Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua MITEN se FB:n juomajuttu tuo RINTASYÖPÄÄ tietoisuuteen??

Vierailija
28.01.2011 |

sen vielä tajuan JOTENKIN, kun viime vuonn alaitettiin niitä rintsikoiden värejä, liittyi edes jotenkin aiheeseen.

Tosin eiköhän sekin jäänyt aika hämäräksi monelle ja etenkin mielee, että liittyi rintasyöpään, kun se kerran oli niin salaista joko ajan.

NO miten tää juomajuttu sitten liittyy mitenkään rintasyöpään?? Miten se lisää tietoisuutta rintasyövästä? TÄH? Etenkin kun se on niin salaista taas ettei kerrota edes mitään mitä se tarkoittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menit kertomaan. :)

Vierailija
2/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä juttu. Jonkun teinin keksimä varmaan, kun se kiertomailikin oli kirjoitettu niin lapselliseen tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopeloippa tissisi illalla tai pistä mies kopeloimaan!

Osa meistä osaa sen ihan vaan päätellä, että on vuosikopeloinnin aika...

Vierailija
4/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että miehet alkaisivat ihmettelemään mitä siellä taas juonitaan

Vierailija
5/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten se liittyy rintasyöpään?

Vierailija
6/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ne kuulee että joo beer oli naimisissa jne.

Ja missä kohtaa se rintasyöpä tulee siinä sitten esille??

Vai pitääkö joku sitten lopuksi jonkun julkisen luennon miehille, että "jotta miehetkin olisivat tietoisia rintasyövästä ja sen mahdollisuudesta, niin facebookissa on julkaistu erilaisia juomien nimiä." ?

Vierailija
7/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi vaan muuten vaan "hauska" juttu, niin monikaan ei vaivautuisi vastaamaan. Nyt ihmiset kuvittelevat suorastaan tekevänsä hyväntekeväisyyttä roikkumalla netissä.

Vierailija
9/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jus äsken meinasin Facebookissa kommentoida jotain (luultavasti tyhmää) kaverilleni, kun hänen eilisen (torstain) tilapäivityksessä luki Beer. Ajattelin, että hän on ollut kaljaa juomassa torstaina. ja sitä hän ei ole koskaan ennen tehnyt. Ja mä olen nainen. Ja blondi

Vierailija
10/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jus äsken meinasin Facebookissa kommentoida jotain (luultavasti tyhmää) kaverilleni, kun hänen eilisen (torstain) tilapäivityksessä luki Beer. Ajattelin, että hän on ollut kaljaa juomassa torstaina. ja sitä hän ei ole koskaan ennen tehnyt. Ja mä olen nainen. Ja blondi

että sitten osa NAISISTAKIN jää jonkun ihme "sisäpiirin" ulkopuolelle, jos ei ole tätä viestiä sattunut keneltäkään saamaan.

Että samalla rankataan, ketkä sen viestin jo on saaneet ja ovat "in" ja aktiivisia facebook-kaveripiirissä, ja ketkä sitten ei tiedä sitä ja kommentoi jotain tyhmää.

sitten voi toiset heti säälitellä sitä lottaa ja liisaa että voi eikö se ole saanut tätä viestiä keltään.

Tyttöjen yläastemeininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme