Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun heräät aamulla, oletko yleensä hyvän-vai pahantuulinen?

Vierailija
28.01.2011 |

Ja miksi niin on?

Itse olen yleensä pahantuulinen. On yleensä herättävä kesken unien..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään ja lähden matkustamaan töihin sfw

Vierailija
2/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun repimään itseni ylös, mutta ei se minusta pahantuulista tee. Hyväntuulisuus on myös hakusessa vielä aamukymmeneen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun repimään itseni ylös, mutta ei se minusta pahantuulista tee. Hyväntuulisuus on myös hakusessa vielä aamukymmeneen asti.

Vierailija
4/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä mistä se johtuu. Tykkään nukkua pitkään mies herää 2 tuntia aikaisemmin .

Vierailija
5/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tein jo esikoisen kohdalla päätöksen että vauva saa nähdä hymyilevät kasvot ensimmäisenä, niin olen siis hyväntuulinen (saan myös hymyjä palkinnoksi) =)

t: neljän äiti

Vierailija
6/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvitse heti alkaa juttelemaan kenenkään kanssa. Haluan vähän, vain omaa aamuaikaa:)

Vierailija
7/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamu-uninen ja vituttaa nousta kun joko 4v. tai 7kk rupeaa huutamaan/vaatimaan jne jotakin. Ja tämä vaikka olisinkin saanut yön nukkua hyvin.

Vierailija
8/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksut herätelleet pitkin öitä jo vuosien ajan.

Vierailija
9/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yleensä menen ajoissa nukkumaan ja nukun hyvin. Lisäksi tykkään kaikesta, mitä aamulla on tarjolla; kahvia, sanomalehti, arkisin vielä lisäksi YLEn Aamu-TV. Ja koko päivä aikaa tehdä asioita, joista tykkään.

(Huomasin juuri kuulostavani ällöpositiiviselta)

Vierailija
10/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä varmaan se, että pitäis mennä nukkumaan aiemmin, aamuherätykset ei sovi minulle kun olen täysin iltaihminen ollut aina.

Olen syntynyt vuoden pimeimpänä aikana ja vielä illansuussa, en tiedä, onko sillä merkitystä, mutta olen kateellinen aamuihmisille ja tahtoisin tietää, miten tulla sellaiseksi?

Vai onko edes mahdollista, kun silmiäni aina kirvelee tuo valo, kun taas illalla ja pimeässä on jotenkin turvassa kaikelta, pöly ei näy, kaikki epäkohdat kotonakin voi häivyttää, kun sammuttaa valot ja laittaa vaan hämyvalot päälle:)

Vierailija
11/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon lauluun, niin en voi olla kuin hyväntuulinen. :) Päänsä kääntää ja näkee hymyilevät kasvot, joita rakastan eniten maailmassa. Ja siis ennen lasta olin todella pahantuulinen ja aamu-uninen. :)

Vierailija
12/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään aikana jolloin mieheni on vielä kotona.

Syytä en tiedä tarkalleen, mutta minusta on mukava nousta ylös ihan rauhassa ja juoda kahvit tässä koneella ennen kuin vaavi herää.

Lauantaisin ja sunnuntaisin olen kuin persiille ammuttu karhu joka odottaa maanantaita kuin kuuta nousevaa päästäkseen vaivoistaan :D

Vierailija
13/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin herääminen ei niinkään **tuta. Mutta jos viikonloppuna mies herättää aamulla kesken unien (seksinkiilto-silmissä), niin silloin menee aamu pilalle. Eikä heru.

Mutta vain sen kesken unien heräämisen takia :) Jos olen jo itsekin hereillä, homma kyllä hoituu...

Vierailija
14/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kellonaika on kun heräät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi