MIKÄ LOGIIKKA on noissa liekkilogoissa???
Joku aloitus, johon on vastattu neljä kertaa ja avaus on luettu 14 kertaa saa liekkilogon eteensä.
Ja avaus, johon on vastattu 27 kertaa ja sitä on luettu 245 kertaa, ei saa mitään logoa eteensä. Ja molemmat avaukset ovat yhtä "tapetilla" tässä etusivulla koko ajan.
Mä en ymmärrä ja ärsyttää kun kukaan ei vastaa!!!
Kommentit (10)
Vastaus on annettu jo monta kertaa, enkä viitsi sitä enää toistella kun näitä "mitä noi liekit on" kysymyksiä tehtaillaan näköjään tahallaan, eikä käydä lukemassa vastausta vanhoista ketjuista.
vanhan ketjun missä se mainitaan? Olen lukenut vain ketjuja jossa ei ollut kuin arvauksia jotka kumottiin.
nimenomaiseen ketjuun mikä se logiikka on.
Joku salaliitto teillä on keskenänne, kun ei kukaan vastaa vaikka tämä on jo neljäs kerta kun kysyn.'
Ihme porukkaa.
ap
nimenomaiseen ketjuun mikä se logiikka on.
Joku salaliitto teillä on keskenänne, kun ei kukaan vastaa vaikka tämä on jo neljäs kerta kun kysyn.'
Ihme porukkaa.
ap
kymmeniä kertoja näihin kysymyksiin ja mua ärsyttää, ettei ihmiset käytä yhtään omia hoksottimia. Koitas nyt itse tarjota ehdotuksia, miksi niitä liekkejä tulee.
eikä mullekaan ole vielä selvinnyt liekin merkitys.'
Olen nähnyt sen jopa ketjussa 2/4...
Jos seuraa noita keskusteluja ja liekkien ilmestymistä - ja täytyyhän niitä seurata, jos huomaa niiden ilmestymisen ja tämä asia askarruttaa - huomaa pian, että liekkisymboli tulee sellaisten ketjujen eteen, johon a) tulee paljon vastauksia, b) tulee vastaus tai vastauksia heti ketjun avaamisen jälkeen. Jälkimmäisessä tapauksessa liekki poistuu, jos tahti ei jatku samaan malliin.
Tämä nyt sen 20. kerran.
esimerkiksi sitä, että avaus on suosittu. Että sitä luetaan tai siihen vastataan. Mutta näin ei ole.
Yhteen avaukseen vastattiin ihan koko ajan ja sitä luettiin ihan koko ajan, oli tunnin ajan lähes koko ajan kymmenen luetuimman avauksen joukossa. Eikä silti tullut minkäänlaista logoa.
Ja sitten jostain toisilta sivuilta tuli ikivanha avaus, johon joku vastasi. Sitä oli luettu tasan kuusi kertaa ja vastauksia kaksi. Ja siihen sitten ilmestyi liekkilogo.
Ei mitään logiikkaa. Tai sitten se logonaattori on rikki. Tai en ymmärrä, mikä se logiikka on. Pärstäkerroinko täälläkin toimii?
ap
Ja sitten jostain toisilta sivuilta tuli ikivanha avaus, johon joku vastasi. Sitä oli luettu tasan kuusi kertaa ja vastauksia kaksi. Ja siihen sitten ilmestyi liekkilogo.
ap
hyvin samaan aikaan.
Se, että ketjua pelkästään luetaan, ei takaa sitä liekkiä. Siihen pitää tulla vastauksiakin, mieluiten a) tiheään tai b) paljon.
Nuo liekit tulevat automaattisesti, joten mikään pärstäkerroin ei tietenkään vaikuta asiaan.
selaa taaksepäin.