Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehenne lähtevät niin helposti

Vierailija
28.01.2011 |

etsimään jotain "parempaa" tai yhden illan juttua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pihdata puoli vuotta ja keskustella joka päivä.

Vierailija
2/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttävä sormi osoittaa niin naisia kuin miehiäkin.

Kun on menty yhteen ja perustettu perhe. Pitäisi molemmilla olla halua ja tahtoa pysyä yhdessä. Selvittää ongelmat ja selvitä vaikeuksista yhdessä.

Olen itsekin eroperheestä, ja taistelen sitä vastaan, jos se tilanne eteen tulee. Onneksi mieheni on samalla kannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pihdata puoli vuotta ja keskustella joka päivä.

Vierailija
4/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin!

ei terve mies tuollaista siedä

Vierailija
5/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niin tehnyt ja jos on, niin oliko se helppoa...

Vierailija
6/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siihen kieltäytymiseen joku syy on? Kyllä minäkin haluan seksiä ja se on viheliäisin ase mitä voi suhteessa käyttää!

Vierailija
7/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin!

joka pihtasi...

Vierailija
8/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin! ei terve mies tuollaista siedä

kehoitan siis katsomaan peiliin!

Seksikin on kahdenkauppaa. Molemmat antaa ja saa. Ei toimi pidemmän päälle yksipuolisena, toisen halujen tyydyttämisenä.

Suhteen pitää toimia muutoinkin, että seksi antoisaa.

Vierailija
9/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttävä sormi osoittaa niin naisia kuin miehiäkin. Kun on menty yhteen ja perustettu perhe. Pitäisi molemmilla olla halua ja tahtoa pysyä yhdessä. Selvittää ongelmat ja selvitä vaikeuksista yhdessä. Olen itsekin eroperheestä, ja taistelen sitä vastaan, jos se tilanne eteen tulee. Onneksi mieheni on samalla kannalla.

vähän vaikeata se on taistella,jos ei toinen halua..

Vierailija
10/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehetkin pihtaa.myös mun. nim.panettaa nytkin :P

Vierailija
11/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin! ei terve mies tuollaista siedä

kehoitan siis katsomaan peiliin! Seksikin on kahdenkauppaa. Molemmat antaa ja saa. Ei toimi pidemmän päälle yksipuolisena, toisen halujen tyydyttämisenä. Suhteen pitää toimia muutoinkin, että seksi antoisaa.

sinähän taisit juuri voittaa Nobelin kun keksit syyn naisia ERITTÄIN paljon vaivaamaan haluttomuuteen!

Vierailija
12/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan sen mielestä maailman kaunein ja ihanin nainen eikä kukaan vedä mulle vertoja. Siispä miksi ei olisi lähtenyt etsimään jotain "parempaa", kun vain minut halusi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän