Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lastenvaatteita ostat huuto.netistä?

Vierailija
28.01.2011 |

Mietin vain, että miten käy kaupaksi lasten kaapeista pieneksi jääneet vaatteet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran-kaksi olen jotain sisävaatetta ostanut.

Vierailija
2/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen myös ostanut setin, jossa on ollut body, mekko ja sukkahousut.

Jotain yksittäistä bodya en varmaan lähtisi huutamaan (ellei kyseessä ole joku tosi erikoisen kaunis kappale), mutta jos on hyvännäköinen setti myynnissä, niin ilman muuta, jos vaan tarvetta on. Joten sinuna kokoaisin vaatteista kivannäköisiä settejä niin, että laitat esim. housut tai potkarit bodyn kanssa, tai pari bodya ja housut samaan. Värien pitää tietysti mätsätä keskenään.

En myöskään huutaisi kovin suuria vaatepaketteja, koska sellaisille ei vaan ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisia/uudenveroisia ja siten, että tulevat halvemmaksi postikulujen kanssakin kuin uutena.

Vierailija
4/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ostanut vaatepaketteja. Ja joskus jonkun erikois jutun esim joku bamse setti.

Yritin itse myydä lastenvaatteita mutta ei mennyt kaupaksi niin en osaa sanoa ehkä mulla vaan niin huonot vaatteet. Olen varannut kirppispöydän lasten kirppiksestä ja siellä niitä saa paremmin myytyä.

Mutta hinta pitää olla 0,5 c ja 1€ tavallisista vaatteista muuten ei mene.

Vierailija
5/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan mieluiten isoja vaatepaketteja. Saa kerralla paljon vaatetta ja edullisemmin kuin yksittäin ostaessa. Ja ostan vain halvimpia pakettaja ja ihan käyttökelpoista vaatetta niissä on ollut.

Yksittäin olen ostanut muutaman paidan tai bodyn. Niissä on ollut joku hauska teksti tai kuva. "Tavallisia" en osta yksittäin. Myös haalareita ostan yksittäin, jos ei löydy sellaista sisältävää pakettia.

Vierailija
6/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan hyväkuntoisia (=uudenveroisia) merkkivaatteita sellaisilta merkeiltä jotka tiedän laadukkaiksi ja kestäviksi.

Ostan myös ulkovaatteita, lähinnä Polarn o Pyretiä ja Ticketiä.

Sitävastoin olen menestyksekkäästi myynyt varmaan kymmeniä vaatepaketteja, niitä tunnutaan haluavan.

Vierailija
7/11 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta kiinnostava aihe: pojillamme esim. Star Wars, Bakugan yms. Ne on helppo sitten laittaa hakukenttäänkin.

Vierailija
8/11 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pari kertaa hyväkuntoisen merkkivaatepaketin (sisävaatteita). Saa samalla vaivalla enemmän. Hyvä idea laittaa noin viisi saman kokoista/tyylistä/laatuista vaatetta pakettiin. Ei kuitenkaan kamalan suuria paketteja....

Vierailija
9/11 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sekapaketteja, joissa on tyyliin 2 paitaa, kahdet erilaiset housut, sukkahousut ja pipo, kaikki tietysti eri värimaailmoista. :O

Sen sijaan ostaisin esim. sinisävyisen body-paketin kokoa 74 tai nipun rokkihenkisiä T-paitoja esiteinille. Tuollaisia paketteja vain ei paljon liiku, enkä käsitä miksi. Itse olen sellaisina myynyt ja aina ovat menneet kaupaksi.

Yksittäisiä vaatteita en jaksaa ostaa ainakaan huutokauppana, mutta voisin yksittäiseltä myyjältä koota Osta heti -tuotteista oman "paketin".

Vierailija
10/11 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti hyväkuntoista sekä sisä että ulkovaatetta. Tykkään monista sellaisesti vaatteista/vaatemallistoista mitä ei kaupoista enää saa, joten niitä tiettyjä etsin huuto.netistä. Joskus olen myös pari pakettia vaatetta ostanut kotivaatteiksi.

Niin ja näitä vaatteita siis etsin suunnilleen 1v. tytölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan