Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan jäänyt kotiäidiksi?

Vierailija
27.01.2011 |

Siis ei hoitovapaalle vaan ns. työttömäksi ja kuinka on pärjännyt taloudellisesti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koko loppuelämäksi? Vai kunnes kaikki lapset on koulussa vai mitä tarkoitat?

Itse olen kotona edelleen, vanhin lapsi on 6 v. Tarkoitus on olla kotona kunnes nuorin menee kouluun...

Saan vain lapsilisää, en mitään muuta. Mieheni on töissä ja hyväpalkkainen. Pärjäämme mainiosti.

Vierailija
2/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 8 v. Hyvin pärjätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jäin työttömäksi, mutta kun tajusin etten halua töitä, vaan hoitaa lapsia kotona, niin nyt olen ollut jo vuosikausia kotona, vaikka lapsetkin ovat jo "isoja". Hyvin pärjätään, mutta mä leivon tosi paljon ja kotiruokaa syödään.

Vierailija
4/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 11v kotiäitinä, josta vajaa 2v ilman tuloja eli kun edellinen lapsi oli yli 3v ennenkö seuraava syntyi. Vuoden saan vielä kotihoidontukea, enenmpää en lapsi tee, joten jään sitten taas tulottomaksi.

huonostihan sitä pärjää yhden ihmisen palkalla, kun asuntolaina kolkuttaa niskassa. Mutta niin vaan eteenpäin mennään, on mietitty autosta luopumista siksi aikaa, että viimeinen lapsi saadaan kouluun, siinä säästäisi jo kotihoidontuen verran.

tai sitten, että tekisin jotain keikkatyötä öisin/iltaisin tai viikonloppuisin. vuoden pärjää mutta sitten alkaa tehdä tiukkaa jo tosi paljon, näin vanhasta kokemuksesta.

Mutta sehän riippuu menoista ja tuloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän