Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvellaanko isiä paremmin?

Vierailija
28.01.2011 |

Vai onko minulla huono tuuri vai olenko vainoharhainen?

Aina kun minä vien lapsia lääkäriin, me joudutaan odottamaan hervottomia aikoja, aina joku kiilaa tai pannaan ohitsemme jne.

Mies kun käy, ei ikinä tapahdu tällaista!

Päiväkodissa miehelle selitellään vain söpösiä, minulle tullaan aina sanomaan kaikesta, mitä pitäisi tehdä, hoitaa jne.

Onko tää yleistä? Olen isokokoinen ja jo keski-ikäinen ja ihan mielestäni topakan oloinen, mutta ylikävellään silti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tunnettu tosiasia, että miehen sylissä oleva vauva tai söpö lapsi on misumagneetti.

Vierailija
2/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi isää kiilattiin jonossa ohitseni. Siis hoitajat hoitelivat asian. He pääsivät heti, me odotettiin tunti.

Eivätkä minusta he olleet mitenkään komeita ja heidän lapsensa eivät todellakaan olleet söpöjä, päinvastoin!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa mulle aina tulee "moitteet" esim. vaatteista tai tarvikkeista, mies saa vain kehuja...

Vierailija
4/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa, lääkärissä, päiväkodissa ja vaikka missä.

Ainakin meidän perheessä on näin ollut, vaikka minäkään ei mitään maailman hiljaisimpia ja nöyrimpiä naisihmisiä ole...

Vierailija
5/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeissa ihan yritetäänkin kertoa kaikki käytännönasiat äidille eikä isälle, jos molemmat tasapuolisesti lapsia vie ja hakee... Ehkä päiväkodissa ne tajuavat, että asiat tulee paremmin hoidettua jos äiti ne hoitaa. :) Eli älä ota sitä ainakaan ylitse kävelynä.

Tuo lääkärijuttu sitten. Minulla samaa ongelmaa neuvolassa, neuvolatätimme suhtautuu minuun aika kuivakkaasti ja yrittää aina mahdollisimman tehokkaasti hoitaa meidät alta pois. Sitten kun isä vei tytön neuvolaan, oli mennyt odottamaan väärään kerrokseen. Huomasi vasta tunnin odotuksen jälkeen mokansa(oli siis varattu aika), ja meni koputtamaan oikeaan oveen. Tää neuvolatäti oli ottanut mieheni ja lapsen sisään joka tapauksessa! :D Olin aika ihmeissäni.

Vierailija
6/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla narsisti?

Vierailija
7/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska työmme on järjestetty niin.

Eli pitkiä aikoja joutuvat odottelemaan hoitaakseen nimenomaan minun kanssani ne käytännön asiat.

ap

Vierailija
8/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku pääsee ohitseni jonossa ja minä odotan sen sijaan turhan tunnin?

Mitä se sitten on?

Ap

Vierailija
9/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän asiakkaat otetaan sisään kiireellisyyden mukaan. Et tiedä, mikä vaiva niillä toisilla lapsilla on. Heikommassa hapessa oleva kiilaa hyväkuntoisemman ohi, ja niin pitää ollakin.

Vierailija
10/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-isä ja mulla on ystävinä yh-äitejä. Heidän kanssa liikkuessa olen laittanut merkille että meihin yh-isiin suhtaudutaan lähes makeasti kun tass yh-äideille tulee helposti arvostelua ja ylenkatseita. On oikeastaan aika hienoa olla yh-isä kun ei ole sellaista leimaa mitä naisilla vaan saa kaikkia etuja päinvastoin.

Vierailija
11/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se oli hammasoikojan vastaanotto, jolla arvioitiin oionnan tarve. Nämä kaksi isää ilmestyivät puoli tuntia myöhässä, mutta pääsivät heti sisään, minkä takia me odotimme tunnin. Lapset olivat ihan terveitä kaikki, eikä se heidän oionnan tarpeensa siis selitä tätä.

ap

Vierailija
12/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla niillä aloilla, missä naiset yleensä on töissä ja naiset myös asiakkaina. Eli päiväkodissa, neuvolassa, lääkärillä ja kirjastossa. Mieheni on lisäksi ulkomaalainen, ja esim kirjastossa ne ei siltä peri sakkoja! Mieheni on kohtelias käytökseltään, mutta niin olen minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän