Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kommentoida? Sossupummi exäni fb:ssä:

Vierailija
26.01.2011 |

"V* miten noihin mamuihin syydetään tukia!"

Ja itse elämäntapalusmu työtön, siksi eksäkin. Kehtaanko kommentoida?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi, että "Pelkäätkö, että viekö ne sun lusmuilutukes" :D

Vierailija
2/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkseleitä paukutella."

Vierailija
4/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai?

Vierailija
5/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit heti kertoo mitä kommentoit ja vastasko se lusmuke jotain :)

Vierailija
6/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan lusmusossupummi ei ole yhtään parempi kuin kovia elämässään kokenut, työhalukas maahanmuuttaja.

ap

Vierailija
7/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne vie varmaan ison prosentin sun maksamista veroista..

ap

Vierailija
8/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se on sun kaverilistalla?.Mulla on listalla vain ihmisiä jotka merkitsee mulle jotain.

Vierailija
9/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

hyvä. vastasko?

Vierailija
10/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää mitä sen elämässä tapahtuu, koska mun lapset viettää siellä välillä aikaansa..

Ei vastannut vielä, pari tyyppiä kyllä tykkäs mun kommentista.

Vierailija
11/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ole viittiny. Paitsi kerran ku eräs kadehti exääni joka saa viettää isänpäivän rauhassa suoden sen pelkästään itselleen ja oluelle. Ja vieressäni lapsi miettii itse tehty kortti ja lahja kädessä koskahan isi ehtisi näkemään, että saisi antaa yllätyksen.

Eniten ottaa päähän exän päivitykset tulevista "mega mageista" lomareissuista poikien kanssa lappiin, etelään jne. Ja rahaahan ei tietenkään ole mihinkään ylimääräseen kun kyse on lapsestamme. No, olen ollut hiljaa.

Vierailija
12/18 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ensimmäinen mamu-aiheinen keskustelu joka sai minut hullulla tapaa hyvälle tuulelle :) Oma miesystäväni on mamu ja kieltämättä itsekin ihmettelen kotoutumistukia yms. "extraa" mitä maahanmuuttajat saavat, mutta nämätkin rahat ovat menneet ainakin miesystävälläni ajokorttiin, jv-kurssiin, hygieniapassiin yms. mistä tulevaisuudessa on varmasti paljon hyötyä kun uusia töitä etsii :)

Vierailija
13/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ole viittiny. Paitsi kerran ku eräs kadehti exääni joka saa viettää isänpäivän rauhassa suoden sen pelkästään itselleen ja oluelle. Ja vieressäni lapsi miettii itse tehty kortti ja lahja kädessä koskahan isi ehtisi näkemään, että saisi antaa yllätyksen.

kun tuli paha mieli lapsesi puolesta. :( Ja sinunkin, toki.

Vierailija
14/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän saamiaan tukia, no itse hän on elänyt lähes koko elämänsä tukien ja tukitoiminen varassa.

Varasteli myös kaupoista ja välillä kavereiltaakin, heitti välillä seksikeikkoja eli omien sanojensa mukaan "tapaili rahakkaita herroja hotellihuoneissa ja Aleksis Kiven kadulla". :D))

Vierailija
15/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä meillä näkynyt kotoutumistuki tai suuria rahasummia. Niin kutsutusta kehitysmaasta tullut Suomeen, työllä itsensä elättänyt melkein alusta asti. Pari kuukautta taisi mennä työn etsimisessä. Suomen kielen opiskeli työn ohessa ja nyt hyväpalkkaisessa ja arvostetussa kokopäivätyössä.

Vierailija
16/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka muistaakseni oli jotain 500€ per kk kielikoulutuskurssin aikana. Mutta kieli piti opetella jotta pääsee sitten töihin, hän opiskeli myöhemmin ammatin työn ohesssa. Tosin hänellä oli jo koulutus kun maahan tuli, mutta se ei täällä riittänyt. Näihän se usein menee...

Vierailija
17/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

erittäin hyvä heitto !

t. veronmaksaja

Vierailija
18/18 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkotat. tyhmäkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi