Eikö yh:a kiinnosta kuin varatut miehet???
Siltä ainakin näyttää,kun tuota menoa on seurannut...
Kommentit (48)
on varsin näppäriä :) Huomaan, että moni ajattelee näin. Minusta kun tuli yh, alkoi ystäväpariskuntien naisosapuolet vähentämään kylään pyytämisiä yms. Yhden mies kertoikin sitten jossain vaiheessa minulle henk.koht. että hänen vaimonsa ajattelee, että meille kehkeytyy pian suhde kun mä olen yh:na ja vapaa siltä osin :D Kyllä me tän miehen kanssa pyöriteltiin silmiämme. Me ollaan tosi hyviä kavereita oltu vuosikausia, mutta meistä ei ikinä tulisi mitään paria. Kumpikaan ei voisi kuvitellakaan. Jos oltais kaksi viimeistä ihmistä maan päällä niin en tiedä pistettäiskö sittenkään edes harkintaan :D
Parhaat ystävät on edelleen koko perheineen elämässäni, kuten olivat aviolittonikin aikana. Nämä tämmöiset ns. kaverit vaan on sitten jääneet vähemmällä... Ehkä osasta ei ole luotevaakaan kutsua sitten sinkkuäitiä kotiinsa kahvittelemaan tai jotain... Mutta tästä yhdestä nyt ainakin sitten tiedän, mikä oli homman nimi :D
Niin ja sitten tänne perään on nyt hyvä kirjoittaa sekin, että ei tod. kiinnosta varatut miehet, eikä edes vapaat. Ihan on mukava nyt olla vapaa tekemään lasten kanssa mitä mieleen juolahtaa. En todellakaan kaipaa elämääni mitään parisuhdetta. On niin vapaa ja kevyt olo näin :)
Ei mikään muu. Aamusta iltaan ajattelen varattuja miehiä ja mietin, miten saan heidät haaviini. Öisin näen heistä unta.
mutta ajattelen vain sitä yhtä ja tiettyä varattua miestä..
On se kumma kun kunnollinen työssäkäyvä ja lastensa kanssa vapaa-aikansa viettävä yh ei saa olla rauhassa kun ukkomiehet on jatkuvasti ehdottelemassa ja vainoamassa.
Pysykää akkojenne luona ja jättäkää rauhaan kiitos.
Sain tarpeekseni narsistiexältäni kaikkea niin paljon, ettei ole voimia tai halua uuteen suhteeseen, vaikka lähdin jo 6 vuotta sitten.
Erosta jo muutamia vuosia enkä vielä voisi käydä edes treffeillä. Fyysiselle lähietäisyydelle tuskin päästän enää ketään ikinä. Saatte haukkua yksinhuoltajia vapaasti, mikään lause ei enää satuta sen kaiken jälkeen mitä olen kokenut.
Veit sanat suustani. Suoraan sanoen ihmettelen, miten naiset enää jaksavat nykymiehiä. Masokisti täytyy olla... Alle 10 % on niitä mukavia, kunnollisia perheenisiä - ja loput itsekkäitä kusipäitä. Kalja on suomalaisen miehen rakkaus n:o 1.
Niin että ei kiitos enää parisuhteeseen.
todellakin harrastaa ukkomiehiä: työkavereita, baarista ja mistä vaan. Oikeastaan kyse ei ole siitä, että mies on varattu vaan yksinkertaisesti ottaa aina sen, joka sattuu kiinnostamaan viisveisaten siviilisäädystä. Osan kanssa pidempi suhde, välillä kaksi rinnakkain ja välillä yhden illan juttuja. Lapselleen ei tietenkään näitä miehiä ole näyttänyt. On fiksu nainen muuten ja menestynyt uralla pitkälle.
Tykkään kyllä kaveristani ja en jaksa paheksuakaan, mutta toivoisin mielummin kuitenkin käyttävän energiansa ensisijasesti vapaisiin, kun noi suhteet on välillä aika onnettomia hänen kannaltaan.
todellakin harrastaa ukkomiehiä: työkavereita, baarista ja mistä vaan. Oikeastaan kyse ei ole siitä, että mies on varattu vaan yksinkertaisesti ottaa aina sen, joka sattuu kiinnostamaan viisveisaten siviilisäädystä. Osan kanssa pidempi suhde, välillä kaksi rinnakkain ja välillä yhden illan juttuja. Lapselleen ei tietenkään näitä miehiä ole näyttänyt. On fiksu nainen muuten ja menestynyt uralla pitkälle.
Tykkään kyllä kaveristani ja en jaksa paheksuakaan, mutta toivoisin mielummin kuitenkin käyttävän energiansa ensisijasesti vapaisiin, kun noi suhteet on välillä aika onnettomia hänen kannaltaan.
harrastaa samaa. Tää kaverini ei kylläkään ole yh vaan on naimisissa ja yksi lapsi on. Hänen mies viettää puheiden mukaan samanlaista elämää. Lasta käy vähän sääliksi. t. tylsä selibaatti-yh
että ne varatut miehet vonkaa ja esittää muka-vapaata. Harvemmin yh:t varattua miestä tietoisesti haluaa, kyllä suurin osa varmaan haluais sen oman kullan, eikä toiselta lainassa olevaa. Tai sitten ei vähään aikaan haluta sitä kaksilahkeista ollenkaan nurkissa pyörimään. ja huom! se seksi ei ole kaikki kaikessa, niin kuin ne kunnon av-aviomammat aina luulee;on paljon muuta joka miehessä merkkaa...
saatte pitää hyvänänne mun puolesta!
Muistathan sen, jos/kun sinusta tulee yh joko leskeytymisen tai eron takia.
Sitten et todellakaan ole kiinnostunut kuin varatuista.
niitäkin riittää joka kulmalle,jotka ovat "eroamassa" aivan just ; D
Varmaan oot seurannut jonkun yhden kaveris "menoa" ja nyt kaikki maailman yh:t juoksee varattujen miesten perässä... joo-o!
Muistathan sen, jos/kun sinusta tulee yh joko leskeytymisen tai eron takia.
Sitten et todellakaan ole kiinnostunut kuin varatuista.
Mitkään uusperhe-kuviot tms. ei tod. kiinnosta ennen kuin lapset ovat isoja, liki täysikäisiä.
Ja jos kiinnostaisi, niin ei tod. varatut!!
t. eron jälkeen selibaatissa 5 vuotta viettänyt yh-pihtarihoro-luuseriämmä
Sain tarpeekseni narsistiexältäni kaikkea niin paljon, ettei ole voimia tai halua uuteen suhteeseen, vaikka lähdin jo 6 vuotta sitten.
t. eron jälkeen selibaatissa 5 vuotta viettänyt yh-pihtarihoro-luuseriämmä
Paljon sulla ikää, mulla jo 40+. T:11
olla se naapurikyttääjätyyppi, joka raportoi tänne sekavia sepustuksiaan kaiken maailman leiloista ja pauloista ja johannoista. Älkää provosoituko yh:t, luulenpa, että tämän avauksen tekijällä on pahanlaatuisia mt-ongelmia.
Erosta jo muutamia vuosia enkä vielä voisi käydä edes treffeillä. Fyysiselle lähietäisyydelle tuskin päästän enää ketään ikinä. Saatte haukkua yksinhuoltajia vapaasti, mikään lause ei enää satuta sen kaiken jälkeen mitä olen kokenut.
reissuleskenä ollessaan. Mies oli saanut taudin jonka jälkeen hän koki velvollisuudekseen kertoa asiasta minulle. Olen ollut yh jo muutaman vuoden ja unohtanut parisuhdejutut kokonaan tänä aikana. Minusta on tainnut tulla frigidi koska en halua ajatella seksiä ollenkaan, en edes sooloseksiä. En pysty enää luottamaan enkä voi ottaa vastaan läheisyyttä. Ikää on vasta 27 mutta olen päättänyt olla loppuelämäni yksin. Tätä palstaa kun lukee niin huomaa kuinka joidenkin on vaikeaa tajuta se että me yh:t olemme voineet kokea niin kovia asioita ettei uusi suhde tai seksi enää kiinnosta.