Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö yh:a kiinnosta kuin varatut miehet???

Vierailija
28.01.2011 |

Siltä ainakin näyttää,kun tuota menoa on seurannut...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eron jälkeen selibaatissa 5 vuotta viettänyt yh-pihtarihoro-luuseriämmä

Paljon sulla ikää, mulla jo 40+. T:11

Erosin odottaessani todella pahasta ja haavoittavasta suhteesta 8 v sitten ja siitä asti selibaatissa ... Ikää 42.

Vierailija
42/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu. Aamusta iltaan ajattelen varattuja miehiä ja mietin, miten saan heidät haaviini. Öisin näen heistä unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

38. Eli jo parhaat vuotensa nähnyt t. yh-pihtarihoro-luuseriämmä-pihtaripuuma

Vierailija
44/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania tai edes tyydyttävää seksisuhdetta elämään (vaikka ei kai niitä kaikki sitten kaipaa). ei ihmisen ole hyvä olla yksin...

Täällä nyt kuitenkin ilmoittautuu yksi yh, jolla on suhde varattuun mieheen. Olen korviani myöten rakastunut, mutta yritän pyristellä eroon suhteesta, sillä mies ei tule eroamaan. Tiedän, että suhteemme on väärin, mutta rakkaus tuli ja pyyhkäisi niin kovaa, että minulla ei ollut voimia eikä HALUA vastustaa sitä, vaikka olisi pitänytkin.

Sitä vain haluaa monen vuoden selibaatin ja yksinäisyyden jälkeen rahtusen onnea itselleenkin, vaikka se onkin lainattua ja varastettua. Ja kyllä, tasan tarkkaan ottaisin mieluiten vapaan miehen itselleni ja kokonaan omakseni! Mutta eipä ole löytynyt.

Vierailija
45/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sen naisen syy.Ilman muuta ennenkun kenenkään kanssa lähden niin soitan sen äidille,isälle,mummolle ja ukille ja varmistan vielä seurakunnalta että mies varmasti vapaa:)-sitä sormusta kun ei kauhean helposti sormesta saa pois...

Vierailija
46/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

38. Eli jo parhaat vuotensa nähnyt t. yh-pihtarihoro-luuseriämmä-pihtaripuuma

Hitsi, täälläkin yksi 38 v. puuma :)

En halua varattua, enkä vapaata. Nyt on hyvä ottaa pieni vapaus miehistä, eron jälkeen ei kiinnosta enää ryhtyä mihinkään. :D

Vierailija
47/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! ei kyllä itseäni kiinnosta varatut miehet, mutta muutamat varatut miehet kyllä ovat osoittaneet kiinnostustaan.. huoh. taidan olla kovin nuori selbaatissa elävä yh, ikää vasta 31, erosta 4 ½ vuotta eikä ketään/mitään vakavampaa ole ollut.. menee se elämä näinkin :) onneksi on lapsi, työ, ystävät, vielä jonkinmoinen mielenterveyskin :)

en nuorena olisi uskonut, että tässä olen 31 vuotiaana, no, tulevaisuudestahana emme kukaan tiedä :)

Vierailija
48/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tuttavapiiriissä ole ketään miesten perään vonkuvaa yksinhuoltajaa, ja itsekin olen aviossa.

Omasta itsestäni tulee kyllä mieleen, että jos olisin sinkku ja mulla olisi nää lapset, saattaisin haikaillakin nimenomaan miesten perään, joilla on lapsia myös. Ne lapsettomat kun tuntuvat jotenkin ihan kakaroilta, vaikka olisivat minkä ikäisiä tahansa!

Ja tässä kolmenkympin jälkeen tuntuu että muutenkin ainoastaan kaikenlaiset vähän oudot kundit on enää sinkkuja - kaikki hyvät on jo viety. Ehkä muutaman vuoden kuluttua rupeaa näkymään enemmän eronneitakin, nyt ne ainoat eronneet tuttavamiehet on ne lähtöpassinsa myös ansainneet.

Niin että näillä perusteilla en yhtään ihmettelisi yh:ta, joka ihastuu varattuihin miehiin.

Itse en koskaan ketään varattua rupeaisi vikittelemään olisi tilanne mikä tahansa, mutta saattaisin kyl salaa haikailla nimenomaan jotakin selaista, joka olisi ihanaa puolisomateriaalia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi