Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkaveri oli kirjoittanut tekstariin että on nyt jo ikävä sinua.

Vierailija
26.01.2011 |

Jotenkin epäilyttää vaikka tiedän että noin voi kirjoittaa kaverille muuten vaan...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli yksi vaikea työasia menossa. Yhteistyöllä työasia olisi sujunut helpommin, mutta yksin tekemällä se tuntui vaikealta ja työläältä. Oli ikävä työkaveria, mutta vain työmielessä.

Nimim. "Uskomattomia nämä av-mammat"

Vierailija
2/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei osaa olla harrastamatta irtosuhteita niin parasta olla sitten yksinäinen susi ja unohtaa parisuhde ja avioliitto.ja jos on yhtään moraali kohdillaan niin varatut pitää jättää rauhaan.Vai tuleeko sinulle hyvä mieli jos rikot jonkun perheen ja teet lasten isästä viikonloppu isän joka näkee tenaviaan 2 kertaa kuussa??

että joillekin todella tulee siitä hyvä mieli. No, olen sen tiennyt kyllä ennenkin, mutta on karua lukea, miten joillain voi olla vinksallaan tunne-elämä ja oikeudentajun kohdalla musta aukko.

Mutta onneksi tällaisille ihmisille on diagnoosejakin, sellainen nimittäin ei kuulu mieleltään terveelle ihmiselle. Usein tällaisella henkilöllä on narsistinen persoonallisuushäiriö tai muu vakava vika. Ja terve voi lohduttautua sillä, että nämä pahuudesta elämänsisältönsä repivät ovat onnettomia reppanoita kaiken kovuutensa alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sekottaa pakkaa?

Mua ei haittaisi vaikka ukkoni saisi tommosia viestejä jos akka olisi rumempi kuin mä.

Vierailija
4/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ap!

Vierailija
5/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kirjoita kaverille noin.

Vierailija
6/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverilleni just noin..koska meillä on suhde..mut ei se kyllä vaimon anna niitä viestejä lukea..

Vierailija
7/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on turha sit itkee jos ei tykkää löytämästään.Miksi naiset luulee et miehet on jotain omaisuutta joiden ihmisarvoa saa talloa miten huvittaa?Tykkäisittekö itse jos ei olis mitään yksityisyyttä ja joo,naimisissa olevillakin on oikeus ns.omaan elämään eikä vain elämään vaimon ehdoilla.

Vierailija
8/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on turha sit itkee jos ei tykkää löytämästään.Miksi naiset luulee et miehet on jotain omaisuutta joiden ihmisarvoa saa talloa miten huvittaa?Tykkäisittekö itse jos ei olis mitään yksityisyyttä ja joo,naimisissa olevillakin on oikeus ns.omaan elämään eikä vain elämään vaimon ehdoilla.

Niin kyllä hitto soikoon tarkistan hänen puhelimensa.Mies on kerran jäänyt kiinni pettämisestä ja suhteessa otettiin vuoden aikalisä vaikka lapsia olikin.Mies säikähti kunnolla kun puhuin mahdollisesta erosta.

vuoden aneli anteeksi antoa ja annoin anteeksi MUTTA tein sen selväksi että jos vielä pettää niin se on tämän liiton loppu!!!!!!!!!

Helkutti.Joo on oikeus omaan elämään kaikilla mutta minun mielestäni jos toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei petä.

Vaikkei nyt ole edes ollut epäilyn aihetta niin kerran kuussa käyn salaa miehen sähköpostin ja puhelimen läpi..jaa että olenko vainoharhainen niin KYLLÄ.En osaa vielä luottaa tarpeeksi :(

2v sitten tapahtui se pettämisjuttu ja lapset kyseli isältään että miksi äiti huutaa ja itkee.Mies vastasi kyllä aivan oikein kun sanoi että siksi että isi on ollut idiootti ja tehnyt tyhmästi.

Jos positiivisia puolia pitää tuosta pettämisjutusta löytää niin vuoden ajan mies lähetteli kukkia ja muutenkin huomioi ja yritti kaikkensa että huolin hänet takaisin.m :)

Lapsia meillä on 4 ja ylipainoa löytyy mutta ei se ole syy pettämiseen.miehen mukaan ei tiennyt miksi teki niin.

Vierailija
9/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee aina välillä sellainen vaikutelma, että kun naimisiin menee, niin sen jälkeen kaikki affektiivisuus pitää säästää vain ja ainoastaan sille omalle puolisolle. Musta se on ihan hassu ajattelutapa, enkä meinaa ruveta varomaan sanojani, vaikka jonkun mustasukkainen mamma kyttäisikin.

Vierailija
10/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuitenkaan tee mitään tyhmää, vaikka tuon viestin löysitkin, siis älä kalauta miestä paistinpannulla tai katoa lasten kanssa Timbuktuun. Se on vähän huono homma, jos mies ei osannut selittää miksi teki niin, siis jos ei tiennyt itsekään, koska sitten hänen on vaikea myös muuttaa käytöstään. Jos se ajattelee, että siihen vaan ajautuu (niin kuin monet pettävät vaimot tällä palstalla), niin se ei ole totta. Jos hän rehellisesti myöntäisi syyn, niin asialle voisi tehdä jotain. Oletteko käyneet millään ammattiauttajalla? Olen itse pettänyt ja uskon, että pystyn kyllä muuttamaan itseäni.

Vierailija
11/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee aina välillä sellainen vaikutelma, että kun naimisiin menee, niin sen jälkeen kaikki affektiivisuus pitää säästää vain ja ainoastaan sille omalle puolisolle. Musta se on ihan hassu ajattelutapa, enkä meinaa ruveta varomaan sanojani, vaikka jonkun mustasukkainen mamma kyttäisikin.

että jos ei osaa olla harrastamatta irtosuhteita niin parasta olla sitten yksinäinen susi ja unohtaa parisuhde ja avioliitto.ja jos on yhtään moraali kohdillaan niin varatut pitää jättää rauhaan.Vai tuleeko sinulle hyvä mieli jos rikot jonkun perheen ja teet lasten isästä viikonloppu isän joka näkee tenaviaan 2 kertaa kuussa??

Vierailija
12/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisälukutaito oikeasti katoavaa kansanperinnettä? Selvä, väännetään sitten oikein paksusta rautalangasta.

Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut enkä varattuihin miehiin kajonnut. Vakituisessa parisuhteessa olen ollut jo pitkään. Olen kuitenkin ihminen, joka sanoo suoraan, jos jostakusta tykkää (siis ihan ihmisenä!). Voin siis aivan hyvin sanoa kaverille, että "on kauhea ikävä sinua" tai "olet rakas" tai "voi vitsi, että mä tykkään susta". Enkä rupea sensuroimaan puheitani siksi, että jollakulla saattaa olla kotona useimpien av-mammojen kaltainen pirttihirmu, joka salaa lukee tekstiviestejä ja sähköposteja. Ja muut mammat suu vaahdossa väittää, että se on ihan ok. Ei muuten ole, se on halpamaista ja alhaista.

Jos ystävyys on asia, joka sinun mielestäsi rikkoo perheitä, niin voisitko hieman perustella ajatusketjuasi?

Vierailija
13/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä tollasta sanoisi millekään varatulle perheenisälle, vaikka olisi täysin platoninen ystävyys. Musta se on epäasiallista.

Vierailija
14/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen liian läpinäkyvä aloitus, ap. Seuraavalla kerralla paremmin ?

Vierailija
15/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä tollasta sanoisi millekään varatulle perheenisälle, vaikka olisi täysin platoninen ystävyys. Musta se on epäasiallista.

Vierailija
16/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erilaisia ja jotkut on niin erilaisia, etteivät tiedä miten kuuluu käyttäytyä. Vai eikö sua haittaisi, jos miehesi tekstailisi sinkkutyökaverilleen, että hänellä on jo ikävä?

Vierailija
17/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mä en tietäisi mieheni tekstareista, koska en kopeloi hänen puhelintaan tai kyttää sähköpostitilejään. Kun ei ole mitään tarvetta.

Toiseksi, ei se mua sen kummemmin hetkauttaisi, ainakaan niin paljon, että pitäisi itku kurkussa kirjoitella av-palstalle. Tekopyhähän mä olisin, jos vaatisin mieheltä eri standardeja kuin itseltäni.

Mun ystäväpiirissä ollaan tällaisia, sun ystäväpiirissä toisenlaisia. Sellaista se vaan nyt on. On melkoisen arroganttia nostaa itsensä asemaan, jossa kuvittelee tietävänsä perimmäisen totuuden kaikesta ja olevansa oikeutettu tuomitsemaan muiden käytöstä.

Vierailija
18/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa myös huonoa käytöstä.

Vierailija
19/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, pusi pusi, olet rakas, kohta tulee jo ikävä

Vierailija
20/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole tällaista. Nimim. nähnyt edellä mainitun kaltaisen viestin miehensä työkaverilta, ja josta paljastui myöhemmin suhde.

Et silleen.

Ensinnäkin, mä en tietäisi mieheni tekstareista, koska en kopeloi hänen puhelintaan tai kyttää sähköpostitilejään. Kun ei ole mitään tarvetta.

Toiseksi, ei se mua sen kummemmin hetkauttaisi, ainakaan niin paljon, että pitäisi itku kurkussa kirjoitella av-palstalle. Tekopyhähän mä olisin, jos vaatisin mieheltä eri standardeja kuin itseltäni.

Mun ystäväpiirissä ollaan tällaisia, sun ystäväpiirissä toisenlaisia. Sellaista se vaan nyt on. On melkoisen arroganttia nostaa itsensä asemaan, jossa kuvittelee tietävänsä perimmäisen totuuden kaikesta ja olevansa oikeutettu tuomitsemaan muiden käytöstä.