Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka use in miehesi vonkaa? Ikä?

Vierailija
29.01.2011 |

37v, vonkaa ihan max. kerran viikossa. Vielä pari kesää sitten vonkasi useammin, joskus saattoi mennä kolmekin iltaa putkeen, että tuli oltua silleen. Nyt ei kykene enää kuin kerran, sitten on taas oltava taukoa. Onko se a) vanha, b) stressaantunut (ainakin tätä tiedän sen olevan) vai c) kyllästynyt samaan naamaan, olemme olleet 13 vuotta kimpassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille on sopiva tahti kerta viikossa ja joskus loma-aikana enemmän. Siihen ajaudutaan yhteisesti, ei tartte ehdotella.

Vierailija
2/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 1-2krt viikossa. Saan pakit noin joka toinen kerta ja innostun aina jos mies ehdottaa. Spontaanisti ajaudutaan tilanteeseen ehkä kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vonkaaminen tosiaan on anelua ja kerjäämistä.

Sun tulkinnan mukaan (vonkaaminen on osa esileikkiä) meillä vongataan varsin usein. :)

Toivottavasti teillä kohta lämpenee ...

11

ei tarvitse. On nöyryyttävää molemmille jos jompikumpi joutuu vonkaamaan.

Seksiä on vaihtelevasti ja riittävästi. Mies on 42 v.

Jännä tulkintaero sanassa, mä en näe vonkaamista negatiivisena sanana vaan kansankielisenä sanana sille, että "tekee aloitteen / ehdotuksen seksin harrastamiseksi" tai toisessa kontekstissa liehittelee, flirttailee, osoittaa kiinnostustaan.

No joka tapauksessa mulla 34v mies ja vonkaa tuskin koskaan, ehkä kerran kuussa? Minä vonkaan useammin, mutta usein tulee vastaukseski aika tyylikäs puheen aiheen vaihto tai sellanen seksintappaja pusu (eli sellanen minkä voi antaa vaikka lapselle). Turhauttavaa...

Vierailija
4/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vonkaa, kun on ottanut viiniä viikonloppuna. Joskus se jää viikonloppuna makoilemaan parisänkyymme - odottaa, että tulisin peiton alle takaisin.

Vongatkoon. Annoin sille nuorena. Lapsia on neljä ja miehellä ikää 53.

Itse en halua seksiä.

Vierailija
5/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vonkaillut. Kun mies haluaisi panostaa laatuun, ei määrään. Ja laatuun panostaminen ei taas ole ihan iisiä pikkulapsiperheessä...

Vierailija
6/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvi vongata, koska olen aina valmis.

Minä vonkaisin 5 krt viikossa, mutta en jaksa ottaa pakkeja ) :

N41

Vierailija
7/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin vonkaa.

Jos onnistun torjumaan viikon niin loukkaantuu torjunnasta ja alkaa mainostamaan milloin viimeksi ollut seksiä.

Nyt ollaan tässä vaiheessa, aloitti jo aamulla rutisemaan.

Vierailija
8/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vonkaa pari kertaa viikossa, ja jos jätän parin viikon ajan antamatta, alkaa mököttää ja käyttäytyy lapsellisesti.

Vierailija
9/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään rajoittaa ja vonkaa 1-2krt/vko. Mua ei nimittäin kiinnostaisi kuin maksimissaan 2krt/kk mutta saa sääliseksiä jottei kiukuttele..... ei hyvä näinkään, mutta halut ei vaan kohtaa ollenkaan

Vierailija
10/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeimpä päivittäin, ikä 29v joskus saa ja joskus ei. sitte välis ihmettelee kun minä en vonkaa, niin minä hänell että empä tässä kerkee kun sä oot jo vonkaamassa!!!

Vierailija
11/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taas johtuu siitä että ei se ehdi, kun minä käyn jo kimppuun. Minä vonkaan keskimäärin 2x vko, enkä muista kuin pari kertaa että mies olis kieltäytynyt.

Nyt kun tarkemmin ajattelee, mies kyllä joskus voisi vongata. Pitäisköhän kokeilla hillitä itseään ja katsoa mitä tapahtuu.

Vierailija
12/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä haluaisi panna, mut mä en aina jaksa. Ja yhdessä oltu 25v.

Vierailija
13/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vonkaa. Haluaa seksiä 2-4 kertaa kuussa ja saa aina. Minä haluaisin seksiä 2-4 krt viikossa, mutta en jaksa vongata kun tiedän, että saan aina pakit.

Vierailija
14/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tulkintaero sanassa, mä en näe vonkaamista negatiivisena sanana vaan kansankielisenä sanana sille, että "tekee aloitteen / ehdotuksen seksin harrastamiseksi" tai toisessa kontekstissa liehittelee, flirttailee, osoittaa kiinnostustaan.

No joka tapauksessa mulla 34v mies ja vonkaa tuskin koskaan, ehkä kerran kuussa? Minä vonkaan useammin, mutta usein tulee vastaukseski aika tyylikäs puheen aiheen vaihto tai sellanen seksintappaja pusu (eli sellanen minkä voi antaa vaikka lapselle). Turhauttavaa...

Vierailija
16/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 45 v.

Vierailija
17/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole koskaan vongannut. Meillä on seksiä 3-7 kertaa viikossa, vaihtelee kausittain. Yleensä minä teen aloitteen seksiin. Mies on sitä mieltä, että vonkuminen on lapsellista, että kyllä mies ilman pärjää ja odottaa, että nainen tuo ilmi sen, että milloin nainen haluaa. Itse arvostan tätä, mutta joskus vitutti, kun itse tykkään että välillä mies vie ja minä vikisen. Onneksi mies on oppinut lukemaan minua hyvin ja tekee satunnaisesti alotteita ja joskus on tehnyt niinkin, että tulee vaan taakse, repii housut pois ja käy hommiin. Osaa kuitenkin lukea ja lopettaa heti jos huomaa että itseäni ei nyt nappaa.

Vierailija
18/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeastaan kiinnostaa paljon enemmän?

Vierailija
19/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelee useita kertoja päivässä, kylläkin. Ja välillä sitten tärppää. 28v on tämä ori.

Vierailija
20/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 38 v. Minä 31. Mies ei koskaan vonkaa eikä tee aloitetta. Minä vonkaan, että saisin edes 4 kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme