Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ähh, ahdistava yökaveri on vissiin ihastunut minuun ja pyysi numeroa :/

Vierailija
27.01.2011 |

Työpaikka on siis sellanen jossa teen pari tuurausvuoroa viikossa, eli ei onneksi nähdä päivittäin.

Siitä asti kun alotin tuolla niin tämä sama mies on tuntunut jotenkin kyttäävän mua. Hän on ilmeisesti melko ujo ja jännittää mulle puhumista sillä aina kun jutellaan niin hän punastuu ja alkaa änkyttää. Koitan aina pitää keskutelumme töissä tosi asiallisina ja lyhyinä sillä ahdistun kun mies hakeutuu koko ajan seuraani.

Äsken olin kaupungilla ja harmikseni törmäsimme toisiimme (tai siis mies näki mut kaukaa ja juoksi perääni kuin hullu). Mulla oli kamala kiire mutta mies ei tajunnut, roikkui vaan perässä ja pyysi syömään ja numeroani. Koitin sanoa ettei se ole hyvä idea mutta hän ei luovuttanut vaan oikeesti seurasi mua melkein bussiin asti.

Annoin sitten lopulta numeron että pääsisin siitä eroon, hitto kun ahdistaa nyt jo ajatella seuraavaa työpäivää. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on siis poikaystävä ja olen muistaakseni parikin kertaa maininnut sen hänelle. Tai siis esim. jos ollaan puhuttu viikonlopun menoista niin olen sanonnut että menen poikaystävän kanssa jonnekin, ei vissiin tajua vihjettä?!

- ap

Vierailija
2/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ollut tylympi jos ei suoraa puhetta usko vai sanoitko tarpeeksi suoraan ja tylysti edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin porvoosta, mukaanlukien tuo "kirjoitusvirhe" otsikossa.

Jos haluaa päästä kiinnostuneesta ihmisestä eroon, niin älä oanna puhelinnumeroasi ja tee selväksi, että sinulla on poikaystävä. Aika helppoa oikeastaan.

Vierailija
4/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että roikkujatyypeille saati ahdistelijoille ei koskaan kannata puhua poika- tai miesystävästä, tai siis ei ainakaan siihen sävyyn, että se olisi se este teidän väliselle jutulle. Koska tollase tyypit sairaassa päässään usein sen niin kääntää, koska sesopii niillle. En tiedä ilmaisenko itseäni selvästi.

Mullakin kokemusta yhdestä ihan pimeestä ahdistelijasta, joka kävi ties kuinka kauan mun kanssa yksisuuntaista kirjeenvaihtoa. Meidän "suhde" eteni niiissä sen kirjeissä vaikka mä en edes vastannut niihin. Sen tyypin sairaassa päässä meillä oli suhde, ja mun mies se viimeksi este kaiken toteutumiselle. Noilla tyypeillävoi olla valikoiva kuulo sekä ymmärrys. Eli kannatltaa tehdä selväksi heti alkuun että eim koska sua ei kiinnosta, siitä yksinkertaisesta syystä että sua ei kiinnosta. Ei mitään poikaystävä sitä ja tätä, koska roikkujille ja ahdistelijoiolle se mahdollistaa vaan niiden fantasian jatkumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi