Syksyllä syntyvälle tyttövauvalle, mustat vai ruskeat vai limet vaunut?
Kommentit (20)
jos yhdistelmiä meinaat ja rataskäytössä myöhemmin.
ne on hirveän kuumat! Lime on ihanan pirteä väri, mutta kiva on ruskeakin.
Vaunuja käytetään kaikkina vuodenaikoinal.
mutta rattaita en sitten mustia halunnutkaan, olivat niin synkät muka. Ottaisin limet, kirkas ihana väri ja näkyy liikenteessäkin.
On se turvallisuustekijäkin, jos vaunuissa kirkas väritys.
Ihana väri, pirteä syksyllä ja talvella. Ensi kesänä raikas.
En tajua miten kukaan voi ostaa jotain limenvärisiä vaunuja!
On kai se kiva lapsenkin tuijotella oikein synkän mustaa koppaa.
Tummat vaunut ovat tosi ikävät auringonpaisteella.
Eli joko ruskeat tai limet. Itse ottaisin mieluiten sellaiset joissa sekä limeä että mustaa, musta joissain osissa ok, mutta kokomusta ei mielestäni.
mitään eroa sisälämpötilassa. Eikä sillä olekaan ap:lle väliä, sillä lapsi syntyy syksyllä, ja ensi kesänä ei enää makaa vaunuissa. Sitäpaitsi kokomustat ovat tyylikkäät :) ja kopan sisäpuolihan on vaalea, joten ei vauva joudu synkkää tuijottelemaan jos se kerran nyt niin kauhiaa olisi...
Osta sen väriset vaunut, jotka miellyttävät sinua. Lastasi vaunujen väri ei kiinnosta yhtään :)
En ole samaa mieltä kirjoittajien kanssa, jotka pitävät mustia vaunuja kurjina ja kuumina kesähelteillä. Mihin väite perustuu? Minulla ei ole yhtään sen kuumemmat oltavat mustalla t-paidalla kuin valkoisella.
Ruskeat vaikka mieluummin, mutta mustat kaikkein tyylikkäimmät! Ja väriä saa värikkäillä lisävarusteilla. Meillä oli mustat vaunut/rattaat, ja ei sen kuumemmat kuin muutkaan.
joten mainitsemistasi vaihtoehdoista ottaisin ehdottomasti limen väriset.
Kyllä meidän 1-vuotiaskin nukkuu vaunuissa päiväunia.
mutta kannattaa miettiä, jaksaako sitä katsoa montaa vuotta. Varsinkin jos on aikeissa saada toinen lapsi joskus ja käyttää samoja vaunuja, muotiväri voi näyttää huonolta kolmen vuoden päästä.
Mistä väristä sä tykkäät? Mä ottaisin ehdottomasti mustat, ne olis ihanat, mutta tykkäänkin mustasta ihan hirveästi. Limenvihreät voisi olla vähän liian räikeät mun makuun, mutta jos tykkää niin mikäs siinä. Olisi ainakin pirteät. :)