikoille. Tyhjaan lahes joka paiva, mutta en illalla yleensa jaksa.

Mun omassa kylpparissa ei ole roskista, sielta vien tamponit roskiin tai laitan hajustettuun pikkupussiin (ok, mun yokkis tapa, joka raiskaa luontoakin), pikkuhousunsuojat menee pyykkiin.

Muovipullot menee aina siivouksen yhteydessa energiajatteeseen.

Vierailija
29/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa käyttää päivittäin. Kaikki muut käyttävät, paitsi suomalaiset.

Vierailija
30/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa käyttää päivittäin. Kaikki muut käyttävät, paitsi suomalaiset.

Musta on todella omituista, että täällä pidetään hirveää meteliä ihmisistä, jotka eivät käy päivittäin suihkussa, mutta sitten laiminlyödään näinkin olennainen henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvä pieni ja vaivaton toimenpide. Onneksi en asu av-mamman kanssa.

Vierailija
31/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, etteivät vieraat jätä kuukautissiteitään meidän roskiksiin, vaan vievät kotiin. Jotenkin rahvaanomaista ja ällöttävää jättää omia kuukautissiteitä haisemaan toisten roskiksiin. Vien itse aina käsilaukussa siteet kotiin muovipussissa.

Olen huomaavainen, en juntti!!

ap

Vierailija
32/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se roskis täyttyy siteistä (ei ole kovin iso) jo vuorokaudessa, jolloin sitten vaihdan pussin. Eli ihan niitä siteitä varten se siellä on.

Vierailija
33/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monella on roskis vessassa? Mitä sinne laitetaan?

Kukaan vieras ei älyä niin hyvää jemmaa kuitenkaan, kuvittelevat vaan että siellä ei oo muuta kuin ällötäviä kuukautisjuttuja ja sen sellaista möhnää.

Vielä kun laittaa sen täysin toimivan poljinroskiksen päälle hämäykseksi lapun, jossa lukee isosti punaisella tussilla että "EPÄKUNNOSSA", niin kukaan ei varmasti mene sen kummemmin aukomaan kantta edes vahingossa.

Vierailija
34/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi on kakkavaippa jättää vessan roskikseen, kun tuoda keittiöön haisemaan.

Jos joku menkkarivieras tulee kylään, ei kai se

terveyssiteitään juoksuta ympäri huushollia, mihin nää teillä laitetaan? Vai mitä?

Samalla WC:n roskiksen tyhjentää kerran päivään

kun talon muutkin roskat!

Vierailija
35/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpulipuikot, sellaiset tyhjentyneet/turhat pakkausjutut jotka eivät mene pahvin-, metallin- tai kovamuovin keräykseen, loppuunkulutetut siivousrätit yms., pumpulilaput joilla putsattu pois kynsilakkoja jne.

Ja kivempi tosiaan vieraille jos sattuu olemaan kuukautiset että vessassakin on roskis.

Roskis ei haise, kun se tyhjennetään tarpeeksi usein

Vierailija
36/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpulipuikot, sellaiset tyhjentyneet/turhat pakkausjutut jotka eivät mene pahvin-, metallin- tai kovamuovin keräykseen, loppuunkulutetut siivousrätit yms., pumpulilaput joilla putsattu pois kynsilakkoja jne.

Ja kivempi tosiaan vieraille jos sattuu olemaan kuukautiset että vessassakin on roskis.

Sen lisäksi sinne menee siteet, tamponit ja vaipat.

Vierailija
37/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin asiaankuuluvia eritteitä ja vessapaperia alas. En edes hiuksia. Vien hiukset, tyhjät shampoopullot, topsipuikot, vauvan vaipat ja siteet keittiön roskikseen. Oletan, etteivät vieraat jätä kuukautissiteitään meidän roskiksiin, vaan vievät kotiin. Jotenkin rahvaanomaista ja ällöttävää jättää omia kuukautissiteitä haisemaan toisten roskiksiin. Vien itse aina käsilaukussa siteet kotiin muovipussissa. Olen huomaavainen, en juntti!! ap

vaan outo! Tosissasiko kuljet useampi kaytetty side laukussasi jos olet koko paivan kotoa poissa? Huh huh...

Vierailija
38/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin on melko lailla oudompaa olettaa että tungetaan käytetyt siteet ja tamponit laukkuun tai taskuun ja viedään kotiin, kuin että vessassa on roskis!

Minulle on itsestäänselvää että vessassa on roskis! Ja on tosi outoa ja jopa törppöä jos kyläpaikassa ei ole vessaroskista. Anoppilassa ei ole, ja kyllä olen monet kerrat tuskaillut sitä..kun on juhlat ja keittiö täynnä väkeä syömässä, niin sinne pitäisi veriset nyytit viedä ja pyydellä anteeksi että pääsisinkö roskiksen luo, kiitos. Todellakin, siellä olen joskus laittanut siteen laukkuun! Mutta en todellakaan oleta että vieraat tekevät saman meillä..

Sitä paitsi, jos kylässä käy esim. ujostelevia teinityttöjä, niin uskallan väittää että joku saattaa sitten vetäistä ne tamponit ja siteet vessasta jos eivät kehtaa julkisesti niitä kuskata keittiöön..ja sitten on putkiremppa edessä :)

Vierailija
39/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponeja/siteitä (vieraat) - itse en tarvi.

Minusta on epäkohteliasta, että siellä EI ole roskista.

Vierailija
40/47 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon laitetaan pääasiassa vaipat ja siteet.

Roskis on pieni ja tyhjennetään päivittäin.

Ihmettelen vain, että musta on ainakin ällöttävämpää viedä vaipat KEITTIÖN roskikseen...siellä ne vasta haisevatkin. Vessassa haisee välillä muutenkin kun käydään tarpeilla, keittiössä SYÖDÄÄN.