Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko sairastaneet lapsivuodepsykoosin
28.01.2011 |
tai synnytyksen jälkeisen masennuksen?
Millaisin oirein ja miten hoidettiin? Kuinka selvisit?
Kommentit (2)
enkä nähnyt mitään toivoa missään, koin vain valtavaa syyllisyyttä, että olen huono äiti. En pystynyt nukkumaan ollenkaan ja murehdin kaikkea potenssiin miljoona.
Hoidettiin terapialla ja mielialalääkityksellä. Puolisen vuotta meni, ja koin olevani jopa paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta. :o
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
up