Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan virkistyspäivät...

Vierailija
28.01.2011 |

Meillä on töissä muutaman kerran vuodessa päivä jolloin mennään johonkin kivaan paikaan, johto kertoo uusista tuulista jne ja sitten on mukavaa ohjelmaa.

Ja se ohjelma on aina jotain liikunnallista.

Minä olen niissä tosi huono. Kaikki muut on todella hyviä ja innostuneina mukana. Itsetunto laskee ihan surkimuksen tasolle, koska olen tosi huono niissä kaikissa liikuntaleikeissä ja joukkulajeissa. Omassa työssäni koen olevani pätevä ja osaava ja minua arvostetaan. Näiden päivien jälkeen minä olen se jonka takia joukkueemme hävisi. Tylsää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä INHOAN noita päiviä. Ne on ihan turhia, jotain "muka"-hauskaa, sotkee vaan sitä tavallista työntekoa.

Työkykyä pitäisi yllä vaikka ylimääräinen vapaapäivä jonka saisi viettää perheen kanssa!

Ne on todella rasittavia ne liikuntapäivät ja muut. Onneksi ne jutut ei aina ole kauhean vaikeita tai sitten hurjimmat voikin jättää väliin, mutta esim. kerran oli pyöräilyä ja mä en ole ajanut pyörällä ainakaan 20 vuoteen.

Mä en vaan lähtenyt, no kai mua pidettiin tosi outona, tein yksin kävelylenkin sillä välin.

(sanoin olevani huonovointinen niinkuin vähän olinkin, olin just alkuvaiheen raskaana, sitä ei vielä kukaan tiennyt)

Mutta totta kai sellaista sitten pidetään outona tyyppinä.. :(

Jälkikäteen tuli vielä joku kysely sellaisen liikuntapäivän tarpeellisuudesta (kai siksi kun osallistumienn oli niin nihkeää), no eihän siihenkään kyselyyn voinut mitenkään laittaa mitä mieltä todella on, kun meillä on niin pieni ryhmä että vastaajat voi heti jäljittää!! ETnekin kun sai vastata joko mailillä tai printtaa paperin nimettömänä.

No ihan varmaan 80% ainakin vastasi mailillä, eli pikkasen helppo arvata ketkä muutama ne on jotka toi paperilla... :(

'

Tämmöset virkistyspäivät pitäisi kieltää.

Vierailija
2/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua yhtään harrastaa liikuntaa - esim. kerran kun oli firmassa yhteinen kuntotesti sain siitä ihan hyvän tuloksen. (Tosin sekin kiusallislta kaikkien nähden ja kuullen niitä tuloksia ruotia.)

Siis harrastan kyllä kuntoliikuntaa (kuntosali, zumba, jumppa, ulkoilu yms.)

Nuo kaikki joukkuepelit ja -lajit yms. on vaan mulle jotenkni traumaattisen vaikeita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se parantaa millään lailla työntekoa ja työyhteisön yhteenkuuluvuutta, että pakolla pidetään jotain muka-hauskaa.

Kyllähän niillä hyvillä työyhteisöillä on kivaa työpaikallakin, mutta jos sellainen ei-niin-hyvin-yhteen-puhaltava työporukka laitetaan tuollaiseen, niin enemmän se vaan aiheuttaa kitkaa ja mielipahaa. Ei työkaveresita väkisin saa oikeita kavereita, jos ei vaan kemiat natsaa.

Vierailija
4/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän eikä urheilla, joten ei ongelmaa. Mutta edellisessä paikassa olin esimies-asemassa ja käsky kävi, että oli pakko osallistua kaikkeen. Ja näitä virkistystapahtumia järjestettiin ihan rasittavuuteen asti. Yök !

Oli osasyy siihen, että irtisanouduin, koska minua ei illanvietot työkavereiden kanssa vain kiinnosta. Ja näin vanhemmiten yhä enemmän osallistun vain jos huvittaa, jos ei huvita, en osallistu enkä ole siitä selitysvelvollinen. Pitäkööt outona ja antakoot sitten vaikka potkut, jos se siitä on kiinni. Olen myös aika hyvä työssäni, joten en usko, että saisin potkut :)