Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, mies on oksentanut meidän pihalle n. 10 kertaa, oksennus alkaa

Vierailija
29.01.2011 |

postilaatikolta rappusille. Menkööt itse siivoamaan jälkensä.

Ei edes sänkyyn asti jaksanut vaan nukkui keittiön lattialla ja tunti sitten meni suihkuun ja nukkuu nyt saunassa.

Mahtaa olla huomenna morkkikset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihanalta mieheltä. Voi kun sais samanlaisen.

Vierailija
2/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä käy kateeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin aattele jos se olisi aloittanut ton yrjöämisen vasta siinä vaiheessa, kun olisi jo päässyt ulko-ovesta sisälle...

Vierailija
4/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitäs tuosta jos ei ole joka viikonloppuista. Kyllä munkin mies sen kerran kun jossain käy on aikas lärvit, mutta näin tapahtuu max 3 kertaa vuodessa

Vierailija
5/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisella pitäisi sen verran olla kontrollia ettei tuollaiseen kuntoon itseään juo. Ta siis minä en aikakaa voi käsittää tuollaista överikäytöstä, vaikka tapahtuisi vain harvoin. Mikä saa ihmisen juomaan noin paljon?

Vierailija
6/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itse oksennan helposti humalassa, jos en ole syönyt tarpeeksi. Ei tarvitse paljoa juoda, eikä olla mitenkään kännissäkään. Pieni hiprakka riittää ja yöööök... Sama juttu seuraavana aamuna. Siispä mun pitää aina syödä samalla kun viinaksia maistelen.

Vierailija
7/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän ei nyt ollut kyse pelkästä oksentamisesta vaan lisäksi mies on sammunut keittiön lattialle josta siirtynyt saunaan nukkumaan. Kiva lapsille löytää isi aamulla jostain keittiön tai saunan lattialta. Siinä on oikein suomalaisen miehen mallia.

Vierailija
8/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laattaan tosi herkästi alkoholista. Nykyään on kyllä jäänyt vähemmälle jo siksikin. Tai no, oikeastaan ei siksi vaan lasten elämääntulon takia, mutta ei tuokaan houkuta. :D

Vierailija
9/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oksennuselämää

Vierailija
10/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen että oksennellaan ja sammuillaan pitkin lattioita ei ole kyllä järkevän ihmisen käytöstä. Tossa tilassahan on jo lähellä alkoholimyrkytystä. Jos ei normaalia alkoholinkäyttöä ole oppinut siihen ikään mennessä kun on jo omia lapsiakin, niin olis sitten parempi juoda pelkkää muumilimsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme