Miehet, haluatteko naisen joka osaa
kaikki temput vai tykkäätkö opettaa?
Olen 21v tyttö ja kokemusta ei ole paljoakaan, mutta halua ja innostusta oppia lisää on paljon!
Eli haittaako kokemattomuus?
Moni luulee kroppani perusteella että minulla on upea seksielämä, mutta totuus on, että se on surkea.
Edellinen poikaystävä kiihottui jo nähdessään minut alasti niin paljon, että pari työntöä ja se oli siinä!
Tarvitsen paaljon enemmän! Mieluummin olen ilman, kuin tyydyn surkeaan seksiin.
Kommentit (7)
Täytyy myöntää että ikäiseni pojat ei kiinnosta!
Haluaisin nimenomaan aikuisen,kokeneen miehen vaikka vain rakastajaksi.
Polttamatonta energiaa on liikaa, tämän ikäinen tarvitsee paljon läheisyyttä,hellyyttä,seksiä.
Baarista ketään ventovierasta en pysty ottamaan.
Ei minusta 30-40v ole vanha, vain aikuinen.
21v tyttö
Tosin multa puuttuvat myös ne parin työnnön kokemukset. Teininä pidin ihan naurettavana sitä, että joku harrastaa seksiä vain ollakseen kokenut senkin, mutta päälle kaksikymppisenä alan ymmärtää pointin. Varsinkin kun on sosiaalinen nuori nainen, jolla on tapana pitää huolta ulkonäöstään ja joka ei ole mitenkään estynyt, kaikki olettavat, että on kohtuullisen kokenut, jos joutuvat jotain olettamaan.
Tuntuu siltä, että rima asian suhten on sitä korkeammalla, mitä vanhemmaksi tulee ja se, ettei kokemusta ole, muuttuu yhä isommaksi asiaksi.
N22
kaikki temput vai tykkäätkö opettaa? Olen 21v tyttö ja kokemusta ei ole paljoakaan, mutta halua ja innostusta oppia lisää on paljon! Eli haittaako kokemattomuus? Moni luulee kroppani perusteella että minulla on upea seksielämä, mutta totuus on, että se on surkea. Edellinen poikaystävä kiihottui jo nähdessään minut alasti niin paljon, että pari työntöä ja se oli siinä! Tarvitsen paaljon enemmän! Mieluummin olen ilman, kuin tyydyn surkeaan seksiin.
kaikki temput vai tykkäätkö opettaa? Olen 21v tyttö ja kokemusta ei ole paljoakaan, mutta halua ja innostusta oppia lisää on paljon! Eli haittaako kokemattomuus? Moni luulee kroppani perusteella että minulla on upea seksielämä, mutta totuus on, että se on surkea. Edellinen poikaystävä kiihottui jo nähdessään minut alasti niin paljon, että pari työntöä ja se oli siinä! Tarvitsen paaljon enemmän! Mieluummin olen ilman, kuin tyydyn surkeaan seksiin.
50 euroa yöstä sopiiko jos sulle
Tosin multa puuttuvat myös ne parin työnnön kokemukset. Teininä pidin ihan naurettavana sitä, että joku harrastaa seksiä vain ollakseen kokenut senkin, mutta päälle kaksikymppisenä alan ymmärtää pointin. Varsinkin kun on sosiaalinen nuori nainen, jolla on tapana pitää huolta ulkonäöstään ja joka ei ole mitenkään estynyt, kaikki olettavat, että on kohtuullisen kokenut, jos joutuvat jotain olettamaan.
Tuntuu siltä, että rima asian suhten on sitä korkeammalla, mitä vanhemmaksi tulee ja se, ettei kokemusta ole, muuttuu yhä isommaksi asiaksi.
N22
Mua ei haittais kokemattomuus, auttaisin mielelläni:)
Olen myös hellä, kiireetön, osaan suujutut hyvin, Mistäpäin nuoret naiset ovat?
Ikää on 38v
Täytyy myöntää että ikäiseni pojat ei kiinnosta!
Haluaisin nimenomaan aikuisen,kokeneen miehen vaikka vain rakastajaksi.
Polttamatonta energiaa on liikaa, tämän ikäinen tarvitsee paljon läheisyyttä,hellyyttä,seksiä.
Baarista ketään ventovierasta en pysty ottamaan.
Ei minusta 30-40v ole vanha, vain aikuinen.21v tyttö
Heippa, kyllä sinulle varmasti rakastaja/rakastajia löytyy. Niinhän se vähän on että vähän iäkkäämmillä miehillä on todenmukaisesti paljon kokemusta seksirintamalta, minulla ainakin on. Sopimus vaan on meillä että katsoa saa muttei koskea. Arvaa vain
kuinka monta kertaa olisin jelpannut yksinäisiä naisia, sinuakin voisin auttaa mutta kun olen naimisissa, että semmoista olen vain yhden naisen mies.M45.
Heippa, Ja hyvä että kirjoitit noin avoimesti. Oletko ajatellut asiaa tältä kantilta. Olet liian hyvän näköinen, pojat eivät ehkä uskalla lähestyä sinua koska pelkäävät mahdollisia pakkeja. Kokemusta kyllä tulee kyllä, kunhan löydät itsellesi oikean seksikummppanin. Silloin kun siltä tuntuu, että nyt on se oikea että tuo osaa kaikki temput, niin varo ettet tule hyväksi käytetyksi. Uskon että olet viisas tyttö ja varmasti haluttava, älä myöskään seurustele vanhojen miesten kanssa,Vaikka he osaisivatkin kaikki temput itse olen vm45 enkä haluaisi loukata tunteitasi koska ikäero on liian suuri, etsi itsellesi ikäistäsi seuraa. Pidän sinulle peukkuja seksirintamalla. M45.