Ukkomies-työkaveri jää usein kiinni katseista minuun
ja muutenkin elehtii kiinnostuneen tavoin. Koskaan ei mitään ehdottele (Luojan kiitos), mutta kaikki kevyt flirtti ym käytös osoittaa kyllä kiinnostuksen alkaneen. Varsinkin tuo katsominen, huomaan usein hänen tuijottelevan, yrittävän ottaa katsekontaktia vaikka toiselta puolelta huonettakin. Ei puhuta nyt mistään yhdestä-kahdesta, vaan huomattavasti isommasta määrästä kertoja. Tyhmempikin tajuaisi jotain olevan tekeillä.
Jäin vain itse miettimään että mahdankohan muistuttaa jotakuta hänen tuttuaan? Vaimon olen nähnyt ohimennen takaapäin, ja muistutti minua ulkoisesti - samanlainen ja samanvärinen tukka ja ruumiinrakenne, naamaa en kyllä nähnyt. Vähän kyllä ällöttää ajatus jos se ajatteleekin mua hoidellessaan vaimoaan tai käteenvetäessä tms. Hyh. Eikös kaikenmaailman fantasiat lähipiirin (=työpaikan) naisista ole kuitenkin tavallisia..? Noista katseista ei voi erehtyä.
Kumminkin olen tyytyväinen ettei ole mitään suoraan ehdotellut, koska siihen en lähtisi!
Kommentit (6)
Kiinnität ilmeisesti kuitenkin asiaan huomiota, vaikkei olisikaan mieleistä tai edes imartelevaa. Älä kiinnitä huomiota tai sitten ole kylmäkiskoinen.
Kiinnität ilmeisesti kuitenkin asiaan huomiota, vaikkei olisikaan mieleistä tai edes imartelevaa. Älä kiinnitä huomiota tai sitten ole kylmäkiskoinen.
vaan usein huomaan syrjäsilmällä katseet, kylmäkiskoinenkaan en osaa vain olla kun olen muuten kaikille yleensä kiltti, mukava ja flirttailevakin. Tuolle kyseiselle miehelle en kyllä enää nykyään flirttaa ollenkaan, just tässä selitetystä syystä. Pitkältä ajalta tuo minusta vaikuttaa, yli vuosi!
Se nyt eniten kiinnostaisi tietää että mitä miettii kun tuijottelee.
ap
Unohda koko juttu, ja vaimenee kiinnostus, kun et kiinnostu
Jos kiinnostuu, tasolla tai toisella se säilyy aina, ellei välit lähene joko riittävästi tai liikaa.
ja sellaisille itsekin on ystävällinen, ei siinä mitään runkkutaka-ajatuksia tarvii olla pölhö.
Anteeksi, mutta minulta meni ohi, kysyitkö täältä jotain asiaan liittyen?
Sorry vaan, mutta mä en oikein jaksa sellaista egonpönkityksen kerjäämistä. Kukaan ei ensinnäkään voi tietää, mitä mies ajattelee. Toisekseen meitä on moneen junaan. Kolmannekseen, keskity vaikka omaan elämääsi ja anna muiden olla. Ellei mies lähentele sinua, voit varmasti keskittyä työhösi ja jättää päiväunelmoinnin vähemmälle sekä valitukset esimiehellekin tekemättä.
ap