Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikki tuntuu niin tympeältä :( Mulla ei ole mitään

Vierailija
27.01.2011 |

harrastuksia, tavoitteita, unelmia. Olen vaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ole kysynyt itseltäsi mitä haluat ??

tai asettanut jotain (ihan vaikka pieniä) tavotteita esim. 5 vuoden säteellä ??

Vierailija
2/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kynä ja paperi käteen ja mieti mitkä on sun unelmia. Laita ne sitten ylös paperille, kenellekään ei tarvitse näyttää. Palaa tuohon listaan aika ajoin tarkastelemaan ja muuttamaan sitä. Mitä konkreettisemmin ne osaat listata, sitä enemmän alitajunta ohjaa valintojasi niitä kohti. Toimii!

Minä listasin n. 5v sitten 10 asiaa jotka haluaisin tehdä tai kokea vielä ennen kuolemaani. En kirjannut niitä ylös mutta aina esim. saunoessani mietin niitä juttuja. Ja nyt 5v päästä puolet niistä on toteutunut! Eivät olleet edes mitään lyhyen aikavälin suunnitelmia vaan tyyliin "haluan kokea joskus äitiyden", "haluaisin naimisiin", "haluaisin käydä Kiinan muurilla" jne. Ihmeellistä miten moni noista on nyt totta. Täytyykin päivittää tuota listaa mielessä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla todellakaan ollut yhtään unelmaa tai tavotetta (vaikka niitä yritin kuinka miettiä), kaikki tuntui vaan turhalta tai "ei-miltään".

Tätä olotilaa kesti usean vuoden ajan, en ollut oikeasti onnellinen tai iloinen, vaikka toisinaan joku vitsi saikin nauramaan.. mutta sellainen toiveikkuus ja elämänilo puuttui tyystin.

Tästä voisin kertoa enemmänkin (ja kerron jos kiinnostaa) mutta lyhyestä virsi kaunis: tulin uskoon, ja ihan yhtäkkiä elämääni tuli taas ilo ja onnellisuus, ja nyt niitä unelmia osaan listata vaikka kuinka monta. Elämä tuntuu taas elämisen arvoiselta ja tulevaisuutta odottaa toiveikkaana. Ihanaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme