Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele/hauku sänkyäsi!

Vierailija
28.01.2011 |

Meillä parisängyn osto edessä.

Kerro myös mistä ostit ja hinta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevilla patjoilla= melko kovat patjat. Ja paksuhko 7 cm petari.

Pari vuotta sitten ostettiin (nyt en muista liikettä, kun niin monta kierrettiin), mutta hintaa oli himpun verran alle 900 € tarjouksessa oli.

Vierailija
2/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan paska sänky! Mä vihaan sitä! Se on surkea, mä haluan uuden!!

Noin, riittääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hau, hau!!!

Vierailija
4/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska sänky! Aina jotenkin vinossa ja tollanen tylsän harmaa! Mitä sinäkin muka teet muuta kuin olla möllötät siinä paikallasi päivät pitkät! Hitto että sun pitää olla tollanen paska! Niin just, paska! Eikö sulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä kun möllötät vaan siinä! Tekisit joskus jotain hyödyllistä, etkä vain lojuisi makkarissa! En jaksa katsella tollasta tyhjänpäivästä romua! Sulle tulee lähtö ihan näinä päivinä, pakkaa kuule ne päiväpeittosi ja lakanasi, sulla on lähtö lähellä! Hitto mikä paska olet, mitään et sano. Et osaa yhtään keskustella! Hyvä on, mökötetään sitten, niin - mökötetään, senhän sinä osaat, senkin lusmu!

Vierailija
5/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin paikallisesta huonekaluliikkeestä, en muista hintaa. Jämäkät runkopatjat ja kummallekin petari sen mukaan, millaisesta tykkää (miehellä kova, mulla pehmeä). Kokonaisleveys 210, jotta kaikki mahtuu.

Huonona puolena vakiovarusteena nelivuotias, joka nukkuu useimmiten varsin levottomasti... Hyvänä puolena kainalossa tuhisevat lapset niinä muina öinä ja vapautus yöllisistä lohdutusretkistä ;)

Vierailija
6/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen-koko, futon (eli matala, mutta rungollinen silti).

Futonshopista Tampereelta, oli kyllä kallis (tonnin luokkaa), mutta patjan sisällön ja pehmeyden/kovuuden sai valita kokonaan itse, sai makoilla kaupan patjoilla kun haki oikeaa pehmeyttä.

Runkovaihtoehtoja oli monia, omasta koosta (queen) tosi leveisiin ja perus yhden hengen kokoihin. Rungon tyylin ja värin sai myös valita (joissain rungoissa oli enemmän värivaihtoehtoja kuin toisissa).

Futon ostettiin 2007 ja on yhä yhtä hyvässä kunnossa (niin runko kuin patjakin) kuin silloin kun hankin sen.

Siihen tuli kotiin kanto (taisi kyllä maksaa erikseen vähän, jos olisi hakenut itse, olisi tullut halvemmaksi), mutta itse kokosin (senkin olisi saanut, mutta ohjeet oli hyvät ja hyvin onnistui).