Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskollani "tumma" mies, pelottaa hirveästi...

Vierailija
29.01.2011 |

että saavat lapsia joskus ja viattomat lapsiparat joutuvat kärsimään tyhmien aikuisten kommenteista tms. rasismista. Ihan vaan siksi että ovat erinäköisiä. Tuskin ikinä muuttavat Suomeen, kuitenkaan.

Saavat varmaan suloisia lapsia ja perheellä hyvä elämä edessä, molemmat korkeasti kolulutettuja ja hyvissä töissä.

Kyllä minä olen vakaasti sitä mieltä, että ulkomaalainen mies on parempi kuin suomalainen juoppo, laiska, riehuja, pettäjä ja ties mitä täälläkin palstalla saa lukea... monella tuntuu olevan pahoja ongelmia kotona.

Tietenkin nämä "rasistit" on kateellisia, kun oma elämä on niin surkeaa sen haisevan juntin kaljanlipittäjän vaimona. Ryyppäävät rahat ja kohtelevat jopa raskaana olevaa vaimoa kuin pahaista rakkikoiraa...

Mutta miettikää ennekuin yleistätte kaikki naiset, joilla on tumma mies, "mamupatjoiksi". Asia voi olla jotain ihan muuta. Kaikki "tummat"(en nyt puhu mustasta) ei ole sotaa paossa. Joku voi olla Suomessa ihan vaan lomalla, miettikääpä sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistät yleistäjät ja yleistät itse. Onnea elämässä!

Vierailija
2/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki on mennyt hyvin. Tosin perhe on asunut sellaisessa paikassa, jossa on paljon erimaalaisia ja eri näköisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehdit vaan että oma suhtautumisesi on asiallista ja fiksua.

Asumispaikastakin paljon riippuu miten erilaisuuteen suhtaudutaan. Suurissa kaupungeissa suvaitaan erilaisuutta enemmän kuin jossain landella.

Ja sehän on oikeasti niiden ongelma, jotka eivät erilaisuutta hyväksy, ei sinun.

Vierailija
4/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sullekin.

Yritän vaan avat teidän junttien silmät, kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Ihminen voi olla hyvä, vaikkei olekaan sinisilmä pellavapää. Tai paha, vaikka on ihan suomalainen "kunnon kristitty" niin kuin täällä joku toivoi tyttärensä ottavan miehekseen...

Vierailija
5/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan sun maailmanparantamismissiolle.

Vierailija
6/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tummasta ei kovin kauniita lapsia tule

Vierailija
7/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenneilmapiiristä ja sen vajavaisuuksista kun yrittää pitää oman pääkopan kasassa.

Kun ulkoistaa ongelmat mahd kauas ei tarvitse pohtia oman elämänsä laatua.

Vierailija
8/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murehdin, olen jo nyt saanut tästä asiasta pahoittaa mieleni monen monta kertaa!

Kyllä suomalaiset osaa, ihan omassa lähipiirissänikin, olla tosi tahdittomia ja vielä ylpeillä rasistisuudellaan!

Ja asia todellakin koskee minua, kyseessä rakkain siskoni, ja omien lapieni tulevat serkut.

Ap

Vierailija
9/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on "tumma" mies, muslimi vieläpä. En kuitenkaan hyväksy sitä, että suomalaiset miehet yleistetään juopoiksi jne.

Suvaitsevaiset toitottavat, että jokainen maahanmuuttaja on yksilö. Heiltä itseltään sama tosiasia unohtuu usein kun puhutaan suomalaisista: yksilöitä mekin olemme.

Kun tapasin mieheni niin olin jo etukäteen pessimisti. Olin varma, että lapsemme tulevat kohtaamaan rasismia, ja varma ettemme esimerkiksi saa yksityiseltä vuokranantajalta haluamaamme hienoa rivitaloasuntoa koska mieheni on tumma ja muslimi.

Olin ihan väärässä. Ihmiset eivät ole olleet yhtään niin rasistisia mitä kuvittelin. Olin aivan turhaan jo etukäteen puolustuskannalla.

Me saimme sen asunnon muuten. Lapsia meillä on 3 (1 v, 5 v ja 8 v) eivätkä he ole törmänneet rasismiin, ei myöskään mieheni kovinkaan paljoa.

Vierailija
10/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen vakaasti sitä mieltä, että ulkomaalainen mies on parempi kuin suomalainen juoppo, laiska, riehuja, pettäjä ja ties mitä täälläkin palstalla saa lukea... monella tuntuu olevan pahoja ongelmia kotona.

Että oikein juopon ja laiskan riehujan päihittää. Wau, todellinen löytö siskollasi!

Vierailija
11/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä syyllistyt viestissäsi ihan samanlaiseen kuin ne tummien haukkujatkin. Et ole heitä millään lailla parempi vaan samanlainen ennakkoluuloinen rasisti.

Vierailija
12/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieleen, mulla on hyvä suomalainen mies ja pellavapäiset lapset. Tiedän kyllä että kärjistin, mutta raivostuttaa niin tämä "mamukeskustelu".

Ihmettelen sitäkin kun joku kertoo pahoista ongelmista kotona, niin vaan hyssytellään, pitäähän ymmärtää suomalaista miestä. Auta armias jos jollain on ulkomaalainen mies, voi kamala mikä show...

Ap

Vierailija
13/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä yhtä sekamelskaa?! Pelkäät siis, että siskosi saa joskus lapsia "tumman" miehesi kanssa..tai siis pelkäät, että lapset joutuvat kokemaan rasismia? Saman tien haukut suomalaiset miehet juopoiksi yms.. Mikä siis pelottaa?

Puhut myös mamupatjoiksi yleistämisestä. Mielestäsi siis osa on mamupatjoja, mutta ei "koulutettujen, lomailevien, ei-niin-mustien- naiset"? Hahah..

-ihmettelen vaan

Vierailija
14/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää että saavat lapsia, vaan toivon ja tiedän että saavat. Toivon vaan etteivät muuta Suomeen, koska täällä todennäköisesti joutuisivat pienet kokemaan rasismia. Otsikko oli tarkoituksella provosoiva, että kaikki rasistit avais

Eivät siis asu suomessa eli siskoni mies ole pakolainen tai maahanmuuttaja. Pitääkö ihan rautalangasta alkaa vääntämään?

Ap

Vierailija
15/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis asu suomessa eli siskoni mies ole pakolainen tai maahanmuuttaja. Pitääkö ihan rautalangasta alkaa vääntämään?

Ap

Vierailija
16/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää että saavat lapsia, vaan toivon ja tiedän että saavat. Toivon vaan etteivät muuta Suomeen, koska täällä todennäköisesti joutuisivat pienet kokemaan rasismia. Otsikko oli tarkoituksella provosoiva, että kaikki rasistit avais

Ap

Etkö uskalla kertoam missä maassa asuvat?

Vierailija
17/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on pelottava mamu :D

Vierailija
18/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siskollani on myös tumma mies ja heillä 3 lasta, eivät ole tietääkseni kohdanneet rasismia.

Ovat todella kauniita ja fiksuja lapsia.

Myös minä ajattelen että eipä olisi sisko voinut mistään tuota parempaa miestä löytää. On niin upea ihminen että!

Vierailija
19/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siskollani on myös tumma mies ja heillä 3 lasta, eivät ole tietääkseni kohdanneet rasismia.

Ovat todella kauniita ja fiksuja lapsia.

Myös minä ajattelen että eipä olisi sisko voinut mistään tuota parempaa miestä löytää. On niin upea ihminen että!

Mitä mies tekee työkseen ja lähtömaa?

Vierailija
20/24 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin minkäkin syyn takia.