Liian märkä?
Aikaisemmassa keskustelussa oli sivuhuomautus siitä, että nainen sanoi olevansa liian märkä ja joutuu jotenkin "kuivailemaan" tms. Luulin pitkään että mitä märempi sitä parempi, mutta viime aikoina olen miettinyt onko asia sittenkään näin. Mies on sanonut että on vain kiihottavaa kun saa mut litisevän märäksi, mutta onko se vain paikkailua siitä että kitka häviää etten pahoittaisi mieltäni? Ja asiallisia vastauksia kiitos!
Kommentit (5)
No minun mielestä vaimo ei voi olla liian märkä. Se osoittaa, että puoliso on kiihoittunut ja halukas ym.
Huono puoli on, että se lisää omaa kiihkoa ja homma ei välttämättä kestä niin kauan kuin voisi kestää.
No minun mielestä vaimo ei voi olla liian märkä.
Jos saisit joskus väljää ja märkää niin olisi toinen ääni .
siis :D. Uusi syy arvostaa emäntää.
Mutta murheensa kullakin, joskus ollut se tavara vähemmänkin märkä, ei nyt ongelmaksi asti, mutta sen verran, että tuota märkyyttä osaa arvostaa.
mies on hyvillään kun saa mut ihan litisevän märäksi, mutta kyllä siinä vaiheessa pitää alkaa jo keksiä erilaisa asentoja, jotta homma tuntuu joltakin. Sinänsähän märkyys ei ole mikään ongelma, se on vain asennoista kiinni. Mielikuvitusta kehiin ;)
Väljä ja märkä on kauhea yhdistelmä. Vaimo on nykyään sellainen. :(