Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä 8v. haluais olla toipilaana yksin kotona huomenna pari tuntia.

Vierailija
20.02.2011 |

Ei kuulemma tarvi mun jäädä pois opiskeluista. Toisaalta pärjäiskin hyvin, mutta toisaalta....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lapsella pitää olla puhelin, että saa sut kiinni

Vierailija
2/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudesta kun en oikeastaan koskaan saanut olla esim. koulun jälkeen yksin kotona hetkeäkään. Mummo oli kotona, isä oli ope ja pääsi aikaisin ja äitikin pääsi usein jo klo 15 töistä. Oli ihan luksusta kun sai joskus olla edes tunnin, pari yksin tai edes kauppareissun ajan kun vanhemmat otti pikkuveljen mukaan.

Liekö sieltä peruja että rakastan yksinoloa edelleenkin...

Vierailija
4/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyitä aikoja kun olen ollut töissä ja lapsi toipumassa esim. flunssasta. Lapsi on siis ekaluokalla ja vielä viime syksynä 6v (täytti loppuvuodesta seitsemän). Ihan hyvin on mennyt. Itse olen mennyt töihin esim. yhdeksään, käynyt ruokiksella 45 min kotona laittamassa lapselle jotain syötävää ja tullut kotiin yhden jälkeen. Lapsella on tietty ollut puhelin ja olen välillä soitellut, että kaikki ok. Pientä kivaa purtavaa (porkkanat, rypäleet, suklaamurot, rusinat jne) ovat olleet lähettyvillä. Lapsi on tuntunut oikein nauttivan kun on rauhassa saanut katsella lasten ohjelmia, pelata jotain lasten peliä tietokoneella, lueskella, tehdä käsitöitä (vohvelikankaalle kuvioita langalla), rakennella palapelejä, piirrellä, väritellä jne.

Tietenkään kovin kipeää lasta ei voi jättää kotiin yksin (jos esim. kova vatsatauti tai paljon kuumetta), mutta jo lähes toipuneen olen siis jättänyt, kun se on ollut myös lapselle ihan mieluisa juttu.

Vierailija
5/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin aamulla pariksi tunniksi töihin. Oli toipilaana, joten pärjäsi ja nautti kun sai olla yksin. kovin kipeänä en jättäisi kuitenkaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä