Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittasin eilen mieheni peniksen, se oli 22cm erektiossa

Vierailija
28.01.2011 |

Mies kiihottui ihan hullun lailla,kun otin mitan käteen ja mittasin hänen kalunsa. 22cm, ihan käsittämättömän iso kalu! Jos minulla vain olisi kuvamateriaalia mieheni kalusta, jakaisin sen mielelläni kanssanne ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tarvitse isoa, kun sillä on BMW.

Tuliko tuohon typo. Eikös se ole BBW?

Vierailija
22/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen välillä on ihan VALTAVA rakkaus, seksi on ihanaa <3 ihan normivehkeillä pärjätään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämääni tylsistyneenä ja seksiseikkailua vailla sovin treffit erään kiinteistövälittäjän kanssa, jolla oli samat kujeet mielessä. Tapasimme julkisella paikalla, mutta hyppäsin hänen autonsa kyytiin, suuntana meillä oli kahvila. Hän kysyi että miltäs nyt tuntuu ? Hieman ihmettelin, että mikä ? Hän vastasi.... " että niin tää bemari".

Tarinamme ei jatkunut =)

Vierailija
24/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14,3 senttiä kun survon viivottimen päätä karvojen keskeltä läpi niin että koskee ja ihoon jää verinaarmu ja samalla liiskaan munan kärkeä pikkusormella litteämmäksi. Ylitän näin keskiarvon kolmella millillä ja täten saan kenet naisen tahansa ja voin tehdä elämässäni mitä vaan kuten me muutkin jättimelaiset

Vierailija
25/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yläpuolelta. No on mieheni penis käsittämättömän iso verrattuna aikaisempiin miesystäviini :) Mieheni peniksen ympärysmittakin on 15,5cm, kyllä kelpaa :P

ap

Hyvä juttu tuossa on se, että kelpaa kaulimeksi, mutta paljon en keulisi sillä jos se on juuri hyvä sun ämpäriisi.

T. Normipilluisen naisen normimunainen mies.

Vierailija
26/26 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiihottui ihan hullun lailla,kun otin mitan käteen ja mittasin hänen kalunsa. 22cm, ihan käsittämättömän iso kalu! Jos minulla vain olisi kuvamateriaalia mieheni kalusta, jakaisin sen mielelläni kanssanne ;)

1/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi