Mitä mieltä tästä? (naisten välisistä suhteista..)
Näin naisen, jota en ole tavannut moneen vuoteen.. olimme toisiimme aika ihastuneita joskus.. mutta emme tutustuneet paremmin. Nyt näin hänet sitten... ja hän selvästi häkeltyi jonkin verran minut nähdessään. Vastaan tullessani yritin katsoa häntä silmiin, mutta hän siirsi katseensa rintoihini (mulla tiukka toppi päällä). Myöhemmin huomasin hänen tarkkailevan minua aika ajoin. Olimme siis samassa tilassa, harrastuksen parissa, mutta emme jutelleet. Paikalla paljon muitakin ihmisiä..
Että mahtaako vielä olla kiinnostunut..?
Kommentit (18)
voisit pyytää häntä vaikka kahville tms. Tai taidenäyttelyyn, keikalle..jotakin sellaista. Tai vaikka vaan juomaan smoothiet treenien jälkeen, teillähän taisi olla jotain yhteisiä treenejä? Eiköhän se kiinnostus tapaamisen aikana käy selville. Ja nyt jo on selvää, että jokin sinussa ainakin kiinnostaa, koska katseli tekemisiäsi (ja tissejäsi ;))
Kysymällä et häviä mitään, jos hän ei jostain syystä suostu, niin tiedätpähän ainakin miten asia on! Tai sitten... ;)
Terv. se sama taas
p.s. Olitko sä ap muuten heterosuhteessa tai oliko kuviossa jotain sellaista, en muista tarkalleen mitä sanoit?
No joo, se tissien katsominen oli ainakin ihan selvää, kun katsoin häntä silmiin niin hän siirsi katseensa rintoihin.. vai oliko se vain sattumaa sitten? Hän keskusteli toisen kanssa samalla.
Niin, olen tosiaan heterosuhteessa, se asia toki tekee tästä vielä astetta vaikeamman.. minulla on todella hyvä mies, joka ei tiedä näistä taipumuksistani mitään :/
ap
ei ole helppoa, tiedän. Jotain tuollaista muistelinkin ja siksikin olen tästä sinun asiastasi kiinnostunut.
Olen itse heterosuhteessa miehen kanssa, mutta kiinnostunut naisista myös. Tai oikeastaan olen kiinnostunut naisista ja omasta miehestäni, en niinkään miehistä yleensä :)
Mieheni tietää tämän ja ollaan oltu samaan naiseen ihastuneita, se oli hassua. Vähän olen nytkin yhteen ihastunut, ja mies on sanonut, että jos tietää, että minä rakastan häntä, hän ei välitä vaikka minulla olisi jotakin naisen kanssa meneillään...en tiedä eikö tosiaan välittäisi, ei minulla hänen aikanaan ole ollut kovin mainittavaa suhdetta naiseen. Siis niin mainittavaa kuin toivoisin :)
Etkö voi kertoa miehellesi vai etkö halua? Ehkä kannattaisi puhua hänen kanssaan, suhtautuminen voi yllättää myös positiivisesti.. Ja mitä siihen naiseen tulee, niin pyydä häntä jonnekin :) Jollei se mene sitten mielestäsi pettämisen rajan yli suhteessa mieheesi, en tiedä millaiset säännöt teillä keskenänne on.
Tulipas nyt vuodatusta...sitä lähinnä, että et ole ainoa joka tuollaisia miettii :) Mulla on ainakin vaikeaa se, kun tuntuu, että ei ole mitään vertaisryhmää, en voi oikein kenellekään puhua näistä jutuista..
-sama
vielä, unohtui äsken, ihan tosiaan saattaa katsoa vain koska silmät nyt herkästi hakeutuvat sellaiseen missä on jotakin kiinnostavaa...siis tissit ylipäätään :D
Mutta jos sinusta tuntuu, että hän katsoi yhtään "liian pitkään", niin saattoi tehdä sen tarkoituksella. Ja katselihan hän sinua muutenkin.
voi ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, en yhtään tiedä miten reagoisi..
Ja olen niin ujo että menen ihan lukkoon tuon naisen lähellä, siksi homma ei ole edennyt mihinkään. Tämä on nyt jo kaiken kaikkiaan kolmas vuosi kun vaan "katellaan" jne..
ap
tuntuu että menen vielä enemmän lukkoon ihastuksen lähellä jos hän on nainen kuin silloin jos hän olisi mies.. Jos haluat jotakin enemmän niin sitten täytyy vain uskaltaa :) Katso edes alkuun pidempään, ja katso sinäkin sinne, missä on jotakin kiinnostavaa ;)
Voisit ehkä puhua miehen kanssa asiasta teoreettisella tasolla? Vaikka jonkun elokuvan tms. pohjalta. Kysyt jotain ympäripyöreää, kun lehdessä/ telkkarissa puhutaan asiasta.. Kevyesti alkuun, tunnustelet vähän.
Tiedätkö ylipäätään miten hän suhtautuu lesboihin tai bi-naisiin?
Meillä on niin, että minun biseksuaalisuuteni on miehestä kiihottavaa ja kiinnostavaa, ainoa negatiivinen puoli on se, että joskus hän mietti, että jätänkö hänet jos löydän tosi ihanan naisen. Mutta se riskihän nyt on tietysti heteroillakin, että puoliso löytää toisen, ei suuntautuminen sitä lisää. Ja koska hän nykyään uskoo, että en ole jättämässä, hän on asian kanssa ok.
Eihän se sinullekaan kiva ole jos joudut kieltämään jonkun puolen itsestäsi, varsinkin jos miehesi saattaisi hyväksyä sen. Sitähän et tiedä :) Ja sitä ei kannata miettiä mitä muu maailma sanoo, teidän suhteessa on teidän suhteen säännöt eivätkä ne kuulu muille.
miettinyt, että mitähän hän mahtaa ajatella, kun toisaalta annan vihiä kiinnostuksesta mutten uskalla tehdä mitään muuta kuin katsella, ja lähellä menen niin lukkoon, että sen huomaa :( Hän on kuitenkin oletettavasti kokenut, ja siis melko selvästi huomattavissa lesboksi (on lesbo siis).. itse olen erittäin femme, ja vieläpä lapsiakin on.. uskoisin hänen tietävän tämänkin, ja sen että olen naimisissa (sormukset).
Odottaako hän sitten että minun tulee tehdä aloite, tai jotain? Hän on pyrkinyt joskus juttusille, ja tulee "lähelle", hymyjä ja katseita on ollut...
ap
mutta olettaisin, että hän ajattelee, että et ole tosissasi kiinnostunut jos et tee mitään. Olet kuitenkin heteroaviossa, olisihan se häneltä aika uskaliasta alkaa ehdottelemaan suoraan. Että jos hän on osoittanut kiinnostusta, uskoisin että hän odottaa sinulta tarpeeksi selvää vastausta.
Tuntuu kuinka jännältä tahansa, ei tuo oikein muuten selviä kuin tekemällä jotakin. Joko annat enemmän ja suorempia vihjeitä, tai sitten vaan pyydät jonnekin. Jos päädytte asiasta juttelemaan, niin puhu ihan suoraan ujostelustasi, hämmennyksestäsi, kiinnostuksestasi. Siten pääsette molemmat helpommalla.
Mun kokemusten mukaan (pelkkiä bi-naisia, ei lesboja) naisten suhteiden alku on sellaista äärivarovaista kiertelyä usein. Ehkä se johtuu siitä, että toimitaan ikäänkuin normia vastaan...mahdollinen torjutuksi tuleminen olisi siten vielä nolompaa kuin heteropokailussa?
Itse olen päättänyt, että ensi kerralla kun on tilaisuus, en jää jossittelemaan vaan teen ihan rohkeasti aloitteen vaikka pelottaa. Sillä välttää harmittelun jälkeenpäin...on tosi kurjaa miettiä myöhemmin, että miksi en uskaltanut!
Kyllä mäkin varmaan häkeltyisin, jos näkisin vuosien takaisen ihastukseni, siis naisen jonka kanssa oli pientä säätöä. Homma loppui ennenkuin pääsi kunnolla alkamaankaan, joten jäi vähän kuin kesken. Vaikka en näinä vuosina ole häntä juuri ajatellutkaan, niin just noin jos tapaisin, niin käyttäytyisin varmaan just noin.
ittekin menin aika "vaikeeksi".. kieltämättä. Ei oikein tiedä, miten olis.. mutta onko tuo rintoihin katsominen ihan tavallista lepakoilla? Mä kun en itse ole varsinaisesti...
ap
heteronainenkin kauniita rintoja katsoo :D
Mutta ehkä naisista kiinnostunut nainen katsoo pidempään tai todennäköisemmin.
Oletko se sama joka kyseli joitain päiviä sitten, että mistä tiedät onko vielä kiinnostunut? Siis nainen jonka vuosien jälkeen tapaat ja joskus ollut juttua?
siis kysyy siksi, että jos olit niin puhuin sun kanssa silloinkin :)
teenkö sen johtopäätöksen että on edelleen kiinnostunut ;D vai miten tuon nyt ymmärtäisi..? En oikein ole hyvä näissä jutuissa, en tajua jos joku on kiinnostunut ym. Ajattelen vaan, ettei kukaan nyt minusta voi kiinnostua..
ap
Aina voit ehdottaa jotain tapaamista muina naisina
ja katsoa miten reagoi. Tai pyytää puh numeroa tai jotain.
Eipä ole vaikea arvata, että Maria Veitolaa kehunut on itsekin joku rekkalesbo! Miehet ei ainakaan tykkäis, sorry vaan!
Ja lesbous on sairautta ja syntiä!
vielä nosto ;)
ap