miksi miehenne lähtevät niin helposti
etsimään jotain "parempaa" tai yhden illan juttua?
Kommentit (12)
Syyttävä sormi osoittaa niin naisia kuin miehiäkin.
Kun on menty yhteen ja perustettu perhe. Pitäisi molemmilla olla halua ja tahtoa pysyä yhdessä. Selvittää ongelmat ja selvitä vaikeuksista yhdessä.
Olen itsekin eroperheestä, ja taistelen sitä vastaan, jos se tilanne eteen tulee. Onneksi mieheni on samalla kannalla.
etsimään jotain "parempaa" tai yhden illan juttua?
Piti pihdata puoli vuotta ja keskustella joka päivä.
onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin!
ei terve mies tuollaista siedä
onko niin tehnyt ja jos on, niin oliko se helppoa...
kai siihen kieltäytymiseen joku syy on? Kyllä minäkin haluan seksiä ja se on viheliäisin ase mitä voi suhteessa käyttää!
onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin!
joka pihtasi...
onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin! ei terve mies tuollaista siedä
kehoitan siis katsomaan peiliin!
Seksikin on kahdenkauppaa. Molemmat antaa ja saa. Ei toimi pidemmän päälle yksipuolisena, toisen halujen tyydyttämisenä.
Suhteen pitää toimia muutoinkin, että seksi antoisaa.
Syyttävä sormi osoittaa niin naisia kuin miehiäkin. Kun on menty yhteen ja perustettu perhe. Pitäisi molemmilla olla halua ja tahtoa pysyä yhdessä. Selvittää ongelmat ja selvitä vaikeuksista yhdessä. Olen itsekin eroperheestä, ja taistelen sitä vastaan, jos se tilanne eteen tulee. Onneksi mieheni on samalla kannalla.
vähän vaikeata se on taistella,jos ei toinen halua..
kyllä miehetkin pihtaa.myös mun. nim.panettaa nytkin :P
onko se "helposti" jos kuukausi kaupalla ensin kieltäytyy seksistä? katsokaa naiset peiliin! ei terve mies tuollaista siedä
kehoitan siis katsomaan peiliin! Seksikin on kahdenkauppaa. Molemmat antaa ja saa. Ei toimi pidemmän päälle yksipuolisena, toisen halujen tyydyttämisenä. Suhteen pitää toimia muutoinkin, että seksi antoisaa.
sinähän taisit juuri voittaa Nobelin kun keksit syyn naisia ERITTÄIN paljon vaivaamaan haluttomuuteen!
Olen vaan sen mielestä maailman kaunein ja ihanin nainen eikä kukaan vedä mulle vertoja. Siispä miksi ei olisi lähtenyt etsimään jotain "parempaa", kun vain minut halusi :D
Piti pihdata puoli vuotta ja keskustella joka päivä.