Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, voinko mä olla raskaana vaik testi näyttää negaa`???

Vierailija
27.01.2011 |

menkat muutaman päivän kylläkin vasta myöhässä mut ollu huono-olo ja närästää ihan kamalasti mitä yleensä mulla ei tee...

Kaikki närästää... ekasta raskaudesta oli myös niin et närästi alusta lähtien aivan kaikki... näkyykse kuitenkin verikokeesta???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voit olla raskaana. Itsellä vastaava tilanne vastikään: menkkojen oletettuna alkamispäivänä nega, seuraavana päivänä nega (superherkällä testillä), positiivinen tuli vasta tästä parin päivän jälkeen aamupissasta! Tsemppiä! :)

Vierailija
2/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän kyl ite epäilen et voisinko muka olla kun menkat sen pois oton jälkeen kesti pari viikkoa ja luulen et ovis meni siinä...

Mut toisaalta, oireet on niin tutut...

ootellaan ootellaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiertosi on myöhässä niin joo, silloin olet testannut liian aikaisin> odottele muutama pvä eli kun kk olisi viikon myöhässä testaa uudelleen!

Huomaat kyllä kohta, oletko raskaana vai et, jos kuukautiset alkavat:)

Vierailija
4/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut se kierukka ja sillon on kyl tullu menkat ihan normisti ja kierto ollu 30pv.

Mietin vaan et jatkuuko se samanlaisena kierukan pois oton jälkeenkin?

ääähhh ei jaksais odottaa!

ap

Vierailija
5/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä kuultu. Toivotko, että olisit?

Mä niin kovasti toivon, että joskus olisin, mutta omakohtaisesti olen oppinut luopumaan toivosta silloin, kun raskaustesti näyttää negaa, vaikka kuukautiset olisivatkin myöhässä. Hemmetti, olen elätellyt toivoa jopa silloin, kun menkat ovat alkaneet - "onhan joillain alkuraskaudessa vuotoa"... Itseäni olen huijannut joka kerta. Nyt luotan testeihin. Jos toisin joskus käy, niin se on sitten vaan onnellinen lopputulos, mutta toiveet heitän siinä vaiheessa romukoppaan.

Toivon sulle toiveidesi mukaista lopputulosta tähän asiaan! :)

Vierailija
6/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luotan kyllä testeihin, tosin tein vaan ehkä liian aikasin ja kun en tuota kiertoakaan tiedä niin odottelen sillä mielellä että ne sieltä pian alkaa, kaikki menkka oireetkin kyllä on, paitsi se kauhea turvotus ja kiukku...

Mut tuo huono-olo ja närästys mua vaan vaivaa ja ihmetyttää...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän