Rehellisesti: miltä tuntuu yhdyntä takapuoleen ja teettekö
te kaikki sitä oikeasti? Säännöllisesti?
Eikö se ole homomaista miehelle ja kivuliasta naiselle?
Tv. Maalainen
Kommentit (19)
Nussitteko te maalla eläimiä? Säännöllisesti? Eikö se ole laitonta, eläinrääkkäystä ja moraalisesti väärin?
tv. Kaupunkilainen
kerran suostuin kun mies painosti. Tuntui siltä kuin olisi ihan hirveä paskahätä.
yksi kerta yritstä riitti.Jos ykkönen ei äijälle kelpaa, olkoon ilman.Meikäläistä siis.
Sormetin vaimoa peppuun samalla kun nain takaapäin. Kumpikin tykkäsi, en koe mitään homomaista vaimossani tai hänen upeassa pepussa.
Pesettekö miehenne peniksen sen jälkeen?
Sormetin vaimoa peppuun samalla kun nain takaapäin. Kumpikin tykkäsi, en koe mitään homomaista vaimossani tai hänen upeassa pepussa.
Nussitteko te maalla eläimiä? Säännöllisesti? Eikö se ole laitonta, eläinrääkkäystä ja moraalisesti väärin?
tv. Kaupunkilainen
Rakkaat naapurimme ainakin tykkäävät:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/94455-ruotsalainen-narahti-seksista-la…
"Sukupuoliyhteys eläimen kanssa ei ole laitonta Ruotsissa. "
mieheni nautti tosi paljon, liukastetta pitää olla, ja vaikka ekaksi kivuliaalta tuntuukin, niin oikein odotan aina seuraavaa kertaa! Ilman peppupanoja pariskunnan seksielämä on pelkkää näpertelyä! Eihän sitä jatkuvasti tartte harrastaa, mutta on kyllä seksiä isolla S:llä!
todella paljon. mutta ehkä seuraavan kumppanin kanssa pääset kokemaan muutakin kuin lähetyssaarnaajaa....
En edes saa orgasmia ilman jonkinlaista täytettä peppuun. Parasta on, kun molemmat selällään, minä miehen päällä ja itse sormetan klittaa. Ainoa ongelma on, että mies meinaa tulla liian nopeasti.
Tottakai liukastetta, ja jos ei ole, RUNSAASTI omaa kosteutta. Sitä joskus pitää käydä hakemassa lisää, jos meinaa kuivua.
Eikö se ole homomaista miehelle ja kivuliasta naiselle? Tv. Maalainen
anaaliseksi on yhtä yleistä hetero kuin homosuhteissa - eli yllättäen suurin osa homoista ei sitä edes harrasta
yrittää punnata yli-isoa kovaa paskaa ja sitten kun se pääsee lipsahtamaan niin sattuu iha helvetisti
Nussitteko te maalla eläimiä? Säännöllisesti? Eikö se ole laitonta, eläinrääkkäystä ja moraalisesti väärin? tv. Kaupunkilainen
Monenko pakoputken kanssa olet nussinut? Maalla ei sentään joka reikään tungeta, mutta jostain olet sen käsityksesi saanut, että reikä kuin reikä ja tappi kuin tappi sopii siihen...
Eli jos kesän lomapuuhia suunnittelet, voi olla, että saat vielä äkäisemmän lähdön navetasta kuin viherpiiperöt. Kyllä, arvelet oikein, se on väärin. Vaikka nautoja on paljon, ne ovat eläimiä ja moni niitä omistava pitää eläimistään. Sellainen kohtelu katsottaisiin melko läheltä raiskaukseksi, mutta ihmismielen sisällön kannalta paljon synkemmäksi.
Kyllä täytyy olla oikeesti päässä vikaa, että pitää paskareikään mulkkua tunkee!
Varmaan jotkut pervot vaan harrastaa tollasta ja sitten vaihtavat kumppania, kun ns. "kaikki nähty ja koettu".
Itse olen enemmän kiinnostunut mieheni pääkopan sisällöstä kuin pervoilusta.
Kukaan ei tule koskaan mun peräaukkoon mitään työntämään, sen voin taata! Mut kukin tavallaan:(
ja sitten vaihtavat kumppania, kun ns. "kaikki nähty ja koettu".
Miksi pitäisi vaihtaa kumppania, siksi että on porannut sitä suoleen?
Ilman peppupanoja pariskunnan seksielämä on pelkkää näpertelyä!
kun av:lla aina muut tietävät paremmin, millaista kenenkin seksielämän kuuluu olla ollakseen hyvää ja tyydyttävää.
Me emme mieheni kanssa harrasta peppuseksiä, mutta ei sen luulisi muiden persettä kutittavan. Edes niiden, jotka peppuseksistä pitävät.
Ei ole kivuliasta, ja orgasmit on voimakkaampia. Silloin tällöin harrastetaan, harvakseltaan kyllä, ehkä n. kerran-pari vuodessa. Vaatii vähän tuhman fiiliksen mutta tykkään kyllä.