Miten kieltäytyä kohteliaasti?
Olen seukannut ihanan miehen kanssa nyt pari kuukautta. Emme ole vielä harrastaneet seksiä. Hän on kertonut useaan otteeseen pitävänsä suusellaisesta, mutta minä inhoan yli kaiken sen imemistä. Kun nyt kuitenkin aivan lähiaikoina aloitamme läheisemmän kanssakäymisen niin miten voisin kohteliaasti kieltäytyä ottamasta sitä suuhuni ilman että loukkaan kultani tunteita?
Kommentit (3)
jos sanoo, että hänestä se on ihanaa niin aina voi vastata, että itseä se oksettaa.
jos miehelle asia on niin tärkeä että se on useaan otteeseen ottanut asian puheeksi vaikka teillä ei vielä edes ole seksisuhdetta.
Kieltäytyminen itsessään on helppoa, mutta en usko että se pitkällä tähtäimellä onnistuu.
Inhoan itsekin ko. puuhaa, joten olemme sopineet mieheni kanssa että hän ei pyydä sitä usein vaan ainoastaan silloin kun todella kokee tarvitsevansa. Hänelle asia ei kuitenkaan ollut niin tärkeä että olisi antanut sen vaikuttaa suhteeseemme tämän enemmän. Keskustelu siis käytiin ensimmäisellä kerralla kun harrastimme seksiä. Mies oli pettynyt, mutta toisaalta hyvin helpottunut että myöskään minä en odota suuseksiä itselleni. Olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta.
tuo voi olla aikamoinen kynnyskysymys jos toinen pitää jostain erityisesti mitä toinen inhoaa.
Voit sanoa ihan mitä ajattelet suuseksistä ja ettet pidä siitä ja katsot miten mies reagoi.