Moneltako on jäänyt Liberon sadevaatteita saamatta, kun oli " vanhat" merkit?
Meille tuli sadetakki, vaan myös tilaamistani hanskoista ei ollut mitään mainintaa.
Nyt asiakaspalvelusta kertovat osan merkeistä olleen vanhoja. Kesällä ostettujen vaippojen merkit ei kelpaa heille.
Mielestäni aika tympeää asiakaspalvelua. Olen toki kiitollinen hienosta sadetakista, mutta tuollaisella palveluasenteella ei asiakkaan mieli piristy.
Kommentit (15)
meidän kaupassa on vielä niitä paketteja joissa on just nää vanhat merkit, ei oo vielä pupumerkillisiä :(
Kirjoitin heille sähköpostia ennenkuin lähetin merkit kysyäkseni käyvätkö poika-merkitkin, ja mulle vastattiin että nekin käyvät.
Mä nimittäin kans kysyin sähköpostilla tuota samaa, mutta en älynnyt laittaa saatetta merkkien mukaan. (lähetin ne sellasessa pussissa, kaupassa oli niitä valmiiks) Toivottavasti sieltä tulee takki ja hanskat, kummatkin...
t.2
Lähetin toissaviikolla 30 POIKA-merkkiä, siis ikivanhoja (kakkosen vm.2001 vaippapaketeista jääneitä) ja tuli molemmat takit, hanskat ja hattu, kiitoskirjeen saattelemana. Kyllä ne sieltä lähettävät millä vain Liberomerkeillä!!
Säästin kyllä heiltä saamani sähköpostin varmuuden vuoksi koneelleni, siltä varalta jos en olisi saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Sinuna ottaisin kyllä heihin yhteyttä jos et saa kaikkia sadeasuja mitä tilastit.
Sain sadetakin yhdessä pussissa ja hanskat&hatun toisessa, molemmat pussit kyllä saapuivat samana päivänä.
mulla on merkkejä tallessa kymmeniä, kun posti loppui heti, kun lapsi täytti vuoden.
He ilmoittivat, että pupumerkkien lisäksi käyvät ne merkit joissa poika pukee housuja ylleen (vanhat teippivaippamerkit). Sen sijaan ne merkit joissa poika ajaa mopoa eivät käyneet (vanhat housuvaippamerkit)
Liberon sivuilla on kerrottu montako merkkiä kukin tuote tarvitsee. En ole varma koosta? OIsko n. 3-vuotiaan koot?
90cm kokoisille on takit, hanskat tosi isot!!
Lähettämässäsi kirjekuoressa oli yhteensä 16 merkkiä, joista 4 oli
valitettavasti niin vanhoja, että emme voineet hyväksyä niitä tässä
kampanjassa. Esimerkiksi merkki, jossa poika ajaa mopolla on korvattu
pupumerkillä jo kesän aikana. Hyväksymme merkit, jotka on leikattu
keräilyaikana 1.9.-31.12.2005 ostetuista Libero-paketeista.
Hyväksyttäviä merkkejä oli 12, joiden perusteella Sinulle on lähetetty
sadetakki. Kurakintaat on jouduttu jättämään pois lähetyksestä, sillä
hyväksyttävät merkit eivät riittäneet niihin.
- Laitin palautetta takasin. Mainitisin just tuon, että kaupat myy niitä vanhojakin vaippapaketteja vielä.
Nimen omaan ne vanhat housuvaippapakettien kuvat EI käy! Siis missä poika ajaa mopolla, mä kysyin sitäkin niiltä. Ne kuvat on korvattu jo kesällä näillä uusilla pupukuvilla :(
t.2
käyvät sekä poika,-ja pupumerkit. Näin mulle vastattiin, ja sain kaikki tilaamani sadevaatteet kyseisillä merkeillä.
UUDET PUPU MERKIT -vaihtuvat nyt syksyn aikana kaikkiin vaippapaketteihin
POIKA KISKOO HOUSUJA JALKAAN - Vanhat teippivaippojen merkit, vaihtuvat nyt syksyllä pois, mutta käyvät vielä
NÄMÄ EI KÄY: Vanhat housuvaippojen merkit jossa poika ajaa mopolla,
niihin on vaihtunut jo kesällä uudet pupumerkit, joten noita vanhoja on turha tyrkyttääkään. :(
Ja tiedän tän koska kysyin sitä Liberolta.
Minulla onkin noita poikamerkkejä (pukee housuja jalkaan) vino pino. Ehdin jo harmitella, etten saakaan sadevaatteita. Meilläkin myydään vanhoja vaippapaketteja vielä.
Minä laitoin kans näitä vanhempia merkkejä, mutta ne on kyllä ostettu syyskuussa...nyt saa jänskätä että miten käy.