G: Pahimmat nukahtamispaikkanne ja aikanne?
Kun pienten lasten/vauvojen kanssa tuppaa olemaan kroonista tuo väsymys, niin jaetaanpa tässä ne kummallisimmat nukahtamispaikat ja -hetket...
Itse olen nukahtanut metroon työmatkalla useamman kerran ja ajellut päästä päähän kääntöraiteilla.
Myös bussissa olen nukahdellut ja ajanut ohi pysäkkien.
Kerran töissä tylsän puoleisena kokouspäivänä nukahdin istualleni ja työkaverit olivat antaneet nukkua sitten ainakin tunnin. :)
Lisäksi olen meinannut nukahtaa auton rattiin, ja tietystikin kotosalla olen nukahtanut lasten pinnasänkyyn, ja tv:n ääreen lattialle lasten leikkimatolle.
Kerran nukahdin myös pihalla tupakalla terassituolille -20 asteen pakkasessa.
Kyläillessä olin varmaan tosi mahtavaa seuraa kun lapset oli alle 3v, en vaan pysynyt hereillä, oli pakko oikaista ja nukuin yleensä aina vähintään puolet vierailuista.
Ja leffaan ei ole kannattanut lähteä moneen vuoteen, sillä nukahtaminen on ollut varmaa. Ehkä 10 minuuttia istumista ja sitten kuorsaus alkaa kuulua väkisin. :)
Kommentit (4)
mutta yöllä joskus pissareissulla pöntölle, pää kopsahti ikävästi lavuaarin reunaan
ajettiin yhtä soittoa Kilpijärveltä Helsinkiin ja ne pitkät suorat tiet Lapissa.. sitten vaihdettiin kuskia, kun käväistiin pientareella, huh.
Työpöydän ääreen raskaana ollessa. Iltapäivä ja oltiin tultu ruokatunnilta. Sihteerinhommissa. Pomo tuli varovasti koputtelemaan olkapäähän: "anteeksi, että häiritsen, ehtisitkö laittaa tän tarjouspyynnön vielä tänään..". Nolotti..
hereille
se on tosi inhottavaa, sillä vaikka olis nukahtanut vain 2 sekunniks, ei sitä voi herätessä tietää
no, on siellä nukkuneet muutkin, yks oikeen vierustoveriin nojaten suu auki :)
itse en vaan pysty nukkumaan päivällä vaikka olisin kuinka väsynyt. Mulle ei siis koskaan ole tollaisia sattunut. Mutta miten ihmeessä sä olet voinut nukahtaa pinnasänkyyn?:D