Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nega??!

27.01.2011 |

Kanssa-ihmiset. Kuinka monta kertaa olette kuulleet että jollekin tutulle, tai tutuntutulle olisi tullut väärä negatiivinen raskaustestistä?

En ymmärrä, kunnon menkat 3 viikkoa myöhässä, oireet tulivat päälle pari viikkoa sitten ja vahvistuneet kokoajan, mm. nippailut kohdun seudulla.

Ja tänään illasta testi (David-merkkinen) näytti minulle negatiivista.

Voiko oma kroppa huijata näin totaalisesti, vai olisiko kyse tästä väärästä negatiivisesta??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi samalla lailla :) ja raskaana siis oltiin! kaikki muut testit (tein kolme ja kaikki erimerkkisiä)näytti negaa ja jo luovutinkin, mutta epäilys raskaudesta oli niin vahva että hain lopulta clearbluen testin, sen johon tulee plussa tai miinus ja plussahan sieltä paukahti :)

Vierailija
2/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla oireita?

Mulla on ollut jopa pahoinvointiakin jo 2 viikkoa.

Väsymystä. Turvotusta.

Ja hemoglobiini on romahtanut ja ruumiinlämpö korkeampi mitä normaalisti..

Eniten häiritsee tärähtäessä tulevat repäisykivut..

Raskaudelta tämä vaikuttaa mut tuo testi väittää vastaan.. en tiedä mitä ajatella o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat turposi ja muutama päivä ennen positiivista kipeyty hiukan sivuilta (myöhemmin enemmän), menkkakipuja, ällötystä syönnin jälkeen, lämmöt kohosi aina iltapäivästä/illasta vähintään 0,5 astetta, itkuherkkyys jos joku asia alkoi ottamaan päähän...ja siis oireet alkoivat jo 3 viikkoa ennenkun sain sen positiivisen!! tein vielä sen positiivisen jälkeen taas "normaalin" r-testin ja antoi vaan hyvinhyvin haalean haamun :) eli odottele vielä tai mene ostamaan se clearblue :)

Vierailija
4/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni myös näytti vasta kierron 50 päivänä positiivista, vaikka kierto hänellä oli 28 päivää :)

Vierailija
5/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös reilu viikko, kun tikutin negaa, vaikka olin satavarma raskaudesta. Mulla näytti negaa clearblue, apteekin oma ja joku muukin, vasta mammaksi.fi tilattu herkkä testi näytti haamuplussan. No tuolla se "nega"/haamu nukkuu ja täytti vasta kolme :D

Vierailija
6/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistasi tosi paljon.

Olen kuullut tosiaan ClearBluesta ainoastaan positiivista. Ainoa hidaste on mulla raha, saattaa olla saan ostettua sen vasta ensi maanantaina.

Minulla on myös rinnat erittäin turvoksissa ja kipeät.. Kyllä tämän kaiken kestää jos vaan saisin palkinnon.

Tai siis, saisimme, sillä olemme miehen kanssa yrittäneet lasta 1,5 vuotta, ja tutkimuksiin on pakko lähteä jos tämä ei ole raskaus...

Mutta tosiaan , kiitos vastauksistasi. :)

Vierailija
7/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotaan että sinulla päättyisi piinaavat päivät yhtä kivasti kun minulla päättyi ;) Maanantaita siis odotellessa ja tsemppiä oikein paljon ja jaksamisia jos tärppi käynyt

Vierailija
8/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksestasi.

Minulla tosiaan testinä Raskauskeijun kaupanpäällis testi. Kehuivat sitä sivustolla erittäin herkäksi.

En tiedä. Tällä "David"testillä ei ollut edes valmistajan tekemää ohjetta mukana vaan se oli raskauskeijun kirjoittama ohje.

Voikohan tuohon nyt oikeasti luottaa?

Vierailija
9/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiä oli mammaksi.fi sivun kautta tilattuja, myös erittäin herkkiä testejä, mutta eipä silti näyttäneet kun negaa :D

Eli ei ne herkätkään testit aina näytä niin kun lupaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän