Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI JUMALAUTA, TÄHÄN ON ESPOON TERVEYSPALVELUT MENNEET

Vierailija
28.01.2011 |

Enää ei pysty suoraan soittamaan terveysasemalle, vaan ainoastaan automaattiin, johon pitää jättää oma puhelinnro. Automaatti esittää arvion kellonajasta jolloin sulle soitetaan takaisin. Miten mahtaa tuollainen sujua mummoilta sun muilta, se on kiva sitten kun yrittää lähteä vaikka kauppaan tms niin ei voikkaan kun pitää olla kytiksessä että koska sieltä soitetaan. Veikkaanpa että tuo arvio ei ole kovinkaan paikkansa pitävä.

Kyllä tämä hyvinvointivaltio alkaa pikkuhiljaa romahtaa kovaa vauhtia.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemi aiheuttaa terveydenhuollolle! Huhhuijaa. Nekin rahat voisi käyttää palvelujen parantamiseen.

Vierailija
2/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta on soitettu takaisin jo aiemmin kuin sanovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soittavat mulle takasin ja puuhailen rauhassa omiani sillä aikaa kun odotan luuri korvalla ja kuuntelen pimpelipomia.

2 kertaa olen tähän mennessä soittanut ja ekalla kerralla hoitaja soitti muistaakseni 5 minuuttia myöhemmin kun olivat ilmoittaneet. Tokalla kerralla ei kuulunut takaisinsoittoa sovittuna aikana, soitin hätähousuna uudelleen samaan numeroon josta ääni ilmoitti että olen jo jonossa ja minulle soitetaan kohta. Näin kävikin. Ihan hyvin on siis toiminut omalla kohdallani.

Sitä paitsi mun ei ainakaan ole tarvinnut mitenkään erityisesti jättää omaa numeroani mihinkään, vaan se automaatti näkee sen automaattisesti ja ilmoittaa vaan että soittavat minulle ko. numeroon. Ei siis pitäisi olla kovin vaikeaa mummoillekaan.

Vierailija
4/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ONNEKSI muutimme hiljattain VAntaalle!!

Ja vaikka pitkään epäilin ja aina olen karttanut tänne muuttoa, niin täytyy sanoa että täällä on saanut aikaa lääkärille lapselle, neuvolaan, labrassa ei jonoa, ja hammaslääriinkin, tekevät mm. aika pienelä jonotusajalla toimenpiteen mitä Espoossa ei haluttu tehdä.

Vierailija
5/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eikö kaikkialla ole?

Hyvin on mielestäni toiminut.

Vierailija
6/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanelepa syntymäaikasi väärin niin..

Vierailija
7/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnro piti näppäillä ja sitten painaa perään ruutu. Masiina saneli numeron uudestaan, mutta en jotenkin saanut siitä selvää. Kai se oikein meni. Kyllä aika surkeelta vaikuttaa. Espoossa on kyllä tosi huonolla tolalla nämä jutut. Lääkäriaikaa joutuu odottamaan puolikin vuotta helposti.

Vierailija
8/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauhoite pyytää painamaan ykköstä ja kertoo, että soittavat sieltä takaspäin.

Hyvin ainakin minulla toiminut, alta puolen tunnin tk soittanut ja asia hoitunut.

Vierailija
9/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnro piti näppäillä ja sitten painaa perään ruutu. Masiina saneli numeron uudestaan, mutta en jotenkin saanut siitä selvää. Kai se oikein meni. Kyllä aika surkeelta vaikuttaa. Espoossa on kyllä tosi huonolla tolalla nämä jutut. Lääkäriaikaa joutuu odottamaan puolikin vuotta helposti.

Minä olen saanut lääkäriajan aina samalle päivälle. Espoossa. Kymmenen vuotta.

Vierailija
10/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menet terveyskeskukselle, satt ajan... vaikka kahden tunnin päähän. Tulet kahden tunnin päästä uudelleen ja tsadaa... kuulet, että menee vielä 2 tuntia.

Soittaa ei voi

Vierailija
11/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia meijän lapsella on vakuutus. Pakolliset neuvolakäynnit käydään, mutta muuten ei kunnan terveyspalveluihin astuta jalallamme. Sieltä on aina tullut paha mieli ja väärät diagnoosit.

Eikö näitä kunnallisia palvelutia vois siirtää siihen Ruotsin malliin, jossa palvelut kilpailutetaan? Eipä jäis huonoille palveluille tilaa. Kyllä kaikilla ihmisillä pitäisi ola oikeus kunnon palveluun. On se nyt kumma, kun pitää automaatin kanssa asioida...

Vierailija
12/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asutaan mekin ja ainakin tämä meidän alueen terveysasema on silkka vitsi.

Vierailija
13/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä viikolla soittanut kolme kertaa Espoon terveysaseman automaattiin ja soitto takaisin on tullut 5-10 minuutissa. Vaivatonta.

Vierailija
14/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole soittanut takaisin vaikka piti. Ja soitin jo uudestaankin, laite vaan sanoi että "olet jo jonossa". Ja kolmeltahan tuo sitten loppuu, eli ei tarttenut tänäänkään aikaa varata.

Terveisiä vaan Espoon päättäjille.

Vierailija
15/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei soittanut takaisin, yli 20 minuuttia sitten piti tulla puhelu mutta ei.

Vierailija
16/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno oli Hesassa kun muutin Ruotsista tänne takaisin. En päässyt yleisen terveydenhoidon lääkärille.

Ei tutkittu. Tein itse diagnoosin. Lopulta pääsin tutkimuksiin ja löytyi vatsakasvain. Suolesta leikattiin jotain 40 cm.

Kuinka paljon on ihmisiä, jotka jätetään - siis ihan tosi jätetäänkö ne - ilman hoitoa?

Espoonlahden terveyskeskuksen asiakas

Vierailija
17/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku haluaa jonottaa siellä puhelimessa ja kuunnella pimpelipompelia siihen asti, että soittoaika loppuu? Itse olen uudistukseen tyytyväinen, hyvä että vihdoin ottivat täällä espoossakin käyttöön!

Vierailija
18/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ainakin minulla toiminut, alta puolen tunnin tk soittanut ja asia hoitunut.

Viime viikolla ei saanut edes siihen vastaajaan jätettyä viestiä kun oli ruuhkaa koko päivän! Menin jonottamaan aikaa hoidontarpeen arviointiin (mistään luukulta ei aikaa saa ennen kuin käy arviossa) ja kello kahdeksan siellä oli jonossa jo 25 ihmistä! Ja kun keskimäärin yhdellä menee kuulemma aikaa 5-10min niin melkoisen pitkän tovin siellä saa jonottaa.

Käytin sitten lasta yksityisellä kun ei aikaa seuista yrityskerroista huolimatta saanut. Minulla ei ole mahdollisuutta jonottaa tuntikausia johonkin hoidontarpeen arviointiin.

Vierailija
19/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt et voi koskaan valita itsellesi sopivaa ajankohtaa puhelinsoitolle. Aiemmin pystyi jäämään pois linjalta ja yrittämään vaikka vartin päästä uudelleen, mutta nyt olet sidottu odottamaan soittoa joka voi tulla vaikka puoli tuntia tai tunnin myöhässä. Toki voit soittaa automaattiin ja ottaa itsesi pois jonosta, mutta seuraavalla kerralla joudut tekemään saman homman. Eli ei mitään järkeä!

Millään muulla konstilla et saa yhteyttä terveysasemalle (paitsi tietenkin menemällä paikalle itse, mutta eiköhän silloinkin sanota että soita niin me sit joskus soitetaan takaisin)

Vierailija
20/38 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ei saanut edes siihen vastaajaan jätettyä viestiä kun oli ruuhkaa koko päivän! Menin jonottamaan aikaa hoidontarpeen arviointiin (mistään luukulta ei aikaa saa ennen kuin käy arviossa) ja kello kahdeksan siellä oli jonossa jo 25 ihmistä! Ja kun keskimäärin yhdellä menee kuulemma aikaa 5-10min niin melkoisen pitkän tovin siellä saa jonottaa.

Käytin sitten lasta yksityisellä kun ei aikaa seuista yrityskerroista huolimatta saanut. Minulla ei ole mahdollisuutta jonottaa tuntikausia johonkin hoidontarpeen arviointiin.

jos on ruuhkaa, automaatti pyytää painamaan ykköstä ja puhelu katkeaa. Aina on soittaneet takaisin samana päivänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi