Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupaino 62,7 ja iltapaino 63,9. Kumpaa uskoa?

Vierailija
27.01.2011 |

Olen laihduttanut nyt kahdeksisentoista kiloa ja tarkistan painon n. viikon välein. Tänään ensimmäistä kertaa vuosiin paino aamulla näytti alle 63 kg. Äsken kerroin miehelle ja pyysin vielä katsomaan miten hienolta näyttää luku 62 vaa'alla, mutta se näyttikin lähemmäs 64 kiloa..

Kumpi siis oikea?

No eihän ero tietenkään iso ole, mutta aikoinaan päätin, että alle 63 kilon on päästävä ja aamulla ilo oli valtava ja nyt sekin ilo otettiin pois..=(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan punnitset aina samaan aikaan. Iltapaino on aina enemmän kuin aamupaino.

Mä punnitsen aina aamulla ennenkuin olen syönyt mitään.

Vierailija
2/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä murehdi nyt tuota lukua, tärkeintä on hyvä olo! ja nythän se tosi koitos sulla sitten alkaakin, että saat pysyttyä mnoissa mitoissa, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pissalla (sontimassa) ja mittaa ennen aamupalaa

Vierailija
4/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän syöt pitkin päivää kun taas aamulla vatsa on tyhjä, mä käyn aina puntarissa aamuin illoin ja aina se on illalla kilon aamua enemmän. Elopaino on minusta se aamupaino.

Vierailija
5/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niin on, että aamupaino lasketaan :)

Mutta mitäs minun pitäisi uskoa, kun vaaka eri paikassa lattialla näyttää jopa kolme kiloa enemmän :O Huomasin sen niin, että vedin vaa'an kerran eri kohtaan, ja olin ihan että herramunjee, mitä on tapahtunut! Kun siis laihdutan, ja paino on yhtäkkiä kolme kiloa enemmän.. Siirsin vaa'an normaalikohtaan ja kokeilin uudestaan: simbsalabin, kolme kiloa vähemmän! Mitä IHMETTÄ??

Vierailija
6/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupissan jälkeen alasti, ennen aamupalaa. Sillä tavalla saa vertailukelpoista tietoa. Jokapäiväisiä tai edes -viikkoisia lukemia ei etenkään naisten kannata verrata, koska nesteen määrä vaihtelee rajustikin kuukautiskierron vaiheen mukaan. Kaiken kaikkiaan kannattaa ottaa ennemmin ympärysmittoja kuin käyttää vaakaa, sillä kiinteytyminen näkyy vaa'alla huonosti.

Vierailija
7/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupissan jälkeen alasti, ennen aamupalaa. Sillä tavalla saa vertailukelpoista tietoa. Jokapäiväisiä tai edes -viikkoisia lukemia ei etenkään naisten kannata verrata, koska nesteen määrä vaihtelee rajustikin kuukautiskierron vaiheen mukaan. Kaiken kaikkiaan kannattaa ottaa ennemmin ympärysmittoja kuin käyttää vaakaa, sillä kiinteytyminen näkyy vaa'alla huonosti.

Mä pudottelen painoa maltillista tahtia ja punnitsen itseni "virallisesti" kerran kuussa, aina kuukautisten päätyttyä (käyn muutenkin puntarilla kerran-pari kuussa, mutta en ota niitä tuloksia mitenkään vakavasti juuri noiden turvotusten ja muiden takia). Punnitsen itseni juuri aamulla alasti pissalla käynnin jälkeen, ennen aamupalaa. Viidessä kuukaudessa painoni on pudonnut hieman päälle kymmenen kiloa, eli aika tarkkaan sen kaksi kiloa kuukaudessa. Vielä pitäisi toinen kymmennen kiloa pudottaa...

Vierailija
8/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niin on, että aamupaino lasketaan :) Mutta mitäs minun pitäisi uskoa, kun vaaka eri paikassa lattialla näyttää jopa kolme kiloa enemmän :O Huomasin sen niin, että vedin vaa'an kerran eri kohtaan, ja olin ihan että herramunjee, mitä on tapahtunut! Kun siis laihdutan, ja paino on yhtäkkiä kolme kiloa enemmän.. Siirsin vaa'an normaalikohtaan ja kokeilin uudestaan: simbsalabin, kolme kiloa vähemmän! Mitä IHMETTÄ??

Kannattaa tosiaan pitää vaakaa aina samassa kohtaa. Samakai se on mitä se näyttää kunhan laihdutettaessa pikkuhiljaa lukema pienenee.

Vierailija
9/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee parempi mieli;)

Vierailija
10/10 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kyllä melkoinen yllätys tänään kun kävin huvikseni myös illalla vaa'alla ja painoa oli 400 g vähemmän kuin aamulla, ja itse asiassa kymmeneen vuoteen pohjalukemat tuli juuri tänä iltana.

Mutta aamupainoon luotan minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä