Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako on jäänyt Liberon sadevaatteita saamatta, kun oli " vanhat" merkit?

Vierailija
21.10.2005 |

Meille tuli sadetakki, vaan myös tilaamistani hanskoista ei ollut mitään mainintaa.

Nyt asiakaspalvelusta kertovat osan merkeistä olleen vanhoja. Kesällä ostettujen vaippojen merkit ei kelpaa heille.

Mielestäni aika tympeää asiakaspalvelua. Olen toki kiitollinen hienosta sadetakista, mutta tuollaisella palveluasenteella ei asiakkaan mieli piristy.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin kans näitä vanhempia merkkejä, mutta ne on kyllä ostettu syyskuussa...nyt saa jänskätä että miten käy.

Vierailija
2/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaupassa on vielä niitä paketteja joissa on just nää vanhat merkit, ei oo vielä pupumerkillisiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin heille sähköpostia ennenkuin lähetin merkit kysyäkseni käyvätkö poika-merkitkin, ja mulle vastattiin että nekin käyvät.

Vierailija
4/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin kans kysyin sähköpostilla tuota samaa, mutta en älynnyt laittaa saatetta merkkien mukaan. (lähetin ne sellasessa pussissa, kaupassa oli niitä valmiiks) Toivottavasti sieltä tulee takki ja hanskat, kummatkin...

t.2

Vierailija
5/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin toissaviikolla 30 POIKA-merkkiä, siis ikivanhoja (kakkosen vm.2001 vaippapaketeista jääneitä) ja tuli molemmat takit, hanskat ja hattu, kiitoskirjeen saattelemana. Kyllä ne sieltä lähettävät millä vain Liberomerkeillä!!

Vierailija
6/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin kyllä heiltä saamani sähköpostin varmuuden vuoksi koneelleni, siltä varalta jos en olisi saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Sinuna ottaisin kyllä heihin yhteyttä jos et saa kaikkia sadeasuja mitä tilastit.

Sain sadetakin yhdessä pussissa ja hanskat&hatun toisessa, molemmat pussit kyllä saapuivat samana päivänä.

Vierailija
7/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on merkkejä tallessa kymmeniä, kun posti loppui heti, kun lapsi täytti vuoden.

Vierailija
8/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ilmoittivat, että pupumerkkien lisäksi käyvät ne merkit joissa poika pukee housuja ylleen (vanhat teippivaippamerkit). Sen sijaan ne merkit joissa poika ajaa mopoa eivät käyneet (vanhat housuvaippamerkit)

Vierailija
9/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberon sivuilla on kerrottu montako merkkiä kukin tuote tarvitsee. En ole varma koosta? OIsko n. 3-vuotiaan koot?

Vierailija
10/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

90cm kokoisille on takit, hanskat tosi isot!!

Vierailija
11/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettämässäsi kirjekuoressa oli yhteensä 16 merkkiä, joista 4 oli

valitettavasti niin vanhoja, että emme voineet hyväksyä niitä tässä

kampanjassa. Esimerkiksi merkki, jossa poika ajaa mopolla on korvattu

pupumerkillä jo kesän aikana. Hyväksymme merkit, jotka on leikattu

keräilyaikana 1.9.-31.12.2005 ostetuista Libero-paketeista.

Hyväksyttäviä merkkejä oli 12, joiden perusteella Sinulle on lähetetty

sadetakki. Kurakintaat on jouduttu jättämään pois lähetyksestä, sillä

hyväksyttävät merkit eivät riittäneet niihin.

- Laitin palautetta takasin. Mainitisin just tuon, että kaupat myy niitä vanhojakin vaippapaketteja vielä.

Vierailija
12/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen omaan ne vanhat housuvaippapakettien kuvat EI käy! Siis missä poika ajaa mopolla, mä kysyin sitäkin niiltä. Ne kuvat on korvattu jo kesällä näillä uusilla pupukuvilla :(

t.2

Vierailija
13/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät sekä poika,-ja pupumerkit. Näin mulle vastattiin, ja sain kaikki tilaamani sadevaatteet kyseisillä merkeillä.

Vierailija
14/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUDET PUPU MERKIT -vaihtuvat nyt syksyn aikana kaikkiin vaippapaketteihin

POIKA KISKOO HOUSUJA JALKAAN - Vanhat teippivaippojen merkit, vaihtuvat nyt syksyllä pois, mutta käyvät vielä

NÄMÄ EI KÄY: Vanhat housuvaippojen merkit jossa poika ajaa mopolla,

niihin on vaihtunut jo kesällä uudet pupumerkit, joten noita vanhoja on turha tyrkyttääkään. :(

Ja tiedän tän koska kysyin sitä Liberolta.

Vierailija
15/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkin noita poikamerkkejä (pukee housuja jalkaan) vino pino. Ehdin jo harmitella, etten saakaan sadevaatteita. Meilläkin myydään vanhoja vaippapaketteja vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi