Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin mielestä olen työkykyinen, saatan pian hoitaa sinunkin pentujasi.PM

Vierailija
27.01.2011 |

Jos työkkäristä niin paskanakilla nakkaavat, että minut päiväkotiin pakkotyöllistävät.

Lekuri ei suostu kirjoittamaan saikkua, ei kai siinä sitten muuta kuin pentujanne "hoivaamaan".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaapi olla että kakaroita hoitamaan laittavat kun olen allerginen koirille ja kyllä kakaroillennekin.

Vierailija
2/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkkäristä niin paskanakilla nakkaavat, että minut päiväkotiin pakkotyöllistävät. Lekuri ei suostu kirjoittamaan saikkua, ei kai siinä sitten muuta kuin pentujanne "hoivaamaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taso tuskin huononee!!

Vierailija
4/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroita, en ehdi väliin jos 1v haluaa hypätä alas sohvalta pää edellä ja toisekseen mun pää on niin pipi, ettei mua kiinnosta vaikka se jonkun toisen 1v haluaisikin sieltä sohvalta pää edellä hypätä.

Aina voi sanoa syyksi että työllistettyä ei saa jättää yksin lasten kanssa.

Vierailija
5/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi tuossa iässä jo alkaa harjoittelemaan aamuherätyksiä ja moitteetonta henkilökohtaista hygieniaa, vapaavalintaisesti katkeruudella tai ilman. ;)

Vierailija
6/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Sinussa ei ole mitään mielenkiintoista ja erikoista, ei edes pääpuolen diagnooseissasi. Olet ihan tavis wt, ja sen tiedostaminen auttaa sinua tielläsi aikuisuuteen.

Vierailija
7/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

423 päivää ansiosidonnaista on käytetty loppuun ja saanpahan ainakin paremmat rahat vielä 1,5 vuotta mitä kuntoutustukea odotellessa.

Ja kävin mä tänään aamukahvilla klo 9.50 ja suihkussa klo 11.40.

Työkkärin listoilla olen paremmassa turvassa työllistymiseltä mitä kuntoutustuella.

Vierailija
8/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroita, en ehdi väliin jos 1v haluaa hypätä alas sohvalta pää edellä ja toisekseen mun pää on niin pipi, ettei mua kiinnosta vaikka se jonkun toisen 1v haluaisikin sieltä sohvalta pää edellä hypätä.

Aina voi sanoa syyksi että työllistettyä ei saa jättää yksin lasten kanssa.

Vierailija
9/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän "hoitaa". Mut nyt muihin hommiin.

Vierailija
10/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

423 päivää ansiosidonnaista on käytetty loppuun ja saanpahan ainakin paremmat rahat vielä 1,5 vuotta mitä kuntoutustukea odotellessa. Ja kävin mä tänään aamukahvilla klo 9.50 ja suihkussa klo 11.40. Työkkärin listoilla olen paremmassa turvassa työllistymiseltä mitä kuntoutustuella.

Jos olet työkkärissä työttömänä työnhakijana, voi päästä/joutua töihin ihan milloin vain.

Kuntoutustuella oleva ei ole työkykyinen ja hän ei todellakaan tee töitä.

Vierailija
11/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti töihin joudu. Enemmän kiinnostaa vaikka paskan lapiointi mitä päiväkotityö.

Vierailija
12/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet saa pentuja, ei ihmiset.

Vierailija
13/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin, muttei Oulussa. Täällä saat olla rauhassa ainakin sen aikaa että tulee 500 päivää työttömyyttä täyteen.

Ja senkin jälkeen saat jatkaa lomaa kun olet riittävän hullu työpaikkahaastattelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi