Yllättävän hyvältä kuulostaa Martina, mutta taitaa olla todella paljon
koneella muutettu ääni. Muistelen et silloin kun lauloivat Marika Fingerroosin kanssa, niin ei ääni ollut kummoinen. Mitä muuten tarkoittaa 9 digits?
Kommentit (44)
musta tää oli ihan sitä semaa tuubaa kuin muutkin samassa genressä. ei siis hyvää muttei ihan järkyttävän huonoakaan. mun makuuni vähän yksinkertaista, mutta se on todellakin makuasia.
Aika keskinkertainen lopputulos, raakile, josta olisi saanut enemmänkin.
Vastahan Martina aloitti laulajan uransa.
Siis järkky kopio lady gagan musasta ja tyylistä. Eikö muut pistäny samaa merkille?
Martinan esittämä kappale olisi loistava, jos se olisi ilmestynyt ennen vuotta 2008. Lady GaGan biisejä on kopioitu todella huolellisesti tähän laskelmoivaan yritykseen. Martinan himmeli päässä esittämä playback-esitys ei vakuuttanut. Martina -nimistä levyä voi ostaa parin kuukauden päästä Anttilan alelaarista, mutta tuskin se ketään kiinnostaa enää.
musta tää oli ihan sitä semaa tuubaa kuin muutkin samassa genressä. ei siis hyvää muttei ihan järkyttävän huonoakaan. mun makuuni vähän yksinkertaista, mutta se on todellakin makuasia.
mä luulen, että kokemuksella ja treenaamisella (sekä hyvällä vaatettajalla!) martina voisi menestyäkin. hän on kaunis ja se taitaa nykyisin riittää pitkälle!