Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on vuoto keskenmenossa?

Vierailija
28.01.2011 |

Varhaisessa siis?

Nyt menossa rv4+3 (veritestillä varmistettu raskaus) ja vuodan lähes normimennkojen tapaan.

Onkohan enää toivoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmessa raskaudessa vuotanu verta, ihan kirkasta. Ne vuodot on tulleet hematoomasta, kohdun ulkopuolisesta vuodosta. Eli välttämättä ei aina ole kyse keskenmenosta. Tokihan sitä on kenenkään vaikea tietää... :(( Tsemppiä sinne!!

Vierailija
2/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli keskenmeno noilla merkeillä ja sitten taas ystävälläni oli joku suonijuttu, joka aiheutti vuotoa alkuraskaudessa muttei ollut vaarallinen. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee spontaani km niin se tulee. Ja ei siinä auta kuin odottelu. Mut sit varmaan eri asia jos esim. hoidoilla alkanut raskaus voi tilanne olla eri, että saattavat tarkistaa asian

Vierailija
4/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisessa siis? Nyt menossa rv4+3 (veritestillä varmistettu raskaus) ja vuodan lähes normimennkojen tapaan. Onkohan enää toivoa?

Minulla oli erittäin runsasta verenvuotoa rv 12 alkaen loppuraskauteen asti johtuen kookkaasta hematoomasta. Kaksosraskaus oli kyseessä, ja verenvuodosta huolimatta syntyi kaksi tervettä lasta. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
5/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivf-alkuinen raskaus kyseessä, siksi tiedän varmasti olevani/olleeni raskaana, kun klinikalla tekivät veritestin. Antoivat uuden testiajan ensi viikolle, jolloin tarkastetaan jatkuuko vielä. Itsellä on jo toivo mennyt tähän.

:(

Vierailija
6/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahasti pelkään että jos on normimenkat nyt niin en oikein usko että olet raskaana. :(

Mutta silti, ei se ole mahdotonta että pikkuinen olisikin vielä matkassa. Onhan naisia joilla on menkkoja tullut läpi raskauden!

Vierailija
7/7 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, kuinka kauan kestää, että raskausoireet helpottavat?

Olen nimittäin ollut viikon verran niin väsynyt, ettei oikein jaksa tehdä mitään. Töissäolokin on niin tuskaa, että jos tämä ei helpota nyt viikonlopunaikana, niin pakko varmaan hakea saikkua (en jaksa nyt sitä "olet raskaana"-naljailua, joka alkaa heti, kun vähänkin on väsynyt tms).

Ja olisko näin varhaisesta keskenmenosta syytä käydä lääkärissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä