Kysymys naisille
Olen nähtävästi keskiverto-onnellisessa avioliitossa ja seksiäkin on keskimäärin sopivasti. Minulle liian vähän ja vaimolle liian usein.
Pitkän ajan piilevä ongelma minulle miehenä on, että en saa suuseksiä saavana osapuolena. Täälläkin on ketjuja, joissa naiset iloisena ilmoittavat, että tietysti puolisolle tyydytystä suodaan.
Vaimo väittää, ettei se ole vastenmielistä toimintaa mutta kun mitään ei koskaan tapahdu eikä sitä aina viitsisi kerjätäkään sitä kerran vuodessa tapahtuvaa toimintaa.
Ajatuksia miten saisi siipan innostumaan asiasta vai onko toi tosiasiallinen toiminta se oikea ja karu vastaus asiaan.
Kommentit (12)
pitää olla ekaks kunnossa. ja sit sun pitää vaan täs joku päivä sanoa sille vaimolle sillee ohimennen huolettomasti ja puol vahingossa kun tulee hyvä tilaisuus tai jotain puhetta seksistä et tiesitkö että mä kaipaisin meijän seksiin et sä antaisit suuseksiä useemmin. jos teillä on asiat hyvin ni toki vaimo jää pohtimaan asiaa ja haluaa miellyttää miestään ja kun kerta tietää miten miellyttää ni tokihan vaimo näin tekee!?!vai... mä ainakin otan korvan taakse kaiken mitä mieheni suustaan päästää. ja jos ei kerran inhoa kuitenkaa..
En tiedä mikä teidän elämäntilanne on muuten, mutta silloin kun meidän lapset oli pieniä, mua ei kiinnostanut seksi yhtään. Eikä varsinkaan aloitteentekijänä. Eikä tehnyt mieli ottaa mieheltä suihin, kun ei himottanut itseä. En halunnut tehdä sitä "väkisin", ettei koko homma alkaisi tuntua vastenmieliseltä. Nyt kun lapset on jo vähän isompia, on munkin halut palanneet ja suihinotto on yksi lempijutuistani.
Meillä on samantapainen tilanne. Tiedän kyllä, että mies haluaisi suihinottoa enemmän, eikä se edes ole mitenkään vastenmielistä toimintaa minulle. Samalla lailla mieheni ihmettelee joskus, miksen sitten ota enemmän suihin, jos se ei kerran ole vastenmielistä.
No, hyvin yksinkertaista: en saa itse mitään iloa, nautintoa tai mitään muutakaan suihinottamisesta. En mitenkään päin, vaikka mies miten siitä nauttiikin, koko touhu on yksinkertaisesti aivan hällä väliä ja yks hailee mulle. Voin ottaa suihin, jos mies sitä pyytää, mutta miksi ihmeessä tekisin aloitteen johonkin, joka ei itseäni kiinnosta yhtään?
Minun näkökannaltani katsottuna se on mies, joka tekee asiasta ongelman ja monimutkaisen, koska hänhän saisi suihinoton ihan vain pyytämällä. Ei pyytäminen ole kerjäämistä. En minäkään oleta hänen tekevän aloitteita sitomisleikkeihin, jotka ei miestä niin kiinnosta, mutta onnistuu kyllä, jos pyydän. Minä niistä tykkään, joten minä niihin teen aloitteen, enkä valita yhtään.
Siinä ap:llekin ajatus: pyydä, älä kerjää. Äläkä tee ongelmaa asiasta, jossa sitä ei ole. Jos saat suihinoton pyytäessäsi sitä, ole onnellinen siitä, äläkä odottele vaimon innostumista siitä.
Mä en ota mieheltäni suihin, koska sen penis tai sperma haisee ja maistuu aina pahalle, ihan heti suihkun jälkeenkin. YÖK! Enkä saa siitä mitään viboja muutenkaan, ja imemiseen penis on liian paksu, tulee suu kipeäksi. Suurin syy on kuitenkin se maku ja haju, siksi en tee ikinä aloitetta ja erittäin harvoin suostun, jos silloinkaan. Varresta ehkä voin joskus nuolaista. Sen sijaan haluaisin ottaa suihin mun rakastajalta, jolla on tosi kaunis penis ja pienempi kuin aviomiehellä, jolla hirveä esinahka. En tiedä hänen maustaan siis vielä, mutta kaikista mun existä aviomies on ainut, jolla on tosi pahaa, joten ongelmaa ei ole ollut muiden kohdalla.
nätisti vaimollesi. Kerro kuinka paljon pitäisit siitä, ja kun hän antaa suuseksiä, niin näytä pienillä äänillä, ilmeillä ja eleillä kuinka paljon nautit siitä. Se saa ainakin minut kiihottumaan. Kamalinta on rakastella ja jos toinen ei ilmaise minkään laisia tunteita, muuten kuin eritteet ruikkaamalla. Sovi myös kuinka asia hoidetaan eli jos hän ei halua ottaa mälliä suuhun niin kunnioita sitä. sekin saattaa kuitenkin joskus myöhemmin toteutua, jos vaimosi saa tietää että sinä tykkäisit siitä kovasti. Suuseksinkin pitää olla molemmille mieluisaa, eikä pakkoa saa olla. Se tappaa varmimmin seksin.
Kerro miksi suuseksi on vaimollesi vastenmielistä?
Sperman maku? En tiedä, en ole oksettavan makuiseen spermaan törmännyt. Mutta olen kuullut väitteen että jotkin aineet voivat vaikuttaa sperman makuun. En muista mitkä, mutta tyyliin tupakka, kahvi, etc, tiedä sitten pitääkö paikkansa? Voisit vähän selvitellä tätä.
Vehkeen maku? Huolehdi hygieniastasi, puhdas kalu on ihan hyvän makuinen/suht mauton.
Karvoja suuhun? Tykkäisikö vaimosi ajellusta versiosta?
Oksettaako/tukehduttaako vehke suussa häntä? Älä pane vaimoasi suuhun vaan anna vaimosi ottaa suuhun sinulta. Mene vaikka selälleen makaamaan ja kädet niskaan taakse. Voipi olla ettei vehje tunnukkaan tukehduttavan kun vaimosi saa rauhassa tutustua ja määrätä tahdin ilman että tarvii jännittää että painat liian syvälle.
No
- ei minulle tulisi mieleenkään tarjota likaista vehjettä
- sen kokoinen vehje etten usko että suuri koko ongelma
- ei kyllä ole karvoistakaan kiinni
- kyllä se on ollut täysin vaimon ehdoilla, eli kyllä olen ihan lahna ollut eikä mitään pökkimisiä
- ei ole koskaan loppuun saakka mennyt, ettei eritteistäkään ole kiinni
- ja kyllä vaimo tasan tarkkaan tietää toiveeni ja miten hyvältä tuntuu
Taitaa se vaan sitten olla niin kuin tuossa aikaisemmin kerrottiin, että jos vaimo ei koe saavansa tuosta mitään itselleen niin ei se pätkääkään kiinnosta niin se siitä sitten. Yksipuolistahan se olisi ja vain minulle hyvää tuolla ajattelulla, mutta edes joskus.
Lähinnä nämä kommentit ovat vahvistaneet omaa pelkoani, että ei tuosta kesää tule. Ei muka ole vastenmielistä, mutta ei kuitenkaan niin mielekästä toimitaa, että jotain konkreettista toimintaa tapahtuisi.
Taitaa se vaan sitten olla niin kuin tuossa aikaisemmin kerrottiin, että jos vaimo ei koe saavansa tuosta mitään itselleen niin ei se pätkääkään kiinnosta niin se siitä sitten. Yksipuolistahan se olisi ja vain minulle hyvää tuolla ajattelulla, mutta edes joskus. Lähinnä nämä kommentit ovat vahvistaneet omaa pelkoani, että ei tuosta kesää tule. Ei muka ole vastenmielistä, mutta ei kuitenkaan niin mielekästä toimitaa, että jotain konkreettista toimintaa tapahtuisi.
Aloitusviestistäsi saa sen kuvan, että haluat enemmän suihinottoa. Jos asia on näin, sittenhän asiaan on helppo ratkaisu: pyydä sitä enemmän.
Vai haluatko sittenkin, että nainen suorastaan kerjää saada ottaa suihin? Sellainen vaikutelma tulee viimeisimmästä viestistäsi. Tämä on meidän seksitouhuissamme suurin ongelma - mies haluaisi sittenkin nimenomaan sitä, että kerjäisin saada ottaa häneltä suihin, kuin sitä varsinaista suihinottoa. Mutta mistäs minä sen kiihkon ja halun suihinottamiseen revin, jos touhu ei itseäni yksinkertaisesti sytytä eikä heilauta mihinkään suuntaan? Voin ottaa suihin, mutta olisi kiva, jos se kelpaisikin miehelle, että otan suihin hänen sitä pyytäessään. Mutta kun ei kelpaa, niin itkeköön itsekseen. En minäkään tee ongelmaa siitä, ettei mies pyydä minua tekemään hernekeittoa, mutta syö sitä kyllä, jos teen.
- se aiemmin vastannut nainen, jonka mielestä kyse on todennäköisesti varsin yksinkertaisesta ongelmasta
ja intohimottomaksi, jos sängyssä tehdään vain se, mitä toinen sattuu pyytämään ja muuten ei kiinnosta... Tai että ajatellaan vain omaa nautintoa, eikä toista ollenkaan.
Kyllä minä ainakin himoitsen miestäni niin paljon ja kokonaisvaltaisesti, että suorastaan haluan syödä hänet suihini. Ja rakastan imeä ja nuolla hänen ihanaa paksua hyvänmakuista kulliaan... Ihan jo itseni takia, mutta myös sen takia, koska hän nauttii siitä niin paljon. Kyllä minua sytyttää ainakin jo se, että näen miehen nautinnon. Eikös seksissä parhaimmillaan juuri ole kyse molemminpuolisesta antamisesta ja saamisesta???
Ja eiköhän niin miehet kuin naisetkin halua olla kumppanilleen haluttavia ja himottavia. Mutta valitettvan usein seksi tuntuu olevan etenkin meille naisille vain joku pakollinen, nopeasti alta poishoidettava välttämätön paha. :(
Tämä vastaus oli nyt ennen kaikkea sille naiselle, joka ei tee mitään, jos ei erikseen pyydetä.
Mä ainakin otan mieheltäni suihin myös siksi että se touhu saa mut aivan kiimaiseksi! Ihana imeä kun omatkin paikat kostuu ;) Sperman nieleminen kiihottaa myös tosi paljon. Homma menee jotenkin ns. "pilalle" ja jää kesken jos en saa spermoja suuhun. Miestä kiihottaa myös aivan älyttömästi suuhun laukeaminen mutta myös suuseksi noin yleensä, rakastaa siis myös mun nuolemista. Voisitte vaikka keskustella naisesi kanssa asiasta? Onko hän noin muuten "kylmä" seksiasioissa? Mua ihmetyttää miten jotain naista ei voi kiihottaa suuseksin antaminen! En vaan tajua. Mä tekisin sitä vaikka tuntitolkulla mut mies laukeaa joskus vähän liian nopeastikin. Mun mielestä ei voi vaatia suuseksiä itselleen jos ei sitä myöskin toiselle anna!! N26
ja intohimottomaksi, jos sängyssä tehdään vain se, mitä toinen sattuu pyytämään ja muuten ei kiinnosta... Tai että ajatellaan vain omaa nautintoa, eikä toista ollenkaan. Kyllä minä ainakin himoitsen miestäni niin paljon ja kokonaisvaltaisesti, että suorastaan haluan syödä hänet suihini. Ja rakastan imeä ja nuolla hänen ihanaa paksua hyvänmakuista kulliaan... Ihan jo itseni takia, mutta myös sen takia, koska hän nauttii siitä niin paljon. Kyllä minua sytyttää ainakin jo se, että näen miehen nautinnon. Eikös seksissä parhaimmillaan juuri ole kyse molemminpuolisesta antamisesta ja saamisesta??? Ja eiköhän niin miehet kuin naisetkin halua olla kumppanilleen haluttavia ja himottavia. Mutta valitettvan usein seksi tuntuu olevan etenkin meille naisille vain joku pakollinen, nopeasti alta poishoidettava välttämätön paha. :( Tämä vastaus oli nyt ennen kaikkea sille naiselle, joka ei tee mitään, jos ei erikseen pyydetä.
Puhuin vain ja ainoastaan suihinottamisesta, en seksistä yleensä. Nimenomaan mielestäni kyse on molemminpuolisesta nautinnosta, antamisesta ja saamisesta kun on kyse seksistä - ja siihen kuuluu minusta myös valmius tehdä myönnytyksiä, eli suostua ja osallistua myös sellaiseen puuhaan, joka ei itseä välttämättä nappaa, mutta tietää että toinen osapuoli tykkää siitä. Sen sijaan en käsitä, miksi sellaiseen pitäisi tehdä aloitetta, josta ei itse tykkää eikä itse siitä kiihotu yhtään. Minun mielestäni on ihan reilu jako, että se tekee aloitteen, joka jotakin tiettyä asiaa toivoo, eikä niin päin, että vinkuu ja kitisee itsekseen ettei toinen tee aloitetta. Onhan se nyt vähän liikaa minusta vaadittu, että puolison täytyy tykätä juuri sellaisesta seksistä josta minä tykkään, eiköhän jokaisella parilla ole olemassa ne omat juttunsa, joissa mieltymykset ei ehkä osukaan yksiin.
Enkä minäkään ymmärrä, miksei kaikki rakasta sitomisleikkejä, tai miksi naiset kitisee kun mies keskittyy vain omaan nautintoonsa sängyssä, koska minusta nämä taas ovat suurin piirtein parasta seksissä mitä tiedän. En silti väitä, että koska minä tykkään, kaikkien muidenkin pitää niistä tykätä.
- se nainen, jonka sanoja ruvetaan jo vääristelemäänkin
Minä ainakin pidän suuseksin antamisesta miehelleni..
JA, varmastikin näiden asioiden ansiosta;
Hän siistii karvoituksensa, eli ajelee peniksen varren, sekä kivekset silkin sileiksi, ja pitää ne koko ajan sileinä. Muuten karvoitus on normaali ja melko karvainen mies noin muutoin onkin..
Mieheni on myös äärimmäisen tarkka hygieniastaan ja penis oikeasti tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta.. se on ihana suussa ja kasvoilla!
Ei auta, kuin varovaisesti selvittää, mikä vaimoasi asiassa yököttää..